los_sandalos Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Hej, witam! Znowu mam zagrychę z moim zółtym cudeńkiem - zachciało mi się zmienić opony na nowe i wyszedł taki problem, że nie mogę założyć tylnego koła - łańcuch jest za krótki - poprzedni właściciel założył o 2 ogniwa (106 zamiast 108) krótszy - na starych gumach pasowało, teraz nie chce. Szkoda mi wywalać dobry komplet napędowy - kosztuje prawie siedem stów a przejechał dopiero kilka tysięcy i jest w idealnym stanie (raz naciągany). Czy są w sprzedaży jakieś "półogniwka" czy jak to zwać? myślałem, żeby kupić 2 złączki (zakuwane) ale potrzebowałbym jeszcze jedno ogniwo "wewnętrzne" - da się takie coś na sztuki nabyć? Z góry dzięki za zainteresowanie! ps. łańcuch to 530 GXW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tas23 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Spytaj w motopasja.eu (Kobyłka pod Warszawą) - jak kupowałem u nich łańcuch do Thundercata w zeszłym roku, to można było kupować na ogniwa, więc raczej nie powinno być problemu. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 A co ma wspólnego łańcuch do opon?Jak przed wymianą pasowało to po wymianie też musi. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 To masz wielki problem. Przestań palić trawę podczas prac przy ukochanym żółtym cudeńku to i łańcuch się wydłuży. A może trzymałeś go na słońcu i się wstąpił? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Srub do regulacji sie nie wkreciło po wyjeciu koła, i problem nie do przeskoczenia powstał.... Myślisz aby troche?? no jak łancuch moze nie pasować po wymianie opon....gosciu, zmiłuj sie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 A co ma wspólnego łańcuch do opon?Jak przed wymianą pasowało to po wymianie też musi. Nie koniecznie.Opony w zaleznosci od typu moga sie roznic profilem a co za tym idzie wysokoscia mimo posiadania identycznych oznaczen np 180/55/17,itd.Wyzsza moze zaczac ocierac o wahacz. Na marginesie geomertia zawieszania ulega zmianie w taki przypadku,jezeli nie ma wysokosci regulacji dlugosci tylnego amorka to przynajmniej nalezy skompensowac przesuwajac lagi w polkach w odpowiednia strone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raio Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Ano może, jeżeli kolega kupił szersze kapcie niż były i teraz koło nie wchodzi już tak głęboko w wahacz żeby naciągnąć łańcuch na zębatkę.;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.