WilQ_21 Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Witam od niedawna jestem posiadacze Gsx 600f z 1996 roku, sprzęt puki co bardzo fajnie chodzi, ale mam pytanie do jego posiadaczy ile macie obrotów przy 100km/h ?? u mnie jest 5 tys. obr. wydaje mi się to trochę dużo ale może to jakieś moje uprzedzenie :wink: czekam na odpowiedź pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 nie masz dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djobeł Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam od niedawna jestem posiadacze Gsx 600f z 1996 roku, sprzęt puki co bardzo fajnie chodzi, ale mam pytanie do jego posiadaczy ile macie obrotów przy 100km/h ?? u mnie jest 5 tys. obr. wydaje mi się to trochę dużo ale może to jakieś moje uprzedzenie :wink: czekam na odpowiedź pzdr Witam, Rozumiem, że chodzi koledze o 6 bieg:) 5 tys. obr w takim przypadku jest jak najbardziej w porządku Pozdr Cytuj V-TWIN wanker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam, Rozumiem, że chodzi koledze o 6 bieg:) 5 tys. obr w takim przypadku jest jak najbardziej w porządku Pozdr Witam tak chodzi mi o obroty silnika na 6 biegu przy 100km/h, akurat w okolicach 100-120 km/h jeżdżę najczęściej, zaciekawiło mnie po prostu czy to nie jest dużo bo poprzedni właściciel zmieniał cały napęd i pomyślałem że może pod siebie zmienił przełożenie, bo znajomy miał Zephyra 550 i on miał 4500 obr, ja w poprzednim sprzęcie Gpz 550 też miałem coś około 4500, ale jeśli mówicie że też tak macie to się trochę uspokoiłem :wink: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylo Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Witam tak chodzi mi o obroty silnika na 6 biegu przy 100km/h, akurat w okolicach 100-120 km/h jeżdżę najczęściej, zaciekawiło mnie po prostu czy to nie jest dużo bo poprzedni właściciel zmieniał cały napęd i pomyślałem że może pod siebie zmienił przełożenie, bo znajomy miał Zephyra 550 i on miał 4500 obr, ja w poprzednim sprzęcie Gpz 550 też miałem coś około 4500, ale jeśli mówicie że też tak macie to się trochę uspokoiłem :wink: pzdr [/quot Witam, mój gsx600 z 91r po zakupie miał przy 100km/h 5500 obrotów napęd był w stanie tragicznym więc wymieniłem na polecony przez aso suzuki zestaw w którym zębatka zdawcza miała 1 ząb więcej od starej efekt: przy 100km/h obroty spadły do 5000 ,znacznie spadła dynamika, moto przestało na 6 biegu osiągać obroty mocy maksymalnej,spalanie bez zmian. po 3tys przebiegu z tym przełorzeniem zakupiłem nową zębatkę zdawczą o liczbie zębów takiej jak stara ,nie pamiętam chyba 14, obroty przy 100km wzrosły do 5500 jak na początku, moto zaczęło jechać jak należy! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosqito Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2010 Mam pytanko do użytkowników jojka gsx 600f Chodzi mi o podnóżek lewy przedni i sposób jego mocowania. Żeby była jasność, dokładnie o tę metalową stopkę pokrytą gumą, ułamała się i potrzebuję zakupić nową. I wciskają mi,że powinna mieć dwa zaczepy (taki widelec z otworami zachodzącymi na seta,przez który przechodzi trzpień mocujący) a ja miałem mocowanie z jednym takim uchwytem wchodzącym w środek seta i dopiero wtedy zablokowany trzpieniem. Wie ktoś skąd ta rozbieżność ? Mam jajo z 99r i takie mocowanie już było,może było coś kombinowane i zmienione ze starszym modelem o ile to możliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 13 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2010 LINK W podnóżku nie ma widełek . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mosqito Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2010 Wielkie dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
john bravo racer Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 (edytowane) czesc a ja tak patsze i niepotrafie tu nic znalesc na temat gsx1100f czy nikt tym nie jezdzi chcialbym jakoms opinie na temat tego modelu . :buttrock: :buttrock: dodam ze muj jest z 92r Edytowane 16 Kwietnia 2010 przez john bravo racer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 moje pytanie jest głupie ... ale mimo wszystko założyłem dzisiaj na tył continentala road attack o rozmiarze 150, myślałem że po wymianie ze starej bridgestone 140 problem mi zniknie, ale to cholerstwo nadal pali laka przy starcie na 1 i 2 biegu na suchym asfalcie, opona już rozjeżdżona więc tej śliskiej warstwy na niej nie ma ciśnienie 2,5 może w tym tkwi problem?? mam się przyzwyczaić że tak ma być i już tak nie odwijać?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 albo zmiękcz zawieszenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2010 mówisz?? mam na 2, zrzucę na jeden i zobaczę co będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Nie przekraczaj 10 000 obr/min w czasie puszczania sprzęgła , albo kup coś słabszego :icon_razz: Jak dzisiaj założyłeś to jeszcze poczekaj z osądami . A może masz nieprzyjemność posiadać w okolicy asfalt o małej szorstkosci + być moze sezonowo występujące zapylenie- zakurzenie nawierzchni ( małe natężenie ruchu samochodowego ) , niezbyt wysoka temperatura opon również robi swoje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Nie przekraczaj 10 000 obr/min w czasie puszczania sprzęgła , albo kup coś słabszego :icon_razz: podczas przyspieszania w okolicach 7 tys obrotów żegnam się z przyczepnością, ze sprzęgła nie strzelam cóż w takim razie będę musiał z tym żyć :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Sorry za post pod postem Zakładał ktoś z Was do imbryka przednią oponę 120/70 na przód?? Jak się prowadzi?? Oryginalnie jest 110. Mam fajną 120/70 na oku w dobrej cenie. Kupować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.