raheem Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam wszystkich ! Jeżdzę GSX-em 750 inazuma. Od czasu kiedy go kupiłem niby wszystko ok ale po pierwsze : Z tłumika wali dziwnym zapachem (nie olejem ) nie kopci. Wszystkie ubrania mi śmierdzą ! od czego to moze być ? olej w tłumiku ? Tłumik nie przepalony ? Druga rzecz to spszęgło...Jest juz mocno napięte. Kiedy wrzucam bieg słychać uderzenie (napina się łańcuch) Kiedy podciągnąłem sprzęgło jeszcze troche zaczęło sie ślizgać ... czy to oznaka że tarcze już do wymiany ? Dzięki z góry za podpowiedzi ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomulus Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Pierwsze co Ci proponuje po kupnie motocykla to wymień olej. Nigdy do końca nie wiadomo co tam jest w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niki_lauda Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Witam wszystkich ! Jeżdzę GSX-em 750 inazuma. Od czasu kiedy go kupiłem niby wszystko ok ale po pierwsze : Z tłumika wali dziwnym zapachem (nie olejem ) nie kopci. Wszystkie ubrania mi śmierdzą ! od czego to moze być ? olej w tłumiku ? Tłumik nie przepalony ? Druga rzecz to spszęgło...Jest juz mocno napięte. Kiedy wrzucam bieg słychać uderzenie (napina się łańcuch) Kiedy podciągnąłem sprzęgło jeszcze troche zaczęło sie ślizgać ... czy to oznaka że tarcze już do wymiany ? Dzięki z góry za podpowiedzi ! czesc. miałem taka sama inke 750 i tez pamietam ze kiedy przyjezdzalem do dziewczyny zawsze mowila mi ze smierdze spalinami. Jako ze to olejak troszke oleju sobie konsumuje zwlaszcza przy ostrej jezdzie. Mysle ze to stad moze brac sie ten probelm. A co do skrzyni i uderzenia, inka ma dosc toporna skrzynie i trzeba troche wprawy zeby bezszelestnie wrzucac biegi. Mimo ze moja miala skrzynie "lala" to przejscie z 1 na 2 zawsze bylo ze stukiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) Dt 125 to dwusow z dozownikiem oleju, spaliny beda smierdzialy ci tym co sie spala w komorze spalania, czyli mozliwe ze masz wlany niewiadomo jaki olej. Zlej do i wlej jakis porzadny olej do dwusuwow i wtedy powachaj. Co do sprzegla-uderzenie zawsze slychac przy mokrym sprzegle, tarcze sa nieco sklejone od oleju. jezeli przy wlasciwej regulacji sprzeglo nie ciagnie i sie nie slizga to nie wsluchuj sie za bardzo tylko jezdzij P.S. Sory za pierwsza czesc na temat DT, nie doczytalem w tresci posta a spojrzalem na opis w avatarze;) Druga czesc o sprzegle ma sie do wszystkich moto z mokrym sprzeglem Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 stuk przy "wbijaniu" jedynki prawie zawsze bedzie slychac , to normalne , pamietaj o zachowaniu luzu na lince ( 3 - 4 mm) , jak sprzeglo lapie na samym koncu to faktycznie juz sie konczy. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomulus Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Jeżeli chodzi o wbijanie jedynki to był na forum dosyć rozbudowany wątek na ten temat. Główny wniosek był taki że trzeba ten dźwięk poprostu polubić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 szczeniaku ? ledwie 3 lata starszy i co juz ku*wa masz sie za takiego doswiadczonego i wszystkowiedzacego? tacy idioci jak ty sa najgrosi. Takie teksty nie powinny mieć miejsca na tym forum. Jakmasz coś do człowieka to powiedz mu to w oczy a nie zaśmiecaj działu mechaniki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raheem Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Odstaw na rok, zrób prawo jazdy a po tym czasie samo się naprawi, zawsze mi się wydawało że się jeździ na motocyklu a nie za rurą wydechową. Być może ty jeździsz na rurze i dlatego jeździsz po innych na forum. zadek ci sie przypiekł? Dla twojej wiadomości prawo jazdy juz sie ma. nie wiem czemu w avantarze wyświetla mi wiek 17. następnym razem zastanów sie co piszesz przyjacielu Co do innych dzięki za podpowiedzi. Olej jest wymieniony więc z tej stony nie powinno sie nic dziać. Co do luzu przy lince sprzęgła... Jest możliwe ze będzie się dziać coś nie tak kiedy jest napięte zbyt mocno ? mówie tu o uderzeniu z pierwszego na drugi i z drugiego na trzeci... kiedy postawi sie motor na centralnej stopce (koło w powietrzu) to czy na zaciśniętej klamce sprzęgła powinno kręcic się koło ? Jak odpowiednio wyregulować sprzegło ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Usunalem posty nie wnoszace nic do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.