nizin Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 Kurcze, no to cena zajefajna, aż zazdoszczę normalnie:) . Jeśli sprzęt jest w stanie przyzwoitym to tylko lac i jeździć:) Ja na razie kupiłem irydówki Denso bo mi przylewało czasem tylny gar przy zapalaniu a nie uśmiecha mi sie ciągle świecy wykręcać. Zrobiłem jakieś 150km i jest ok. Jak chcesz coś o elefancie poczytać to zamiast googla używaj yahoo - znajdzie dość sporo, jak na ten motocykl, stronek. Jak znajdę chwilę to powklejam jakieś linki z moich poszukiwań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon81 Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 ok poszukam, ja właśnie wróciłem z pierwszej wyprawy, 500km w obie strony na działkę, sprzęcik sprawował sie zajebiście, ale pogoda masakra, w tamta strone 100km w deszcz a z powrotem zajebiscie mocny boczny wiatr;/ ale i tak jest git,,, teraz każdy weekend jakis trip sie szykuje;] a naprawdę za tą cenę to ... rewelka;] opony, napęd, tylny hamulec nowe, silnik gicior,,, także, opłacało sie;] za tydzien powtórka, na działke i tam tydzien jazdy po podlasiu,,, pozdro;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 27 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2009 (edytowane) W yahoo wpisz ducati elefant/elephant. W stanach cagivy nie znają :bigrazz: pozdrawiam P.S. melon81 - gratuluję zakupu i przyjemności z użytkowania Edytowane 27 Lipca 2009 przez harder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Może dziś wiczorkiem coś wrzuce, bo wczoraj nie miałem czasu, a w pracy nie mam linków do stronek z poszukiwań. Tak na szybko mi się jedna rzecz jeszcze przypomniała. Jakby ktoś zmieniał filtr powietrza i chciał zaoszczędzić, tudzież nie mógł go dostać to można założyć filterek od Cinquecento 900 (m.in.). Nie pamiętam w tej chwili numeru, ale chyba to jest AP022 z Filtrona. Minimalnie grubszy, pozostałę wymiary identyczne. Koszt: FeuWert 14zł:). Nie wiem czy e900 ma taki sam czy nie, ale można sprawdzić na stronie UFI wymiary i porównać z katalogiem Filtrona. Oba dostępne on-line:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon81 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Jakby ktoś zmieniał filtr powietrza i chciał zaoszczędzić, tudzież nie mógł go dostać to można założyć filterek od Cinquecento 900 (m.in.). Nie pamiętam w tej chwili numeru, ale chyba to jest AP022 z Filtrona. dobrze wiedzieć;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 (edytowane) Niektóre wyniki z moich poszukiwań: Cała stronka miażdży, poniżej wątek z elefantem: http://www.advrider.com/forums/showthread....ghlight=elefant i inne, nie opisuję, zobaczycie sami: http://www.nydesmo.com/900_lucky_explorer.html http://endless-horizons.net/efi/efi.htm http://www.elefantadventurebikes.com/ducat...a.upgrades.html http://www.ducatimeccanica.com/interchange_parts.html http://www.ducatisuite.com/belttension.html http://www.cagivaelefant.it/pages/officina.asp http://www.flickr.com/photos/24308490@N00/...1246430/detail/ http://www.elefantman.com/ http://www.alexfischer.de/index.asp http://www.oemmotorparts.com/oem4.asp?M=Ca...95&L=CA-ELEPH-2 i trochę fotek: http://www.rallye-tenere.net/Cagiva.html Edytowane 28 Lipca 2009 przez nizin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon81 Opublikowano 14 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2009 sluchajcie mam zajebisty problem, stopiło mi sie gniazdo bezpieczników razem z jednym bezpiecznikiem, drugi jest ok, naladowalem akumulaor i kontrolki sie palą, nie wiem od czego jest drugi bezpiecznik,,, mądra głowa zostawila elephanta na zapłonie przez dwa tygodnie,,, może wiecie gdzie mozna cos takiego dostac??? generalnie moto kręci ale nie pali bo tego drugiego bezpiecznika nie ma,,, co o tym sądzicie? a góry dzieki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Częsta usterka w Elefantach. Trzeba usunąć to oryginalne gniazda bezpieczników, a w ich miejsce zastosować te nowszego typu (zapomniałem jak się nazywają ale chodzi o te gdzie stykami są dwie płaskie blaszki) W którymś z linków we wcześniejszym poście znajdziesz schemat elektro. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon81 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 coś jest dalej nie tak, bezpieczniki juz są ok, moto kręci, iskra na swiecach jest, ale dalej nie pali,,, czy mogło sie cos spalic w tym czasie jak stal na odpalonym zapłonie? np. pompa paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Od włączonego zapłonu najczęściej pada cewka zapłonowa, ale skoro jest iskra to w elektryce raczej wszystko gra. Pompa paliwa jest podciśnieniowa więc spalić też się nie mogła, no chyba że masz założoną jakąś inną elektryczną. Zobacz czy świece masz mokre czy suche. Jeśli suche to brakuje paliwa (może to głupio zabrzmi, ale sprawdź czy masz otwarte kraniki) Czy kontrolka ładowania cały czas świeci się bez względu na położenie wyłącznika zapłonu? Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon81 Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 swiece są mokre, kraniki odkręcone;) kontrolka pali sie tylko przy włączonym zapłonie... z tym, ze iskra jest jakby to powiedzieć "ciagła" i może tu jest problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 Czyli mogły paść moduły albo impulsator. Jak będziesz szukał innych na podmiankę to pasują z Ducati SS750/900 gaźnikowych. Oczywiście przed założeniem porównaj symbole. Ale może lepiej oddać moto do jakiegoś polecanego serwisu? (może CafeRacer w Łomiankach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon81 Opublikowano 20 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2009 (edytowane) no tak wlasnie zrobie, jutro oddaje moto do serwisu, ale dzieki za pomoc pozdrawiam moto odpalone :D dziwna sprawa, dzis poszedłem na parking i po prostu odpalil.... Edytowane 21 Września 2009 przez melon81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harder Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 dziwna sprawa, dzis poszedłem na parking i po prostu odpalil.... Tak sobie myślałem czy nie był po prostu zalany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
melon81 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 hmm, sam juz nie wiem,,, ważne, że już śmiga;) właśnie wróciłem z miasta i jest wszystko gicior;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.