Skocz do zawartości

Poziom paliwa Pomocy !


Rekomendowane odpowiedzi

nie da sie ustawic poziomu paliwa na 11 cm od tej kreski , bo pływali dotykaja korpusu gaźnika, max dało sie na jakies 5 mm od tej kreski , takze sam juz nie wiem , złoze wszystko i przetestuje . Kolego arni,gdybys jednak miał mozliwosc sprawdzenia poziomu paliwa, lub zmierzenia pływaków w fzr ktora robicie to był bym bardzo wdzieczny :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba 11 mm a nie cm. no ale ok. a wcześniej wszystko było ok z tymi gaźnikami?? bo albo nie doczytałem albo nie napisałeś w jakich okolicznościach się to stało. poziom paliwa raczej samoczynnie nie powinien sie przestawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no fakt pomyłka w pisowni (11mm) motor od samego poczatku tak chodził na tych gaznikch, ustawiłem poziom najwyzszy jaki sie dało, chodz i tak wg serwisówki jest za niski, dzis jeszcze zmienie przewody zapłonowe i zobacze jak pracuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie wrociłem z testów , i jest tak samo zadnej poprawy, poprawa zato jest odczuwalna na wyzszych obrotach, ciagnie jak szalony ! , ale przy ruszaniu tak samo h...jowo , ja juz sie poddaje , spróbuje jutro jeszcze raz ustawic , tym razem pływaki wg serwisówki, a nie poziom tak jak teraz jest, jezeli to nie pomoze to chyba jedyne co mi pozostanie to zbierac kase i oddac gdzies do serwisu. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 100 % to bedzie wina braku exupa, przytkałem dzisiaj tłumik i sprobowałem , było o wiele lepiej niz przedtem, pytałem mechanika w serwisie yamahy , powiedział mi ze na wolnych obr. exup prawie całkowicie przymyka wydech, zaczyna sie otwierac przy 2000 obr, a całkowicie jest otwarty przy 7-8 tys obr.

Takze to chyba bedzie to , teraz tylko znajsc taki kolektor. Ma ktos do sprzedania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orginalnie powinien byc exup ale jak ja kupiłem to juz był załozony zwykły kolektor z przelotowym tłumikiem.

 

Zwykly,tzn jaki ? Cztery sie schodza napierw w dwie rury i pozniej w jedna i przelot czy tez od razu cztery w jedna ? .To zasadnicza roznica.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O.K. w takim przypadku raczej bez zestawu do przeregulowania z Dynojet lub Factory bedzie to cholernie ciezko wyregulowac.

 

Fabryczna iglica ma niewlasciwy ksztalt a dysze tez nalezy wymienic.

Tak na marginesie trzeba bylo to od razu zaznaczyc,to calkowicie zmienia wszystko.

 

Rozumiem ze silnik dobrze pracuje na wolnych obrotach ale odkrecenie gazu powoduje dlawienie,natomiest w zakresie wyzszych obrotow jest O.K. ?

 

Na dole gerdzieli gaznika przy przepustnicy obrotowej sa 3-4 male otworki,dostarczaja one paliwo w zakresie biegu jalowego i przy malych obciazeniach.Na biegu jelowym tylko pierwszy dostarcza paliwo,w miare odkrecania gazu kolejne stopniowo wchodza do akcji.Caly problem polego na tym ze sruba skladu mieszanki reguluje doplyw paliwa tylko do pierwszego otworku ,natomist nastepne sa tylko i wylacznie uzaleznione od dyszy paliwa biegu jalowego.Jezeli silnik ma problem w tym zakresie to jedyna metoda to zmiana tej dyszy.Inne regulacje nic,lub tez niewiele ( poziom paliwa ) tutaj pomoga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O.K. w takim przypadku raczej bez zestawu do przeregulowania z Dynojet lub Factory bedzie to cholernie ciezko wyregulowac.

 

Fabryczna iglica ma niewlasciwy ksztalt a dysze tez nalezy wymienic.

Tak na marginesie trzeba bylo to od razu zaznaczyc,to calkowicie zmienia wszystko.

 

Rozumiem ze silnik dobrze pracuje na wolnych obrotach ale odkrecenie gazu powoduje dlawienie,natomiest w zakresie wyzszych obrotow jest O.K. ?

 

Na dole gerdzieli gaznika przy przepustnicy obrotowej sa 3-4 male otworki,dostarczaja one paliwo w zakresie biegu jalowego i przy malych obciazeniach.Na biegu jelowym tylko pierwszy dostarcza paliwo,w miare odkrecania gazu kolejne stopniowo wchodza do akcji.Caly problem polego na tym ze sruba skladu mieszanki reguluje doplyw paliwa tylko do pierwszego otworku ,natomist nastepne sa tylko i wylacznie uzaleznione od dyszy paliwa biegu jalowego.Jezeli silnik ma problem w tym zakresie to jedyna metoda to zmiana tej dyszy.Inne regulacje nic,lub tez niewiele ( poziom paliwa ) tutaj pomoga.

 

 

 

silnik zapala bez problemu, na biegu jałowym wszystko jest ok, wkreca sie normalnie, tylko pod obciazeniem jest kiepsko na niskich obr. pow 3000 ob ciagnie nornalnie,

ale mysle ze to jest wina braku kolektora z exupem, poprzedni własciciel pewnie zaliczył dzwona, i wymienił kolektor byle by sprzedac,( bo kupiłem go z połamanymi plastikami) jak przydkałem wydech to dół sie nieco poprawił, takze najpierw planuje załozyc kolektor taki jak ma byc, a jak to nie pomoze to bede dalej myslał. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie sklada ze jestem bardzo dobrze rozeznany z tym silnikiem,spoko to mozna ustawic do pracy bez EXUP,ktory tak na marginesie wcale nie jest taki rewelacyjny.Dobry pelny wydech z przelotem zapewni lepsza osiagi niz EXUP z przelotem.

 

Z tego co napisales na 98% potrzebujesz wieksza dysze paliwa biegu jalowego,tzn jak jest np 37.5 to nalezy sprobowac 42.5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...