MichałKaczmar. Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Mam ostatnio problem z odpalaniem mojej kawy. Jesli silnik jest zimny musze pokrecic dluzej niz zwykle i jak zaskoczy to albo po chwili gasnie albo kreci 1 tys obr/min - jakby chcial a nie mogl. Mam juz dosc stary akumulator, ale po podladowaniu nie bylo zadnej roznicy. Jesli silnik jest rozgrzany to pali na dotyk. Prosze o porady co powinienem zrobic - czy to jednak wina aku czy moze powinienem pomyslec o synchronizacji gaznikow ? Moze tez jakies felerne paliwo wlalem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Naprawę należy rozpocząć od czyszczenia gaźników bo masz zanieczyszczony układ odpowiadający za ssanie a potem tylko wymienić świece a nowe i przeprowadzić symchro gaźników. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 przy wyminie świec dołożyłbym też sprawdzenie ciśnienia sprężania, chyba że regulacja zaworów była robiona terminowo. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Świece sa w dobrym stanie, gazniki jeszcze nie rozkrecone, mam nadzieje ze to nic powaznego. Najwazniejsze ze udalo sie dostac do warsztatu i zachecic mechanika aby sie zajal sprzetem - to w naszym miescie wyjatkowe szczescie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Michal, tak jak Piotrek powiedzial to tylko zanieczyszczony uklad ssania - wyczyscic i zsynchronizowac i bedzie gites. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Sprawdź przed czyszczeniem filtr paliwa i jak będzie zasyfiony wymień plus oczywiście filtr powietrza,panowie z serwisów czyszczą gaźniki ale jak na razie żaden jeszcze ich nie wymienił (trzy serwisy w Poznaniu),ostatnio odebrałem sprzęt po synchronizacji wydobyłem filtr i wysypałem jego zawartość, uzbierała się prawie mała łyżeczka syfu,nasuwa się pytanie po kiego grzyba to całe czyszczenie skoro przez dwa lata nikt nie wymienił filtra. :icon_evil: Teraz sam wszystkiego pilnuję i silnik chodzi nawet przy 500 obr/min. :flesje: Co do paliwa to warto tankować na "dobrych" stacjach,parę razy zatankowałem na przypadkowych i miałem problemy zarówno z odpalaniem jak i wolnymi obrotami,oczywiście nie jest to regułą ale w razie problemów masz mniej niewiadomych. Pzdr :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.