moto_bandyta Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam, Czy ktos z was samemu wymienial świece w cbr1000rr ? Jesli chcecie sie na to rzucic to radze sciagnac pdf'a servisówke jesli robicie to po raz pierwszy. Jak wyczytalem na innym forum : "Everything about this bike is a fuckong mission" lol Aby wymienic swiece trzeba zdemontowac bak, airbox, dolot wtryski, air intake, 80%owiewek, odkrecic i wysunac chlodnice potem, mamy ciasny dostep do świec. Nie byle jakich bo jedna kosztuje 75zł. Operacja ta zajela mi cala sobote, niezle sie przy tym ubawilem. Balbym sie oddac to do jakiegos serwisu co by sie z tym pierwszy raz stykali.. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 he, he... a ja sie zawsze na tdm i xtz wkurzalem ze zly dostep do swieczek maja ;) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 No faktycznie jak sie przygladalem to dostep jest koszmarny ale nie sadzilem ze sama serwisowka karze tyle moto rozbierac zeby to wykonac. Naszczescie narazie niemam koniecznosci tam zagladac ale kiedys trzeba bedzie pewnie. A moze prosciej i szybciej byloby poprostu zdjecie owiewek i opuszczenie calego silnika?? zawsze to mniej rozbierania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mor Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Jak zakładałem PowerCommandera i Ignition Module to miałem przegląd wszystkich bebechów w swoim sc59. Za drugim razem to już poszłoby szybciej, bo się pamięta, gdzie i jak co idzie. Nie ma co narzekać, w końcu tych świec nie wymienia się codziennie. Najważniejsze, że do wymiany oleju nie trzeba się naścierać (a zwłaszcza filtra). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 w 600rr tez niema lekko i jeszcze hondowski kluczyk taki lamany sobie trzeba dokupic :icon_razz: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Witam, Czy ktos z was samemu wymienial świece w cbr1000rr ? Jesli chcecie sie na to rzucic to radze sciagnac pdf'a servisówke jesli robicie to po raz pierwszy. Jak wyczytalem na innym forum : "Everything about this bike is a fuckong mission" lol Aby wymienic swiece trzeba zdemontowac bak, airbox, dolot wtryski, air intake, 80%owiewek, odkrecic i wysunac chlodnice potem, mamy ciasny dostep do świec. Nie byle jakich bo jedna kosztuje 75zł. Operacja ta zajela mi cala sobote, niezle sie przy tym ubawilem. Balbym sie oddac to do jakiegos serwisu co by sie z tym pierwszy raz stykali.. Pozdrawiam. Czyli tak samo jak w 954. Nic się nei zmieniło. Prze*ebana czynność :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gikser Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 He he w CBR 954 jest po prostu miodzio w porównaniu z 1000rr,z tym dostepem do swiec zapłonowych Hondzia sie nie popisała.Z drugiej strony w tak udanym motocyklu gdzie nic bez powodu nie chce sie zepsuć serwis tez musi zarobic od chocby na wymianie swiec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.