Skocz do zawartości

Motorek kręci, ale nie odpala. Huska SM 610 2001r


MatiMateo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czytałem wszystkie tematy na temat Husky dowiedziałem sie troche o niej od Was, ale mam taki indywidualny problem. Mianowicie mam do kupienia Huske SM 610. Ale jest jeden problem motorek nie odpala, silnik kręci ale nie chce odpalić co zrobić, co sprawdzić?. Cena jest dość atrakcyjna i chciałbym go zrobić pod siebie i troche pojeździć czy orientujecie sie jakie sa koszty ewentualnej naprawy miał ktoś taki przypadek? Gdybyście powiedzieli mi coś wiecej zadzwoniłbym do własciciela i wypytał dokładnie jak sie zachowuje tylko sam nie do konca wiem o co pytać. Prosze o pomoc. Z góry dziekuje! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być wiele. Sprawdz czy jest iskra, czy świeca jest mokra, czy sprężanie w cylindrze jest ok. Najczęściej w tych Husqach lecą korbowody ale to nie przyczyna nie odpalania. Również zawór może być podparty i już po zawodach. Temat rzeka, ale to są główne przyczyny nie odpalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie tak myslałem fakt tu moga byc bardzo rozne przyczyny. Pogadam z mechanikiem, postaram sie załatwić kogoś z tej branzy zeby ze mna podjechal. Meczy mnie to że kupie jakiś motor i okaze się ze po miesiacu padnie mi coś, a tak nawet jesli trzeba było by zrobić remont to za taką kase opłacało by się go wziaść zrobic i wiedziec co sie ma... Bo tylko Huska wchodzi w gre na nic wiecej mnie nie stac a chce uniwersalny sprzet...

Edytowane przez MatiMateo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czytałem wszystkie tematy na temat Husky dowiedziałem sie troche o niej od Was, ale mam taki indywidualny problem. Mianowicie mam do kupienia Huske SM 610. Ale jest jeden problem motorek nie odpala, silnik kręci ale nie chce odpalić co zrobić, co sprawdzić?. Cena jest dość atrakcyjna i chciałbym go zrobić pod siebie i troche pojeździć czy orientujecie sie jakie sa koszty ewentualnej naprawy miał ktoś taki przypadek? Gdybyście powiedzieli mi coś wiecej zadzwoniłbym do własciciela i wypytał dokładnie jak sie zachowuje tylko sam nie do konca wiem o co pytać. Prosze o pomoc. Z góry dziekuje! Pozdrawiam

tez bym sprawdzil na poczatek kompresje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zawieziesz moje 4 litery to mogę z Tobą pojechać, wg mnie to i tak świece zalane - w 90% wypadków tak jest (sam miałem zonka jak klient na moto przyjechał a one nie odpaliło), reszta to do sprawdzenia - tj paliwo, zawory, zapłon ogólnie pojęty -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie MatiMateo chodzi ci o te ogłoszenie: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1249938

Jeżeli nie pojedziesz to się nie dowiesz co może być nie tak.

Sprzedający to typowy handlarz pewnie za granicą dostał motor w gratisie z samochodem. Może to być błahostka bo handlarze najczęściej się nie znają na mechanice albo nie mają czasu na naprawę.

Gdyby miał bliżej sam by pojechał zobaczył :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak własnie chodzi mi o oto ogłoszenie.

Dzwoniłem do goscia twierdzi ze stało u niego przez zime i on nie ma czasu tego zrobic, ze nawet tym nie jezdził. Własnie tez mam kawałek, gdyby było blizej juz bym ja ogladałem ale co zrobić. Zobacze jak znajde chwile i nikt jej nie wezmie to podjade zobaczyc. A moze ktoś z kolegow mieszka w okolicy i mogłbym podjechac i zobaczyć. Stwaiam dobra wodkę w przyszłości na jakims zlocie;d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to troszke kot w worku , moze specialnie wciska ciemnote bo silnik zajezdzony i wymaga kapitalki.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kuźwa mnie to też wygląda na poważniejsze sprawy- Husky nie są zbyt specjalnie odporne na zaniedbania serwisowe... to nie DR 750-800...

mój znajomek ma takie fajne powiedzenie: jak masz kupić g...o to lepiej nie kupuj nic...dozbierasz kasę, i nie w tym to w przyszłym roku kup sobie XR 650 R( cieczak), DRZ 400 itp..., a tak i nie wiadomo za bardzo gdzie części dostać , Nitomem rację ma...Pozdr. Janek Ducati + DR 350 (jakby ktoś miał wątpliwości)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie sie zastanawiam cały czas bo ze swojej Husky nie jestem zbytnio zadowolony ale to 94 rok. A te 2000 2001 juz maja nowsze silnika chyba nawet od 99r były juz montowane pompy oleju elektryczny startet i dość pryzwoite pieniadze. Zastanawiam sie wlasnie nad takim czyms uszkodzonym zeby zrobic pod siebie i polatac z 3-4 sezony. a chce cos takiego czyli SM/enduro bo kupie drugi zestaw kół i bede mial uniwersalny sprzet na asfalt i na pola. Co do innego sprzetu macie jakies inne propozycje?

 

P.S nie robimy tutaj troche offa;/?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Berserkers

Hej i jak kupileś huske? Często jak nie chce odpalić to winna modułu, który dość często sie psuje zwłaszcza w moto z Angli gdy nałapie wilgoci. Koszt naprawy to 400-600 zł nowy na ebayu 800 zł w serwisie 1400 zł.

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...