Skocz do zawartości

Poziom paliwa Pomocy !


Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich, co moze byc przyczyną braku mocy przy ruszaniu z miejsca(dławienie, szarpanie) tak do 2500-3000 obr.,dzisiaj byłem zatankowac , zgasiłem moto, zalałem bak i po ponownym odpaleniu, nie załapał na wszystkie cyl od razu, tylko po 2-3 sekundach, na 100 procent się zalał . równiez jazda na wyzszym biegu ,na małych obrotach jest wrecz niemozliwa, moto szarpie i nie moze sie wkrecic, trzeba bardzo delikatnie się rozpędzac, wszystko dzieje sie w zakresie niskich obrotów , po przekroczeniu 3000 ciagnie jak szalony, Według mnie sie zalewa i na wyzszych obr daje rade to przepalic a na dole jest :lapad: , próbowałem obnizyc iglice ale nie pomogło zawiele moze troszeczke sie poprawiło ale za to brakowało "jadu" na wysokich obrotach, Jedyne co przychodzi mi do głowy to za wysoki poziom paliwa w gaziorach. Prosze o jakies opinie ,czy te objawy moga byc spowodowane niewłasciwym poziomem paliwa. Dodam ze mam przelotowy tłumik, filtr pow. orginalny, nowe swiece, swiece maja kolor czarny, POMOCY !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienie iglicy ,glowna dysza paliwa nie maja wplywu na ten zakres obrotow w twoim przypadku,rozmiar dyszy paliwa biegu jalowego,ustawienie sruby skladu mieszanki na biegu jalowym i poziom paliwa maja natomiast na to wplyw.

Rozumiem ze rozbierales i czysciles gazniki,dokladnie przeanalizuj i pomysl co mogles zmienic,zle zlozyc itd.

 

A propro,czy silnik pracuje dobrze na biegu jalowym?

 

Byc moze masz zawieszony/e plywak/i,ale wyciekajaca benzyna byc raczej wywachal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź w jakim stanie masz filtr powietrza. ja kiedyś miałem w gpz 600r tak samo, stało się to od razu, nie stopniowo i jak zobaczyłem w airbox to się przeraziłem, filtr był zasyfiony i nie dawał takiej ilości powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienie iglicy ,glowna dysza paliwa nie maja wplywu na ten zakres obrotow w twoim przypadku,rozmiar dyszy paliwa biegu jalowego,ustawienie sruby skladu mieszanki na biegu jalowym i poziom paliwa maja natomiast na to wplyw.

Rozumiem ze rozbierales i czysciles gazniki,dokladnie przeanalizuj i pomysl co mogles zmienic,zle zlozyc itd.

 

A propro,czy silnik pracuje dobrze na biegu jalowym?

 

Byc moze masz zawieszony/e plywak/i,ale wyciekajaca benzyna byc raczej wywachal.

 

 

sprawdź w jakim stanie masz filtr powietrza. ja kiedyś miałem w gpz 600r tak samo, stało się to od razu, nie stopniowo i jak zobaczyłem w airbox to się przeraziłem, filtr był zasyfiony i nie dawał takiej ilości powietrza.

 

 

 

Gaźniki rozbierałem ale raczej tam nie da się zle złozyc , na biegu jałowym pracuje równo, paliwo czuc w spalinach,

 

a co do filtra to go nie zmieniałem, przedmuchałem tylko kompresorem ,

 

dzisiaj sprawdze poziom paliwa,

 

własnie sprawdziłem poziom paliwa i sie zdziwiłem :icon_eek: wg. serwisówki jest za mały i jakies 1,5 cm !! sprawdzałem na zgaszonym silniku puzniej na zapalonym i było tak samo,

oto zdjecie z serwisówki na czerwono zaznaczyłem poziom paliwa jaki jest u mnie, wg serwisówki ma byc 10 mm od tej kreski na gazniku, chyba ze ja to zle pojmuje jesli tak to mnie poprawcie :bigrazz: i chyba bedzie kicha z tego bo czy opisane przezemnie objawy mogą byc spowodowane za małym poziomem paliwa ??!! pomuzcie bo ja juz wymiekam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej opinii ciekna ci zaworki, a dlaczego to trzebaby sprawdzic.

Objawy sa wlasnie takie jak z za wysokim poziomem paliwa i moze poprzedni wlasciciel probowal sobie pomoc obnizajac poziom.

Zaworki i gniazda trzeba obejrzec pod lupa i jezeli sa wyklepane to paliwo bedzie sie saczyc w sposob niewidoczny golym okiem.

Wystarczy ze jeden z 4 bedzie walniety i psuje prace calego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zapomniałem ty jest to zdjecie: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c036ce2fd62f1a0.html

 

a co do tych zaworków to, ustawic taki poziom paliwa jak ma byc ?

 

W mojej opinii ciekna ci zaworki, a dlaczego to trzebaby sprawdzic.

Objawy sa wlasnie takie jak z za wysokim poziomem paliwa i moze poprzedni wlasciciel probowal sobie pomoc obnizajac poziom.

Zaworki i gniazda trzeba obejrzec pod lupa i jezeli sa wyklepane to paliwo bedzie sie saczyc w sposob niewidoczny golym okiem.

Wystarczy ze jeden z 4 bedzie walniety i psuje prace calego silnika.

 

 

a gdyby zaworki przepuszczały to czy poziom paliwa by sie czasem nie podnosił ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałeś że filtra powietrza nie zmieniałeś. Może już czas najwyższy?? Zgodzę się że mogą to być zaworki, ale tak jak już wspominałem. u mnie było tak samo, czarne świece, ćwiczyłem gaźniki kilkanaście razy w ciągu 2 tygodni i nic. sprawdzałem skład mieszanki, zaworki, poziom paliwa, itd. Przypuszczałem że zaworki mogą robić robotę, wszak moje poprzednie moto było z 1986 roku. Jak dla mnie przedmuchanie filtra powietrza kompresorem nie zawsze skutkuje i nadal podtrzymuję że złą robotę może robić filtr pow. :bigrazz: Zdrów :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE RÓB TEGO!!!!! Ja też tak próbowałem i szkoda tylko czasu na ten eksperyment. Silnik bez filtra u mnie chodził tak samo. Nie lepiej kupić nowy filtr żeby mieć pewność?? tak czy siak Twój raczej nadaje się do wymiany. Kup nowy filtr i zobaczysz co się będzie dało. Oczywiście zdały by się nowe świeczki też włożyć i dopiero gdy będziesz miał 2 możliwe przyczyny wyeliminowane zabierzesz się głębiej czyli do gaźników.

Jeszcze jedna ważna sprawa. Przestawił mi się kiedyś impulsator w zapłonie czego powodem było właśnie mieszanie w niskim zakresie obrotów. zamiast odstępu imp. od palca rozdzielającego 0,5 mm miałem 0,05 mm sprawdź to też sobie. Może się przestawił. jak na razie tyle do głowy mi przyszło. Zdrów :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda bez filtra faktycznie nie dała lepszego efektu, chociarz wydało by sie ze było troche lepiej, mniej szarpał przy ruszaniu, raz tylko jak dojechałem do skrzyzowania zatrzymałem się i jak zaczołem ruszac to kicha całkowite 0 mocy, wcisnołem sprzegło ale nawet to nie pomogło, i zgasł, dobre kilka sekund musiałem krecic zeby odpalił, zapalił równierz z oporami , moze ten skład mieszanki jest kijowy , dojechałem do domu i sprawdziłem swiece - czarne . Moze ja zle wyregulowałem ta mieszanke, wkreciłem sruby składu do oporu i wykreciłem o 1 obr. odpaliłem i nie miał wolnych obr, to podkreciłem recznym gazem, poczym wykrecałem te od składu po pół obr. i tak na zmiane, az do momentu gdy nie reagował na dalsze wykrecanie... Czy tak to sie robi ??? jezeli sa inne sposoby to piszcie . :notworthy:

 

nie moge jeszcze przebolec tego poziomu paliwa, moze ma za mało paliwa, chodz sam tego nie moge przyswoic , bo brakowało by mu do ruszenia z miejsca ? :icon_question: a na obrotach jest rakieta ! :icon_evil: POMÓŻCIE !!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie nie dziala ci uklad wolnych obrotow, a czarne swiece pokazuja ze z nadmiaru, a nie niedoboru paliwa. To jest 18 letni motocykl i dosc normalne sie wydaje ze zaworki iglicowe moga byc wyklepane.

Czy podczas sprawdzania ich patrzyles na stozki i ich gniazda ?

Czy widziales charakterystyczne kolka wokol stozkow w miejscach gdzie dotykaja do gniazd ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...