Z3US Opublikowano 28 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 Tak jak w temacie : http://www.sweb.cz/firesnek/jawa.htm To coś zakłada się na cylinder, ale coto jest to ja niewiem :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 To jest zwykła membrana. Teraz każdy silnik 2 suwowy ją ma a japonice to już z 20 lat ją stosują.Steruje dwakowaniem mieszanki z gażnika do cylundra. N zdjęciu pokazałem Ci przykład na silniku Yamhay DT 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 28 Lutego 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 Czyli miałem "dobre domyślunki"... To niepotrzebuje prądu ? Na jakiej zasadzie to działa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 28 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 To w moim MBXie to tez chyba jest tak rozwiązane :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 28 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 Prądu napewno nie potrzebuje. Działa na tekiej zasadze ze zamyka sie lub otwiera w w zależnosi od położenia tłoka i albo wpuszcza paliwo do cylindra albo nie - ale moge sie mylic bo dokładniej zasady działania nie znam :D rozek tak u cibie też jest membrana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 28 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 Czyli miałem "dobre domyślunki"... To niepotrzebuje prądu ? Na jakiej zasadzie to działa ?Zeus > najlepiej wyobraź sobie "klapkę", która może otwierać się tylko w jedną stronę. Gdy mieszanka leci do cylindra to zawór membranowy się otwiera ("klapka" się podnosi), gdy mieszanka zaczyna się wracać zawór się zamyka. To takie "wspomaganie" dla tłoka. Na przyszłość... staraj się dawać konkretne nazwy tematom :!: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GUFI Opublikowano 29 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2004 Jeśli chodzi o to co myślę (coś nie widzę co na tym zdjęciu jest) to membranataka :D) Hehe powtarzam po kolegach- a co :D Więc u mnie w jamaszce była zamontowana na połączeniu gaźnika z cylindrem. Kiedy paliwo leci do cylindra to ona sie otwiera i wpuszcza je (tzn przepływające paliwo ją otwiera). Ale jak już kollega powiedział zamyka sie gdy paliwo sie cofa. Dzieki temu silnik się nie dławi. U mnie jeszcze był taki patent, że nad tą membraną zamontowane były blaszki, które blokowały jej otwarcie (nie otwierała się na maxa) - takie zdławienie mocy.Pozdrowiska! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 8 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2004 Membrana rozpyla także paliwo przez co lepiej sie spala i uzyskuje sie przez to większą moc jak i mniejsze zużycie paliwa. :buttrock: Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 11 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Czyli zwykły zawór wypuszczający mieszankę tylko w jedną stronę. (Może by tak u siebie takie coś zastasować) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 z tego co widze pepiki do silnika z Jawy dobrali membrane dolotową i układ wydechowy dla rezonansu. Ciekawe jaki program użyli do obliczeń. Ciekawi mnie to ze wzgledu na to, że ma on mozliwość szybkiego przeliczenia wymiarów wydechu dla metanolu i dla benzyny.zastanawia mnie jak zmianiaja sie parametry wydechu dla przejścia z zasilania benzyną na metanol?wie ktos co to za programik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Możesz zastosować tylko dużo zabawy jest przy robieniu wlotu do cylindra. Miałem sobie w simsonie zrobić ale jak zobaczyłem jak koleś do etz 251 robił i ile w to pracy włożył i kombinowania to mi sie odechciało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 To jest zwykła membrana. Teraz każdy silnik 2 suwowy ją ma a japonice to już z 20 lat ją stosują.Steruje dwakowaniem mieszanki z gażnika do cylundra. N zdjęciu pokazałem Ci przykład na silniku Yamhay DT 125. zwróćcie uwagę że silnik Yamahy ma dodatkowo zaworek na wydechu (ta okrągła pokrywka z napisem YPVS Yamaha Power Valve System). Zaworek pełni podobna rolę co membrana tyle, że jest w układzie wydechowym i dba o mozliwie stały rezonans w układzie wydechowym niezależnie od obrotów silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 zwróćcie uwagę że silnik Yamahy ma dodatkowo zaworek na wydechu (ta okrągła pokrywka z napisem YPVS Yamaha Power Valve System). Zaworek pełni podobna rolę co membrana tyle, że jest w układzie wydechowym i dba o mozliwie stały rezonans w układzie wydechowym niezależnie od obrotów silnika. Niedawno na allegro znalazlem honde nsr na przedaz z mojego miasta i było napisane ze był wymieniony zawór wydechu. Zdziwiłem sie bo przeciez nsrka ma 2suwowy silnik. To moze o to chodziło :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Tak ten YVPS to bardzo fajna sprawa. Dzięki niemu motocykl jest bardziej elastyczny, ciągnie już od najniższych obrotów. Różne formy róznie to nazywały np u Hondy to sie nazywa ATAC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michala Opublikowano 11 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2004 Ale chyba w dwutaktach ktore maja membrane trzeba lac jakis lepszy olej a nie zwykly mixol bo sie membrana zapycha i przstaje spelniac swoje funkcje... mam racje?? bo nie jestem pewnien! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.