JanuszK30 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 (edytowane) Witam, interesuje mnie sposob zdlawienia w/w modelu, ale bez zdan z uzyciem wyrazu "prawdopodobnie", z gory wielkie dzieki:) pozdrawiam zapomnialem dodac, ze zdlawiony jest do 35 koni Edytowane 17 Marca 2009 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 dławienie na kroćcach ssacych jak tutaj: http://moto.allegro.pl/item584688006_gazni..._gsx_r_750.html pozostaje wymiana kroćców i mozliwe takze ze dysze sa inne trzeba posprawdzac numery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 dławienie na kroćcach ssacych jak tutaj: http://moto.allegro.pl/item584688006_gazni..._gsx_r_750.html pozostaje wymiana kroćców i mozliwe takze ze dysze sa inne trzeba posprawdzac numery no wlasnie, ze tak nie jest, tak czy inaczej dzieki za zainteresowanie:) pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Wypada sprawdzić w Suzuki w jakiej specyfikacji był zrobiony fabrycznie bo powrót do pełnej mocy może być bardzo kosztowny. Wałki rozrządu i tłumik końcowy nie należą do grupy tanich części. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Niestety walki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Dziekuje Piotrze i Tobie Adamie. No troche dziwnie z tym sprzetem, moj ostateczna ocena sytuacji wlasnie wskazuje na wydech... tak jak pisze Piotr, dlaczego nie sadze, ze walki, bo VIN "powiedzial" mi, ze ten egzemplarz wyszedl z fabryki z pelna moca, dedukuje wiec, ze ktos kto ograniczyl moc silnika nie wybral najdrozszej kosztownej opcji dlawienia... poza tym Suzuki okreslilo ze ten konkretnie model czyli jajko ani na walkach ani na module nie byl ograniczany..., OK dosyc bicia piany cisne do warsztatu raz jeszcze dziekuje koledzy i pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 JA w bandicie '99 miałem przewężki w króćcach ssących, wydłubałem + full serwis gaźników z regulacją mieszanki włącznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Jezeli nie byl tlumiony fabrycznie, to inna para kaloszy i rzeczywiscie walki nie wchodza w gre. Sprobuj podmienic tlumik na przelot i zobaczyc co sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.