Skocz do zawartości

Domowe Crash pady


Sobol
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam znalazłem kolesia który robi crash pady http://allegro.pl/item582318545_tanie_cras...awde_warto.html

ten koleś wysłałem mu :

 

 

http://img22.imageshack.us/my.php?image=projektu.jpg

 

Mój projekt ocencie go czy coś poprawić coś zle wymierzyłem ? licze na pomocną dłoń bo nie chce płacić za coś co kompletnie nie zda egzaminu...60 zł droga nie chodzi

 

Już sie zdecydowałem ze chce takie crashe i bez wzgledu na zachecanie do kupna sklepówek zdania nie zmienie ... kolega ma takie i sprawują sie świetnie ;] :icon_twisted:

 

Jakieś propozycje ? pomyły ? poprawki ?

 

Edit :

 

A jeszcze pytanie do zanawców co do materiału co myślicie o nylatron ? bardzo różni sie od ertanolu ?

 

 

Z tego co wyczytalem :

Wprowadzany dwusiarczek molibdenu jest stałym środkiem smarnym, który poprawiając strukturę krystaliczną materiału pozwala uzyskać niższy współczynnik tarcia, wyższą odporność na ścieranie przy wyższej sztywności i lepszej stabilności wymiarowej w porównaniu z ERTALON'em 66.

Edytowane przez Sobol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto powiedział że materiał na pady ma mieć niski współczynnik tarcia? :D

Chyba powinno być wręcz na odwrót.

Pady robi się z poliamidu bo dobrze pochłania udary.

Druga bardzo ważna rzecz: jakiej twardości jest śruba? Zwykła 10-tka się zegnie jak szprycha a za twarda może pęknąć albo co gorsza wygiąć ramę. Twardości 5,8 i 8 odpadają, wg mnie najlepsze są 10 bo 12 to już ryzyko.

 

Co myślisz o tym? To nie są sklepówki:

http://images30.fotosik.pl/135/20d8875cc3664ed5med.jpg

http://images22.fotosik.pl/12/58ec478c49bd6f0amed.jpg

http://images32.fotosik.pl/95/256ac9b846aa872amed.jpg

 

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ten człowiek sie zajmuje toczeniem padów, to ten szkic mu wystarczy, w sumie nie ma się do czego przyczepić. Co do materiałów, nie wiem który jest lepszy, swoje wytoczyłem z ertalonu i sprawdziły sie bardzo bardzo dobrze- kilkakrotnie.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam znalazłem kolesia który robi crash pady http://allegro.pl/item582318545_tanie_cras...awde_warto.html

ten koleś wysłałem mu :

http://img22.imageshack.us/my.php?image=projektu.jpg

 

zdecydowanie zbyt dlugie. zegnie sie sruba lub zlamie

w fazerku chyba tylko klatka albo gmole sie sprawdzaja. ale jest jeden minus - nie polatasz na torze ani na konkretnych winklach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śrubę 10 ale myśle teraz jak to zrobić bo zeby wkrecić crasha musze wykrecić sróbe i wkrecić tak jak tu http://racingvega.com/uploads/modelo/158.jpg i jaka długość gwintu mu podać ? ak mierzyłem tak na oko to tamta sruba ma 10 cm i nie wiem sam juz

 

Śrubę 10 ale myśle teraz jak to zrobić bo zeby wkrecić crasha musze wykrecić sróbe i wkrecić tak jak tu http://racingvega.com/uploads/modelo/158.jpg i jaka długość gwintu mu podać ? ak mierzyłem tak na oko to tamta sruba ma 10 cm i nie wiem sam juz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te Crash-pady z linka http://allegro.pl/item582318545_tanie_cras...awde_warto.html

to moim zdaniem porażka, brakuje bardzo istotnego szczegółu.

Jak ktoś produkuje to niech robi to dobrze.

Ciekawe co to za materiał ?

No cóż ktoś je musi przetestować i będzie wiadomo :-)

 

Tu masz porządne:

http://www.womet-tech.pl/gallery/yamaha/CP...to_gallery.html

 

ewentualnie zobacz tu:

http://www.zipser-moto.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

Crashe testowałem i wytrzymały testowałem kilka razy celowo a raz nie celowo ;P obecnie produkują mi sie troche ładniejsze od tego samego kolesia do mojej cbr 900rr sc33 :) jeśli ktoś był by chętny zainteresowany etc. to walić do mnie z chęcią pomoge ogarne, i może załatwie coś taniej zawsze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie pakuj zbyt twardych śrub do mocowania bo zniszczą ramę w razie gleby. Śruba 8.8 powinna być OK. Ona ma przejąć część siły i się wygiąć. Twardsze się złamią albo wyjdą z kawałkiem ramy.

 

Teflon jest git materiałem na pady. I pasowania pad-oś zrób trochę ciasne, wtedy to będzie działało jako jedność. Jak dasz duży luz to będzie działać jako 2 osobne elementy czyli pad i oś.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem... przestanie lać deszcz to lece do garazu jeszcze raz wszystko dokładnie pomierzyć :) Będą kminione na wzór tych http://allegro.pl/item729105520_gpmoto_cra...sc33_92_99.html

 

crashe od tego ziomka naprawde są godne polecenia dobrze rozrysować wytłumaczyć i działo gotowe :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...