KaRaKaN Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 witam serdecznie tak jak w temacie, mam problem z gaźnikiem w mojej secie, a mianowicie chodzi o to że coś jest nie tak bo jeśli jest już mało paliwa w baku tzn końcówka to moto ma takiego kopa że masakra , ciągnie od samego dołu itp no po prostu bajka! a tak normalnie jest przymulona... nie wiem co jest grane, nie rozbierałem nic bo i tak nie wiem o co tam chodzi... może wiecie co i jak zrobić żeby było ok ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 ma za dużo wahy chyba .....jaki kolor ma świeca ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 świeca calutka czarna , to chyba źle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Tak dostaje za duż wahy, jężeli świeca ma taki kolor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 że za dużo wachy to ja wiem, tylko ja nie wiem co z tym zrobić ? nie wiem jak się reguluje to w tym gaźniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Na proste oko za duzy poziom paliwa w gaznikach. Zmierz poziom i porownaj z serwisowka. Wydech byl zmieniany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 ehh... łatwo powiedzieć, ale gdzie ja znajde takie dane... jaki poziom powinien być ? nie nie wydech nie był zmieniany, jest i był husqvarna racing ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 masz możliwośc ustawienia wysokości iglicy ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Serwisowki poszukaj w dziale z serwisowkami ew, na rapidshare ;-) Chodzi glownie o dane gaznika. Moze byc w serwisowce innego motocykla, ktory ma ten sam gaznik. Co do iglicy - reguluje ona od 1/4 do 3/4 skoku przepustnicy. Jesli w calym zakresie obrotowym mieszanka jest jednakowo bogata, to reguluje sie poprzez obnizenie poziomu paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 hmmm... czyli mówicie żeby spróbować wyregulować go na iglicy... czyli przepustnicy nie ruszać tylko obnizyc iglice ? tak ? a jeśli nie ma regulacji lub nic regulacja nie da to dobrać się do ustawiania poziomu ? mam serwisówke od huśki ale nie wiem czy jest tam jakaś zmianka o gaźniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Ja Ci nie radze zmieniac iglicy. O tyle to jest dobre, ze jesli masz regulacje jej to zawsze mozesz wrocic do pierwotnych ustawien. Jak masz serwisowke to masz i informacje o gazniku. Pewnie po angielsku jest. Gaznik to carburettor. Zanim wezmiesz sie za jakiekolwiek przestawianie poczytaj o gaznikach ;-) Ta regulacja w przedziale od 1/4 do 3/4 obejmuje mieszanke, ale przy dobrym poziomie paliwa. Jesli bedziesz musial wyregulowac powyzej 3/4 bedziesz musial zwiekszyc poziom paliwa lub dysze glowna zmienic. Wszystko ma na siebie wplyw. Poziom paliwa ma wplyw na caly zakres otwarcia przepustnicy. To sie porobilo tak z czasem czy od "nowosci" masz tak? ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 kurde skomplikowane to wszystko xD ten motorek mam od jesieni i jeszcze nic w nim nie robiłem samodzielnie, w serwisie robiłem generalke ale nie ustawiali mi go na gaźniku bo to było w zime i nie było gdzie testować... ale od początku jak kupiłem moto to mam, gdy brakuje mi paliwa w baku tzn jak jest końcówka to moto dostaje takiego kopa że chodzi zajebiście :))) a tak normalnie to jest troszke przymulone, widze to nawet na torze jak obserwuje inne sety jak się wykręcają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Moze to troche zagmatwalem - rano, stres przed matura ;-) No to poziom paliwa zapewne. Jak nie masz wiedzy to oddaj komus kto umie. Jak planujesz oddac gazniki do regulacji to oddaj je teraz. Regulacja polega wlasnie na ustawieniu poziomu paliwa ;-) (oczywiscie nie tylko). Jesli chcesz robic wszystko samemu w swoim moto to mozesz zaczac sie uczyc ;-) Najpierw teoria, potem praktyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 hmm... lewusem nie jestem żebym nie umiał rozebrać gaźnika, tylko boje się żeby mi się tam nic nie rozleciało ;) wcześniej miałem mase motorków typu wsk , mz , romet , simek i takie tam to zawsze sam wszystko robiłem ale przy tym boje się żeby czegoś nie zmaścic xD iiii problem z tym gdzie znaleśc dane o tym gaźniku ? szukałem na google i w mojej serwisówce i nie ma zmianki tam o gaźniku... a i jeszcze jedno potwierdzenie tego że poziom paliwa jest chyba zbyt duży bo jeśli odchyli się lekko moto w prawą lub lewą strone to odrazu leje się z przelewu... wiadomo non stop nie leje ale jak troszke mocniej go się przechyli to leje... a przy tak małym nachyleniu chyba nie powinno lać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Rozumiem Cie, tez motorynki rozkladalem, a jak kupilem kawasaki to sie balem, ale jednak to nic strasznego. Jeszcze pomyslalem ze zaworek iglicowy moze przepuszczac. Tak czy siak wyjmij gaznik/gazniki (chyba jeden tam jest?) W serwisowce musi byc o gaznikach - demontazu i montazu. Co prawda jak bedziesz go rozkrecac to nie da sie zle zlozyc, ale warto miec jakis schemat. Jedna rada, jak bedziesz wyjmowal, nie przechylaj go, tylko spusc paliwo sruba spustowa - najnizej wystajacy punkt w gazniku. Jak bedzie paliwo i przechylisz - caly syf z gaznika moze poleciec na dysze i zapchac, wtedy dodatkowo bedzie trzeba czyscic. Jak juz wyjmiesz, odkrec dekiel w ktorym jest plywak. Mozesz sprawdzic czy zawor iglicowy nie przepuszcza. Dmuchasz w rurke od paliwa - kiedy plywaki otwieraja zawor, powietrze spokojnie wylatuje, kiedy zamkniesz, powinno nie przepuszczac wogole. Zeby sprawdzic poziom paliwa, podlaczasz rurke przy tej srubie spustowej, przykladasz do korpusu - zasada naczyn polaczonych powinienes znac poziom na jakim jest paliwo. Tutaj musisz poszukac informacji jaki powinien byc. W serwisowce na bank jest. Wyslalem Ci na PW maila. Wyslij ta serwisowke albo linka do niej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.