jannikiel Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Nie ma tak źle, w komputerze mogą wysiąść np. kondenstatorki z powodu ich wyschnięcia, i da się to naprawić np kupując P7 od jakiegoś auta i przerzucić to co potrzebne, nam tak naprawili kompa od Moto Guzzi Sport 1100...Spalanie to ja zwyczajowo odpowiadam, tyle ile się wleje :-) W motocyklu nie ma to znaczenia, bo to pojazd mający sprawiać frajdę z jazdy, ale z reguły w granicach 5- 7 l/100 km. Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 (edytowane) Jestem tego samego zdania! Mój dolniak palił mi 14 z wózkiem i nie marudziłem, ale mimo tego wsadziłem piec z Tico i spalanie spadło do 5,5 L z wózkiem , a 4 L solo :DTo już poczułem. Edytowane 30 Listopada 2013 przez Mecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 (edytowane) Jako że Ducati ja ukochał poprzedawał ja swe mało spalające DR 350 czy BMW F 650 Dakar( spalały ok 3,3,5/10 km), w chciawszy mieć 2 w 1 dokupił se do kolekcji Ducati 999 i Ducati Paso Limited 750, Cagivę Elefanta i chciałem tylko z silnikiem Ducati, mimo że w terenie do oszczędnych nie należy spalając od 4, 6 do 5,5/100 km wysokokalorycznego paliwa do silników benzynowych :icon_mrgreen: ...ma się zajoba, jest fan i się dzieje... Dzisiaj wyjechałem sobie w teren, właśnie po przejażdżce jestem u kolegów w Motostodole- Jedwabne i piję wodę z lodem.....hahahhahahaa Posiedzę troche i zrobię nawrotkę inną traską... Pzdr. J-999 Edytowane 1 Grudnia 2013 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Zazdroszczę Ci, ja rozebrałem Uralca w mak w celu ulepszania i nie mam czym latać. W ciągu tygodnia najbliższego będzie już słonik, ale go też od razu w mak rozbiorę w wiadomym celu. Zdrowia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Ja znowuż wspawałem wydechy, złożyłem sprzęgło i innych drobnostek pokończyłem. Zalać olej, złożyć rozrząd, podłączyć wtryskiwacze z paliwem i palić. O ile do weekendu kupię tą obudowę do rozrządu to będę odpalał.Potem tylko wodę zrobić i składać to do kupy.Czy ta obudowa mi spasuje? Jakbym tą blaszkę usunął..? http://www.ebay.de/itm/Ducati-Zahnriemenabdeckung-Gummi-stehend-Monster-620-750-800-900-SS-ie-6-/171031175979?pt=DE_Motorradteile&hash=item27d240a32b Lub może ta tutaj..?:http://www.ebay.de/itm/Ducati-Monster-600-Zahnriemenabdeckung-stehender-Zylinder-Motor-/181157179374?pt=DE_Motorradteile&hash=item2a2dcf2fee Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 a co powiecie o elefancie 350 z poczatku lat 90'tych?silnik L 350 , maly ;) ale moglby byc fajnyniestety malo sie orientuje w temacie Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Nicek musisz uważać bo pokrywki osłonki pasków 900 różnią się od 600- i pochodnych nie pasują, więc może podstawki też nie będą pasować...nie wiem nie próbowałem... Kulka...Elefant 350 produkowany był do 1989 roku, być może były sprzedawane potem w salonach do wyczerpania zapasów, ale lepiej jak jest właściwy rok produkcji...Co do samego motocykla, z reguły jak ma duży przebieg, czyli pochodzi z krajów europejskich lub długo w PL latał i zmieniał właścicieli, trzeba się liczyć ze zmianą silnika...ja to przerabiałem...a od razu bez przeróbek to chyba żaden nie pasuje no może oprócz tzw "wąskich bloków", ale też nie obejdzie się z małymi modyfikacjami, szczególnie jak 350 sprzęgł ma na linkę a inna w hydraulice...trzeba mieć tego świadomość...Generalnie trzeba się przyjrzeć gumowym łącznikom filtracji powietrza, szczególnie tego przy przednim mocowaniu siedzenia, przez niechlujstwo często ta harmonijka gumowa jest przerwana, trzeba szukać zamiennika...Gaźniki to oprócz czyszczenia wymagają dokładnego ustawienia, bo inaczej moto będzie zalewać, a jak ktoś grzebał( tak jak u mnie było) i rozwiercał np. dysze, to niekumatych może przyprawić to o przedwczesną siwiznę owłosienia z łonowym włącznie...Pamiętaj też masa od modułów jest poprowadzona do tylnej lampy( nie wiem po co), lepiej to przenieść w inne miejsce, bo jak pomalujesz ramę możesz stracić iskrę i szukać jej tak jak ja, dopiero jak z Rychem na spółę rozkumaliśmy schemat instalacji elektrycznej , a w zasadzie ja w żartach powiedziałem- masa z modułów idzie na tylną lampę, a za dużo było lakieru i nie masowała.... znaleźlim...iskrę...Tak to jest jak moto zworkowane przywraca się do życia po ponad pół roku....Moto nie jest lekkie - ok. 180 kg wymaga wprawy i dobrej kondycji, ja po wymianie silnika na M 600 mam dobry dół i mogę taplać się na 3 biegu , czasem nawet ruszać...przejrzyj wklejone przeze mnie filmiki..., problem z tarczami hamulcowymi ( zamienniki koszmarnie drogie), ja tylne dorobiłem z czajnika 600, przód kupiłem na zapas, jak będę miał czas dam do dorobienia z tarczy jakiegoś auta...To chyba tyle, jak będziesz miał jeszcze jakieś pytania to dawaj śmiał...Ja to jeszcze chciałem 1 Elefanta dokupić, bo ten co mam miał być mej kobity, ale jakoś nie bardzo ma czas, czy się boi taplania i narazie nic nie kupuję, a szykowałem się na tego z Nysy, oczywiście nie dałbym tej kwoty 2400 bo wiem ile rzeczy brakuje i już ze zdjęć wygląda koszmarnie, ja kupiłem swego za 1000 złoty z papierami, a wyglądał o niebo lepiej....a i tak się okazało, że dymi jak 2-suw, dlatego wymieniłem silnik na M600... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 dzieki za info :)waga dl;a mnie nie ma znaczenia , spojz czym sie poruszam w terenie :Dlubie poprostu motocykle inne ... od oklepanych jakich masa sie kreci wokolo :)ten z nysy mnie zainspirowal wlasnie ;) Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 A więc kupiłem Elefanta 900 Model GT. Niedługo zacznę go rozbierać i przekładac bebechy na inna ramę. Malowanko , kosmetyka itp. Mam kilka pytań. Stan oleju sprawdzamy na zimnym , czy gorącym piecu? Czy praktycznie cały silnik od Monstera 900 jest taki sam? Mam na myśi np cylindry , pierścienie, wał itd. Pytam na zapas ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 3 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2013 tego z wrocka ? Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Nie nie, z Pabianic, nie było jej w ogłoszeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Zależy od którego Monstera, stary miał mały altek, i od tego części będą pasować a te nowsze tzw 3-fazowe wał jest inny... Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mecia Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Podobno 900SS ten stary ma identiko silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 No podobnież, różni się szczegółami związanymi ze sposobem zasilania, bo jest na gaźnikach..Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nicek27 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Z tego co mi wiadomo, to silniki 750 i 900ss są po prostu żywcem wzięte :) i włożone w ramę Elefanta. Mam już obudowę rozrządu. Pasuje z 900M-SS (23510271A). Nówka za 120złotych.Z czasem jeszcze regler i dodatkowo wtryskiwacz. Z pajacem z allegro w końcu się nie dogadałem w sprawie wzięcia całego wtrysku - poziom gimnazjum nawet nie będę opisywał.Jutro mógłbym odpalać, no ale.. :dry: Cytuj Pisz jeśli potrzebujesz czegoś do Cagivy Elefant. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.