letek Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 witam. mam problem z moją jawą 350 mod. 634. motocykl nie ma mocy pod obciążeniem, nie wkręca się powyżej 4500 obr. (obrotomierz raczej sprawny), na luzie wkręca się bardzo dobrze. na pierwszych trzech biegach jest bardzo zrywna i wszystko wydaje się być ok ale po wrzuceniu 4 motocykl traci moc i zwalnia, nie jest w stanie utrzymac prędkości. zapłon jest ustawiony dobrze, kranik też sprawdzony, gaźnik czysty, dysza 112 (standard). motocykl jest z wózkiem bocznym velorex, zmiana położenia iglicy nie daje efektu. czy to oznacza remont? proszę o podpowiedź pozdrawiam letek Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Miałem to samo, sprawdź łańcuch może ciężko chodzi? U mnie był inny problem, kompresja uciekała środkiem silnika przez co musiałem rozpołowić by uszczelnić silniczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 witam. mam problem z moją jawą 350 mod. 634. motocykl nie ma mocy pod obciążeniem, nie wkręca się powyżej 4500 obr. (obrotomierz raczej sprawny), na luzie wkręca się bardzo dobrze. na pierwszych trzech biegach jest bardzo zrywna i wszystko wydaje się być ok ale po wrzuceniu 4 motocykl traci moc i zwalnia, nie jest w stanie utrzymac prędkości. zapłon jest ustawiony dobrze, kranik też sprawdzony, gaźnik czysty, dysza 112 (standard). motocykl jest z wózkiem bocznym velorex, zmiana położenia iglicy nie daje efektu. czy to oznacza remont? proszę o podpowiedź pozdrawiam letek [/quote a patrzyles na komore plywakowa?odnosze wrażenie,ze zbyt niski poziom paliwa,ktorego pod dużym obciążeniem brakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ew. świeca i pod obciążeniem gubi iskrę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 witam. świeca ok, silnik pracuje, nie przerywa, nie ma poprostu siły ciągnąć, na trzecim biegu jade może jakieś 85 km/h i po zapięciu czwórki motocykl powoli zaczyna zwalniać. komora pływakowa też sprawdzona, podniosłem poziom paliwa ale to nic nie dało. regulacja położenia iglicy też nie daje efektu. dzięki i pozdrawiam Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 zmierz kompresje jak nie masz możliwości to ściągnij gary i pomierz luz na zamku pierścieni ewentualnie luz tłok-cylinder (teoretycznie ma go nie być wcale ale to jest teoria :D w teori to w Polsce mamy normalne drogi i autostrady :D ) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Zrób też jazdę bez wózka, może to głupie ale jak wózek przy większych prędkościach traci geometrię zaczyna stawiać opór swoim kołem bo (to tylko przykład) jego koło chce jechać do zewnątrz zamiast być delikatnie do wewnątrz. Krótko mówiąc, zobacz czy wózek boczny jedzie a nie wlecze się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Wiesz co, olej to co mówiłem o wózku bo teraz zauważyłem, że i u mnie są takie same objawy w DT. Pierwsze 3 biegi oblecą (ale jakoś bez rewelacji) a potem zamula koszmarnie. I wpadłem na dwa rozwiązania Zła świeca zapłonowa. Sprawdź czy masz dobraną wg tego jaka jest dedykowana do Jawy bo u mnie siedzi jakaś 3 elektrodowa o ciepłocie 5 zamiast jedno elektrodowej BR9ES i w dodatku zasmarkana na czarno Druga sprawa, nieszczelny simmering na wale. Albo bierze Ci olej i ochlapuje świece albo puszcza podciśnienie i silnik pobiera lub pompuje za mało mieszanki do komory spalania. To tyle z teorii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 tak bylo od zawsze, odkad masz to moto? czy tez nagle sie cos porobilo? jak kupilem swoja jawe, to miala z przodu zebatke o 2 zeby za duza i bylo podobnie.. efekt koszmarny.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 na niskich obrotach praca jest stabilna? jesli nie to mi do głowy przychodza 2 rzeczy: platyny zwłaszcza dolny przerywacz albo uszczelnienie miedzy komorowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 na niskich obrotach praca jest stabilna? jesli nie to mi do głowy przychodza 2 rzeczy: [b]platyny[/b] zwłaszcza dolny przerywacz albo uszczelnienie miedzy komorowe. dokładnie. Radze sprawdzić przerwę. Objawy podobne do wszystkich 2T z przerywaczem o złej przerwie między stykami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Przerywacze jawy to konstrukcja lat 50 sa ciezkie ! a ten na dole ma jeszcze podgórke bo ciagle na niego spada jakiś syf;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Wiesz co kolego. Wyciągnij, cylinder, zdejmij tłok. Za pomocą blaszek ściągnij pierścienie i włóż tłok w cylinder. Powinien delikatnie schodzić na dół. Jak odrazu spadnie to znak że czas pomyśleć o szlifie cylka i zmiany tłoków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letek Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 witam, dzieki za zainteresowanie. przerwa i zapłon są wręcz idealne, kosz też ustawiony zgodnie z "serwisówką". problem został rozwiązany w bardzo zaskakujący sposób - powodem było łożysko zębatki tylnej :icon_eek: na postoju motocykl toczył się bardzo lekko, w czaie jazdy nie wyło, nie szumiało, żadnych oznak zużycia ale przy wyższej prędkości łożysko stawiało dość duży opór aż się wkońcu rozsypało :) na szczęście miałem blisko. po wymianie jest już lepiej, na IV mogę spokojnie jechać około 80 km/h i motocykl przyspiesza. pozdrawiam letek Cytuj owca-czarna.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Generalnie, ja zawsze przeciągam na 3 do około 90km/h potem ładuje 4. Jednak w Jawach/Cezetach ta 4 trefna. Powinno być 5 biegów bo między 3 a 4 jest duża przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.