sfera50 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam posiadam honde cbr 1100 z 2005 roku i dziś wieczorem na wycieczce po mieście motor mi zgasł i nie chiał odpalić dokładny opis sytuacji : z początku jadąc równomierna prędkością motor zaczął delikatnie szarpać potem stopniowo szarpanie sie na siliło i do szarpania dołączyły palące sie kontrolki napiecia , f1 , itd oraz dziwne skoki obrotomierza bez wzrostu obrotów silnika . aż w końcu moto staneło na środku drogi i nie dało rady go odpalić . poczekałem z 20 min i motor z problemami ale odpalił dojechałem prawie pod sam dom ale szarpanie znowu wróciło . I teraz mam pytanie co się dzieje z moja cebra czy może to regulator napięcia lub alternator czy coś innego . Proszę o pomoc .Z góry dziękuję pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=87573&st=980 Tam nalezy szukac,50 stron ale problemy z ladowaniem powtarzaja sie co 3-4.Przebrnij przez ostatnie 10 a uzyskasz odpowiedz na swoje problemy. W duzym skrocie,padajace regulatory to cecha charakterystyczna Hond od 5 roku n.e. Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfera50 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Tylko właśnie w tym problem że pytałem się użytkownika forum magneto i on mówi że to raczej nie regulator napięcia . wiec pytanie nadal aktualne co to może być . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Kolego zeby samemu szukac bledu trzeba miec jakies pojecie o mechanice i elektryce tego motocykla, mnie sie nie wydaje zebys taka mial wiec najbezpieczniejszym wyjsciem bedzie dla ciebie wizyta w serwisie. Ogolnie problem moze dotyczyc braku ladowania i zwiazanego z tym padu akumulatora, lub jakiegos bledu w instalacji zaplonowej. Zeby roztrzygnac co sie stalo trzeba miec moto przed soba i zrobic pare testow - na odleglosc bazujac na twoich opisach to bedzie zawsze bladzenie we mgle. Szalejacy obrotomierz pokazywal jakies bledy mozliwe do odczytania ze zlacza serwisowego, czy masz jakies pojecie o ukladach wtryskowych, elektronicznym zaplonie i najprostsze chociaz przyrzady do zbadania tego ? Pytanie raczej retoryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 A mi to wyglada na typowy dla xx-ów problem z połączeniem masy w wiazce przeodów pod siedzeniem niedaleko regla. Rozwiązanie problemu polega na rozfiletowaniu wiazki w tym miejscu , wywaleniu kostki zespalającej masy i polutowaniu kabli tak jak w kostce. Kiedys kawał instalacji przekopałem w xx i znalazłem własnie ta mega skorodowaną kostkę , po wymianie problem ustapił. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Pojęcie, chociazby podstawowe, o ukladach wtryskowych, elektronice i mechanice tego motocykla okazalo sie zbyteczne, gdyż problem tkwil w poluzowanym polaczeniu masy akumulatora;) problem rozwiazany, przynajmniej tak teraz mowi Wlasciciel :) (serwis i tak odwiedzi, gdyz przydaloby sie zerknac do wtryskow) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfera50 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Kolego zeby samemu szukac bledu trzeba miec jakies pojecie o mechanice i elektryce tego motocykla, mnie sie nie wydaje zebys taka mial wiec najbezpieczniejszym wyjsciem bedzie dla ciebie wizyta w serwisie. Ogolnie problem moze dotyczyc braku ladowania i zwiazanego z tym padu akumulatora, lub jakiegos bledu w instalacji zaplonowej. Zeby roztrzygnac co sie stalo trzeba miec moto przed soba i zrobic pare testow - na odleglosc bazujac na twoich opisach to bedzie zawsze bladzenie we mgle. Szalejacy obrotomierz pokazywal jakies bledy mozliwe do odczytania ze zlacza serwisowego, czy masz jakies pojecie o ukladach wtryskowych, elektronicznym zaplonie i najprostsze chociaz przyrzady do zbadania tego ? Pytanie raczej retoryczne. Problem szybko się rozwiazał z pomocą magneto a co do znajomości mechaniki i elektryki xx może za dużo sie nie znam ale sam rozłozyłem 1/2 tego motocykla wraz z wyjmowaniem silnika i rozłanczaniem eklektyki i jak widać chodzi więc chyba nie było tak źle . a tobie kolego proponuje jakiś nervosol albo na drugi raz spokojnie bo to że mam 19 to nie znaczy ze mozna mnie za debila uznawać . dzięki wszystkim za pomoc janosik prawie trafiłes . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Za debila uznalem cie dopiero po tym poscie, nie kazdy musi sie znac na wszystkim i to zadna ujma na "honorze" przyznac sie ze czegos sie nie wie. Zaproponowalem ci najbezpieczniejsza dla ciebie opcje - jezeli Magneto ci pomagal to po cholere zadawales pytanie na forum ? EOT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Problem szybko się rozwiazał z pomocą magneto a co do znajomości mechaniki i elektryki xx może za dużo sie nie znam ale sam rozłozyłem 1/2 tego motocykla wraz z wyjmowaniem silnika i rozłanczaniem eklektyki i jak widać chodzi więc chyba nie było tak źle . a tobie kolego proponuje jakiś nervosol albo na drugi raz spokojnie bo to że mam 19 to nie znaczy ze mozna mnie za debila uznawać . dzięki wszystkim za pomoc janosik prawie trafiłes . pozdro Dobre, nieżle się uśmiałem, a poluzowana "masa" na aku to przejaw czego? Jak już 1/2 moto przeszła przez twoje ręce, to sprawdź: 1. Czy łańcuch jest zakuty. 2. Czy widelec jest zabezpieczony przeciwnakrętką na główce ramy 3. Czy osie kół są dokręcone. Mówię poważnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfera50 Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 nie kazdy musi sie znac na wszystkim i to zadna ujma na "honorze" przyznac sie ze czegos sie nie wie. Pierwsze czy ja napisałem że znam się na wszystkim . ezeli Magneto ci pomagal to po cholere zadawales pytanie na forum ? drugie po to jest forum aby ludzie sobie chyba pomagali ale reszta z tym .po drugie post napisałem przed tym jak mi magneto pomagał . to sprawdź: 1. Czy łańcuch jest zakuty. 2. Czy widelec jest zabezpieczony przeciwnakrętką na główce ramy 3. Czy osie kół są dokręcone. nie bój się o o moją cebre jest dobrze skręcona cos taki roskliwy . proponuje żebyś zaczął sprawdzanie od swojej r6 a co do akumulatora już wcześniej był problem z dokręceniem masy i po przejechaniu 2000 km po łódzkich dziurawych drogach musiała się poluzować ., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 Dobry czlowieku nie odbieraj kazdej rady, czy komentarza jak ataku na swoja osobe, bo w wieku 40 lat zejdziesz na serce :) Czlowiek sie uczy ( m. in. na bledach ) cale zycie i glupi umiera. Dostales ode mnie najlepsza mozliwa rade i w gruncie rzeczy z niej skorzystales, zglaszajac sie do kogos kto w twoim miescie wie cokolwiek na tematy mechanicze i OK, moto bangla. Zapytalem o pytanie na forum, bo zadne rady z forum nie dorownaja temu ze ktos kto sie zna przyjdzie i sprawdzi problem organoleptycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2009 W sumie spoczko sprawa Magneto ma na piwo, ty masz prad, adam musiał pokrzyczec, ja sobie nabiłem posta:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.