major000 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Witam. Mam nastepujacy problem: po gwałtownym dodaniu gazu moto dławi sie. gażnik wyczyszczony i wyregulowany, świeca i fajka sprawdzona, ogólnie wszystko co bylo do sprawdzenia to sprawdzilem. regulacja skladu mieszanki tez nie pomaga. słucham sugestii bo ja juz nie mam pomysłów. dodam ze problem pojawil sie nagle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Jak sprawdzałeś świece, to jaki miała kolor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 A zaworki kiedy ostatni raz regulowałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 świeca wygląda dobrze, zawory sprawdzane tydzien temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Masz jakies przelotowe czy wybebeszane wydechy albo coś w tym stylu? Bo objaw wskazuje jednak na gaźnik ewentualnie na jakieś smiszne uszkodzenie modułu zapłonowego;| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 mam kompletny wydech Akrpović i gażnik jest dostrojony do tego wydechu, tez mysle ze cos z gaznikiem jest nie tak, ale co, bo wszystko w nim sprawdzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 za przejscie bedzie odpowiadac układ wolnych obrotów i usmiech przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 mam ten sam problem, regulacja mieszanki rzeczywiście niewiele pomaga; wydech mam oryginał seryjny. Co ciekawe, u mnie też problem pojawił się z dnia na dzień... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Pompka przyspieszająca sprawna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 pompka dziala, ja mysle ze to jakas smieszna usterka bo u mnie tez sie pojawila nagle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 znalazłem takie coś http://grupy.scigacz.pl/EXC,525,L,problem,...98,2009_03.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Jedyne co mogło stac sie nagle to albo własnie nieszczesna pompka albo przytkanie dyszy. Rozbierz w drobny mak gaxnik powyciagaj wszystkie oringi i inne gumowe rzeczy i przepłukaj go dobrze ekstrakcyjna albo nawet nitro(tylko z tym nitro ostroznie). Wszystkie inne czesci pod lupe i sprawdź czy stozki regulacyjne sa aby napewno całe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 wszystko o czym pisza w tym artykule sprawdzilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 to pozostało nam chyba tylko rozbieranie gaźniora w drobny mak :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Mysle ze lekkie przypchanie kanalikow ukladu wolnych obrotow moze dac taki efekt ( osad odlozony na sciankach ). Jest to niewidoczne golym okiem, wiec nalezy gaznik zostawic na 12 godzin w carb cleanerze, albo dac na myjke. Potem zakupic carb cleaner w sprayu i zatykajac otwor po srubie regulacji mieszanki prysnac w otwor od dyszy wolnych i obserwowac czy uzyska sie wytrysk sprayu z otworkow w gardzieli gaznika umieszczonych przed i za podcieciem przepustnicy. One wlasnie odpowiadaja za wolne ( pierwszy ) i przejscie ( nastepne ). Potem robimy to samo zatykajac otwor dyszyi pryskajac w otwor sruby regulacyjnej - efekt powinien byc ten sam. Jak jest to przejscie to musi dzialac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.