wojtas600 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 No wlasnie czy jest mocna i z jakimi sprzetami mozna ja porownac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam podepne się pod ten temat , mam zamiar kupic te 610, ale przeczytałem juz wiele niemiłych opisów tego motorka głownie dotyczących awaryjnosci i teraz sie troche zastanawiam . Czy faktycznie jest ona taka awaryjna ? a moze ktos posiada taka i chciał by się podzielić wiedzą na ten temat, to było by super :bigrazz: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Awaryjna jak każdy inny motocykl... Moc jest... ale jest długa,ma mały skręt i źle się nią wywija po leśnych wąskich scierzkach. Zawieszenie klasy XR,KLX,Lc4 620 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Awaryjna jak każdy inny motocykl... Moc jest... Te bez pompy oleju to prawdziwy hardcore. Serwisówka zaleca wymianę oleju po każdym dniu treningowym a co 10 wymian oleju zaleca wymianę blaszki w zaworze zwrotnym oleju. To były motocykle tylko dla zawodników, dla amatorów czy szosowej eksploatacji kompletnie się nie nadają. Dlatego są takie tanie :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 2 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2009 Szczerze polecam ale roczniki po 98 bo te juz miały pompy paliwa... Sam miałem taką tylko w wersji sm i byłem bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 Szczerze polecam ale roczniki po 98 bo te juz miały pompy paliwa... Sam miałem taką tylko w wersji sm i byłem bardzo zadowolony Chyba chodzi Ci o pompę oleju? :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2009 Chyba chodzi Ci o pompę oleju? :wink: . W TE610 juz comon rail 3 generacji jest :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam panowie. Jak to jest z tymi Huskami? Na allegro są tanie jak bardz, za 5tys pożna wyrwać te 410 powyzej 2000r. np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1522971 Czy to w ogóle jest czegoś warte? jak ze sprzedażą później ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam panowie. Jak to jest z tymi Huskami? Na allegro są tanie jak bardz, za 5tys pożna wyrwać te 410 powyzej 2000r. np. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1522971 Czy to w ogóle jest czegoś warte? jak ze sprzedażą później ? Z tego co kojarzę to to wszystko jest stara konstrukcja silnika, a te roczniki to są wzięte z doopy. Zdaj się że nowy silnik (ten z pompami oleju) to nawet nie przypomina starego z wyglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Rozumiem. A jak to jest z wytrzymałością i serwisem huski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Rozumiem. A jak to jest z wytrzymałością i serwisem huski? Pytasz o tą konstrukcję starą, bez pompy oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Ogólnie. jak to możliwe że nie miały one pompy oleju, przeciesz one się zatrą odrazu! Ale mi tu kupą smierci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Ogólnie. jak to możliwe że nie miały one pompy oleju, przeciesz one się zatrą odrazu! Co do starego silnika, to jest sporo na forum, poczytaj sobie. Na zniechęcenie do tego modelu powiem że olej należy zmienić po jednym dniu treningowym Ale mi tu kupą smierci... ????? Edytowane 4 Listopada 2009 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 To odpuszczam sobie huśkę. Kupom smierci mi to że to szajs jest, ja jeźdzę dużo. Wieć nie zarobił bym na olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Ten sprzęt było robiony pod zawody więc nie ma się co dziwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.