Skocz do zawartości

Co myślicie o Suzuki GSX600F / GSX750F ? ( GSX 600 F , GSX600 F , GSX 750 F , GSX750 F )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

od niedawna jestem posiadacze Gsx 600f z 1996 roku, sprzęt puki co bardzo fajnie chodzi, ale mam pytanie do jego posiadaczy ile macie obrotów przy 100km/h ?? u mnie jest 5 tys. obr. wydaje mi się to trochę dużo ale może to jakieś moje uprzedzenie :wink: czekam na odpowiedź

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

od niedawna jestem posiadacze Gsx 600f z 1996 roku, sprzęt puki co bardzo fajnie chodzi, ale mam pytanie do jego posiadaczy ile macie obrotów przy 100km/h ?? u mnie jest 5 tys. obr. wydaje mi się to trochę dużo ale może to jakieś moje uprzedzenie :wink: czekam na odpowiedź

pzdr

 

Witam,

 

Rozumiem, że chodzi koledze o 6 bieg:) 5 tys. obr w takim przypadku jest jak najbardziej w porządku

 

Pozdr

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Rozumiem, że chodzi koledze o 6 bieg:) 5 tys. obr w takim przypadku jest jak najbardziej w porządku

 

Pozdr

 

Witam

tak chodzi mi o obroty silnika na 6 biegu przy 100km/h, akurat w okolicach 100-120 km/h jeżdżę najczęściej, zaciekawiło mnie po prostu czy to nie jest dużo bo poprzedni właściciel zmieniał cały napęd i pomyślałem że może pod siebie zmienił przełożenie, bo znajomy miał Zephyra 550 i on miał 4500 obr, ja w poprzednim sprzęcie Gpz 550 też miałem coś około 4500, ale jeśli mówicie że też tak macie to się trochę uspokoiłem :wink:

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

tak chodzi mi o obroty silnika na 6 biegu przy 100km/h, akurat w okolicach 100-120 km/h jeżdżę najczęściej, zaciekawiło mnie po prostu czy to nie jest dużo bo poprzedni właściciel zmieniał cały napęd i pomyślałem że może pod siebie zmienił przełożenie, bo znajomy miał Zephyra 550 i on miał 4500 obr, ja w poprzednim sprzęcie Gpz 550 też miałem coś około 4500, ale jeśli mówicie że też tak macie to się trochę uspokoiłem :wink:

pzdr

[/quot

 

 

Witam, mój gsx600 z 91r po zakupie miał przy 100km/h 5500 obrotów napęd był w stanie tragicznym więc wymieniłem na polecony przez aso suzuki zestaw w którym zębatka zdawcza miała 1 ząb więcej od starej efekt: przy 100km/h obroty spadły do 5000 ,znacznie spadła dynamika, moto przestało na 6 biegu osiągać obroty mocy maksymalnej,spalanie bez zmian. po 3tys przebiegu z tym przełorzeniem zakupiłem nową zębatkę zdawczą o liczbie zębów takiej jak stara ,nie pamiętam chyba 14, obroty przy 100km wzrosły do 5500 jak na początku, moto zaczęło jechać jak należy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko do użytkowników jojka gsx 600f

Chodzi mi o podnóżek lewy przedni i sposób jego mocowania.

Żeby była jasność, dokładnie o tę metalową stopkę pokrytą gumą, ułamała się i potrzebuję zakupić nową.

I wciskają mi,że powinna mieć dwa zaczepy (taki widelec z otworami zachodzącymi na seta,przez który przechodzi trzpień mocujący) a ja miałem mocowanie z jednym takim uchwytem wchodzącym w środek seta i dopiero wtedy zablokowany trzpieniem.

Wie ktoś skąd ta rozbieżność ? Mam jajo z 99r i takie mocowanie już było,może było coś kombinowane i zmienione ze starszym modelem o ile to możliwe?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc a ja tak patsze i niepotrafie tu nic znalesc na temat gsx1100f czy nikt tym nie jezdzi chcialbym jakoms opinie na temat tego modelu . :buttrock: :buttrock: dodam ze muj jest z 92r

Edytowane przez john bravo racer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje pytanie jest głupie ... ale mimo wszystko

założyłem dzisiaj na tył continentala road attack o rozmiarze 150, myślałem że po wymianie ze starej bridgestone 140 problem mi zniknie, ale to cholerstwo nadal pali laka przy starcie na 1 i 2 biegu na suchym asfalcie, opona już rozjeżdżona więc tej śliskiej warstwy na niej nie ma

ciśnienie 2,5 może w tym tkwi problem?? mam się przyzwyczaić że tak ma być i już tak nie odwijać?? :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przekraczaj 10 000 obr/min w czasie puszczania sprzęgła , albo kup coś słabszego :icon_razz:

 

Jak dzisiaj założyłeś to jeszcze poczekaj z osądami .

 

A może masz nieprzyjemność posiadać w okolicy asfalt o małej szorstkosci + być moze sezonowo występujące zapylenie- zakurzenie nawierzchni ( małe natężenie ruchu samochodowego ) , niezbyt wysoka temperatura opon również robi swoje .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przekraczaj 10 000 obr/min w czasie puszczania sprzęgła , albo kup coś słabszego :icon_razz:

 

 

podczas przyspieszania w okolicach 7 tys obrotów żegnam się z przyczepnością, ze sprzęgła nie strzelam

cóż w takim razie będę musiał z tym żyć :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...