luki010483 Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 (edytowane) Witam wszystkich zwracam się do was o pomoc.Mam gsxr 750 k1 oczywisici na wtrysku.Mam następójący problem dławi mni sie na niższych obrotach tzn jak dodaje płynnie gazu nawet do konica to wszystko jest ok ale problem sie zaczyna jak przy nawet 5000 dodam gwałtownie do oporu to sie zdławi i dopjero wchodzi na obroty ale nie z pełną moco dopiero od 8000 czuć jak wyrywa z pod tyłka.Może ktoś powje że na małych obrotach niema takiej mocy zgoda ale to jest zbyt duża różnica .Miałem wczesiniej cbr 600 na gaziniku i też nie mniała takiej mocy na małych obrotach ale to niebyła taka różnica jak tu.Zachowuje sie tak jak wgaźnikowy kjedy ma zadużo powjetrza,dodam ,że zawory były regulowane ach jeszcze jedno dziś rano jak odpalałem z nocy to zasiwjeciło mni sie F1 ale zgasiłem go i zapaliłem i do wjeczora już sie nie zasiwjeciło.Od czego mam zacząć. Edytowane 14 Marca 2009 przez luki010483 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Tam jest EXUP? Tylko sie nie smiejcie jak nie ma :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Koledzy niezbyt jasno opisałem swój problem czy może niema nikt żadnego pomysłu od czego zacząć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Musi tu ktos zajrzec majacy pojecie o ukladzie wtryskowym GSXR. Poczekaj do poniedzialku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzol Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Witam wszystkich zwracam się do was o pomoc.Mam gsxr 750 k1 oczywisici na wtrysku.Mam następójący problem dławi mni sie na niższych obrotach tzn jak dodaje płynnie gazu nawet do konica to wszystko jest ok ale problem sie zaczyna jak przy nawet 5000 dodam gwałtownie do oporu to sie zdławi i dopjero wchodzi na obroty ale nie z pełną moco dopiero od 8000 czuć jak wyrywa z pod tyłka.Może ktoś powje że na małych obrotach niema takiej mocy zgoda ale to jest zbyt duża różnica .Miałem wczesiniej cbr 600 na gaziniku i też nie mniała takiej mocy na małych obrotach ale to niebyła taka różnica jak tu.Zachowuje sie tak jak wgaźnikowy kjedy ma zadużo powjetrza,dodam ,że zawory były regulowane ach jeszcze jedno dziś rano jak odpalałem z nocy to zasiwjeciło mni sie F1 ale zgasiłem go i zapaliłem i do wjeczora już sie nie zasiwjeciło.Od czego mam zacząć. Witam ! Zacznę od końca. To co ci miga na wyświetlaczu to nie F1 ale FI (Fuel Injection) kontrolka od wtrysku paliwa.Prawdopodobnie będziesz musiał podjechać do ASO Suzuki żeby cię podpieli pod komputer i sprawdzili kompa w moto. Na 90 % twoje problemy są spowodowane właśnie błedami w ECU motocykla. p.s. W mojej poprzedniej FZ6 miałem podobne problemy z tym że nie trzymał wolnych obrotów i zdychał.Przyczyną był czujnik położenia przepustnicy.Po wymianie czujnkia wszystko wróciło do normy. Stawiałbym jednak na tą pierwszą przyczynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Mlody-- Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 zmien filtr powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 (edytowane) Filtr jest ok sprawdzałem a lampka FI nie mrugała rylko siwjeciła i to po uruchomjeniu silnika z nocy zgasiłem i odpaliłem ponownie i było ok tu moge sie zgodzić że ma jakjeś błędy ,który czujnik moge sprawdzić napoczątek mniej wjęcej wjem o co bjega mam serwisuwkie i jestem elektrykiem wjęc potrafie sobje radzić z elektryko czy jest możliwość zresetowania komputera w własnym zakresie dodam jeszcze że wczesiniej chodziła bez airboxów ponieważ były potłuczone teraz już ma może wtedy komputer złapał jakisi błąd co o tym mysilicie? Edytowane 17 Marca 2009 przez luki010483 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Zamiast ślepo szukać usterki należy wejść w tryb diagnostyczny poprzez zworkę w łaczu diagnostycznym DLC i odczytać kod błędu na wyświetlaczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 moge zrobić to sam ?Kody błęduw mam opisane w serwisuwce ale niema nigdzie skrutu DLC dokładniej to gdzie ta zworka powinna być? Podpowje mni ktoś co moge zrobić oprucz podłączenia do kompa moge założyć tą zworkie i odczytać kod błędu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Już napisałem o zworce a ty piszesz że masz serwisówkę, ale pożytek z niej będzie raczej mizerny nawet gdyby była napisana po polsku :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 19 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 No dobra ale powiedz dokładnie gdzie mam założyć zworkie bo nie kumam.Złącze DLC to to gdzie sie podłącza kompa?Jesili tak to ,które przewody jest ich 8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 pod siedzeniem pasażera jest ta zworka. Co masz nieoryginalnego w tym motocyklu- wydech- filtr? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 21 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 (edytowane) pod siedzeniem pasażera jest ta zworka. Co masz nieoryginalnego w tym motocyklu- wydech- filtr? w moto mam założony tłumik sportowy ale szczeże nie powjem jakiej firmy bo nie widziałem tam żadnego napisu ani znaku jast owalny z podwójną konicówką i w karbonie z takim kupiłem.Pod siedzeniem pasażera to wjem że jest gniazdo od kompa ale innego ze zworko nie widziałem Patrzyłem przy moto i znalazłem jeszcze jedno kostkie 4 ro pinowo ale są tylko dwa przewody doprowadzone kostka też jest zasilepiona może to tam trzeba założyć zworki a jak w serwisowym to na które kolory tam jest 8 przewodów jeszcze jedno otpiołem dziś kostkie pod zadupkiem przy czujniku cisinienia zewnętrznego i nie było żadnej reakcji w mocy tylko siwjeciło F1 może to ten czujnik prosze o podpowjedż Edytowane 20 Marca 2009 przez luki010483 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Jestem uparty i niedam zarobić sam znajde bo chiba nikt mni nie pomoże konkretnie witam znalazłem gdzie sie zakłada zworkie i niestety niema żadnych kodów błędu a napewno to tu bo jak odpiołem kturo kolwjek kostkie od czujnika to wyskakiwał odpowjedni kod i teraz zaczyna sie problem wychodzi że wszystkie czujniki są wpożądku ukaład jest szczelny na 100% sprwdzałem jedynie przychodzi mi na mysil nowy program piszcie co otym musilicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Jestem uparty i niedam zarobić sam znajde bo chiba nikt mni nie pomoże konkretnie witam znalazłem gdzie sie zakłada zworkie i niestety niema żadnych kodów błędu a napewno to tu bo jak odpiołem kturo kolwjek kostkie od czujnika to wyskakiwał odpowjedni kod i teraz zaczyna sie problem wychodzi że wszystkie czujniki są wpożądku ukaład jest szczelny na 100% sprwdzałem jedynie przychodzi mi na mysil nowy program piszcie co otym musilicie Można się tego było spodziewać. Myślę że musisz "na piechotę" sprawdzać wszystkie czujniki wg manuala, oraz zwrócić uwagę na połączenia podciśnieniowe. Jak to nic nie wykaże, to jedziesz na komputer, albo wstawiasz PC. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.