jasiek09 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 (edytowane) Jak w temacie tłok o przebiegu z cylindrem 400km (power force)(zmieniony wydech,gaźnik 18mm z dyszą 90) w nsr 70/50, i moje pytania: -wina złego składu mieszanki i ciepłoty świecy czy wina gównianego stopu z którego był zrobiony tłok - czy opłacą się kupić drugi taki sam tłok -wzbogacić mieszankę i jeździć dalej, bo świecę kupiłem ostatnio najzimniejszą jaka jest zalecana do wysilonych 2T B10ES wcześniej BR5ES( na poprzedniej potrafił słabnąć na wyższych obrotach) -jak pozbyć się tego co zostało w karterach i kanałach smarujących łożyska ( jest tam taki szlam wymieszane resztki mieszanki z opiłkami- bez rozbieranie silnika.pozdr. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f5f0cbf2cd9a584.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/141b27f34a4090cf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5643e9ecde0c23ed.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eeeb678869cad122.html Edytowane 21 Marca 2009 przez jasiek09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Awaria tego typu nie jest spowodowana złą jakością materiału tłoka lecz źle dostrojonym gaźnikiem do powiększonej średnicy tłoka. Poszukaj jeszcze zimniejszej świecy np.B105ES lub świecy irydowej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 A co zrobić z tymi nieszczęsnymi opiłkami w karterze? można płukać to ropą lub opałem czy koniecznie trzeba używać benzyny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 Bez rozbierania nie wypłuczesz silnika wewnątrz. W mechanice nie ma dróg na skróty. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 a jak wyciągnę silnik obrócę go korbą do dołu, i pod ciśnieniem będę go płukał ropą obracając wałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 To naleci ci tego gowna do lozysk i tak bedziesz musial to rozbierac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Sprubój może to wysyszyć i wydmuchać sprężarką, jak coś miało nalecieć do łożysk to i tak juz naleciało. Jest taki odtłuszczać liqui moil w sprayu pod ciśnieniem jak byś odwrucił silnik i dobrze to przepłukał to sądze że powinno być dobrze, na zmiane przedmuchując powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Po takiej awarii zachodzi konieczność rozbiórki silnika bo nie ma innej realnej możliwości pozbycia się całego syfu z karteru a profilaktycznie radzę wymienić łożyska na wale korbowym. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogutnatrajce Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Albo jeździłeś na nitro :wink: albo iskra przeskakiwała pomiędzy świecą a tłokiem . Żeby przeczyścić dokładnie silnik musisz go niestety rozpołowić . Nie ma zmiłuj . Nie jestem super znawcą ale według mnie przy źle dobranej ciepłocie świecy szlag właśnie ją trafi a nie tłok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Ten silnik jest prosty w budowie, wiec jesli masz leb na karku i troche doswiadczenia to go ogarniesz. uwazaj tylko na uszczelnienie komory korbowej bo to nie jest takie proste jak sie wydaje, w tym kup simmeringi jakies lepsze. ja za lozyska na wal korbowy placilem 80zl za sztuke, simmeringi w granicach 5zl, uszczelke pod kartery sam docinalem ze specjalnego papieru. koszta troche sa, niestety, ale znow nie powinny powalac na kolana jesli ma sie juz taka maszyne...;) pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gornik Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Tak trochę z innej beczki, ale czy zostawienie gaźnika na wartościach dla 50tki mogło zniszczyć tłok 70 cm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Mogl byc za ubogi, co wplynelo na wzrost temp sapalania, ale bez obejrzenia czesci ciezko cos powiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 A filtr masz seryjny czy stożek? Jest to zapewne wina zbyt ubogiej mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.