Skocz do zawartości

JAWA 350 brak mocy


letek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam. mam problem z moją jawą 350 mod. 634. motocykl nie ma mocy pod obciążeniem, nie wkręca się powyżej 4500 obr. (obrotomierz raczej sprawny), na luzie wkręca się bardzo dobrze. na pierwszych trzech biegach jest bardzo zrywna i wszystko wydaje się być ok ale po wrzuceniu 4 motocykl traci moc i zwalnia, nie jest w stanie utrzymac prędkości. zapłon jest ustawiony dobrze, kranik też sprawdzony, gaźnik czysty, dysza 112 (standard). motocykl jest z wózkiem bocznym velorex, zmiana położenia iglicy nie daje efektu. czy to oznacza remont? proszę o podpowiedź

pozdrawiam

letek

owca-czarna.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mam problem z moją jawą 350 mod. 634. motocykl nie ma mocy pod obciążeniem, nie wkręca się powyżej 4500 obr. (obrotomierz raczej sprawny), na luzie wkręca się bardzo dobrze. na pierwszych trzech biegach jest bardzo zrywna i wszystko wydaje się być ok ale po wrzuceniu 4 motocykl traci moc i zwalnia, nie jest w stanie utrzymac prędkości. zapłon jest ustawiony dobrze, kranik też sprawdzony, gaźnik czysty, dysza 112 (standard). motocykl jest z wózkiem bocznym velorex, zmiana położenia iglicy nie daje efektu. czy to oznacza remont? proszę o podpowiedź

pozdrawiam

letek

[/quote

a patrzyles na komore plywakowa?odnosze wrażenie,ze zbyt niski poziom paliwa,ktorego pod dużym obciążeniem brakuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. świeca ok, silnik pracuje, nie przerywa, nie ma poprostu siły ciągnąć, na trzecim biegu jade może jakieś 85 km/h i po zapięciu czwórki motocykl powoli zaczyna zwalniać. komora pływakowa też sprawdzona, podniosłem poziom paliwa ale to nic nie dało. regulacja położenia iglicy też nie daje efektu. dzięki i pozdrawiam

owca-czarna.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmierz kompresje jak nie masz możliwości to ściągnij gary i pomierz luz na zamku pierścieni ewentualnie luz tłok-cylinder (teoretycznie ma go nie być wcale ale to jest teoria :D w teori to w Polsce mamy normalne drogi i autostrady :D )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób też jazdę bez wózka, może to głupie ale jak wózek przy większych prędkościach traci geometrię zaczyna stawiać opór swoim kołem bo (to tylko przykład) jego koło chce jechać do zewnątrz zamiast być delikatnie do wewnątrz.

Krótko mówiąc, zobacz czy wózek boczny jedzie a nie wlecze się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co, olej to co mówiłem o wózku bo teraz zauważyłem, że i u mnie są takie same objawy w DT. Pierwsze 3 biegi oblecą (ale jakoś bez rewelacji) a potem zamula koszmarnie. I wpadłem na dwa rozwiązania

 

Zła świeca zapłonowa. Sprawdź czy masz dobraną wg tego jaka jest dedykowana do Jawy bo u mnie siedzi jakaś 3 elektrodowa o ciepłocie 5 zamiast jedno elektrodowej BR9ES i w dodatku zasmarkana na czarno

Druga sprawa, nieszczelny simmering na wale. Albo bierze Ci olej i ochlapuje świece albo puszcza podciśnienie i silnik pobiera lub pompuje za mało mieszanki do komory spalania.

To tyle z teorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na niskich obrotach praca jest stabilna? jesli nie to mi do głowy przychodza 2 rzeczy: [b]platyny[/b] zwłaszcza dolny przerywacz albo uszczelnienie miedzy komorowe.

 

dokładnie.

Radze sprawdzić przerwę.

Objawy podobne do wszystkich 2T z przerywaczem o złej przerwie między stykami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co kolego. Wyciągnij, cylinder, zdejmij tłok. Za pomocą blaszek ściągnij pierścienie i włóż tłok w cylinder. Powinien delikatnie schodzić na dół. Jak odrazu spadnie to znak że czas pomyśleć o szlifie cylka i zmiany tłoków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, dzieki za zainteresowanie. przerwa i zapłon są wręcz idealne, kosz też ustawiony zgodnie z "serwisówką". problem został rozwiązany w bardzo zaskakujący sposób - powodem było łożysko zębatki tylnej :icon_eek: na postoju motocykl toczył się bardzo lekko, w czaie jazdy nie wyło, nie szumiało, żadnych oznak zużycia ale przy wyższej prędkości łożysko stawiało dość duży opór aż się wkońcu rozsypało :) na szczęście miałem blisko. po wymianie jest już lepiej, na IV mogę spokojnie jechać około 80 km/h i motocykl przyspiesza.

pozdrawiam

letek

owca-czarna.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...