Skocz do zawartości

Poziom paliwa Pomocy !


Rekomendowane odpowiedzi

zaworki sprawdzałem, te gumki na koncach nie są wyrobione,( idealny stozek) , elastyczne, a co do gniazd to zawiele nie powiem bo nic tam nie widziałem niepokojacego, Sprawdzałem je na szczelnosc, zamykają dopływ odrazy po nacisnięciu na ten bolczyk ze sprezynom, obnizyłem własnie iglice , jutro ustawie mieszanke i przetestuje, moze cos sie zmieni :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom paliwa (nie pływaka ) 10,6-11,6 , śruba mieszanki wykręcić 3 obroty - i jak nie bedzie funglowało to wiecej nie grzeb przy tym tylko oddaj komus kto będzie potrafił to ustawić ,jak dla mnie tłumik przelotowy więc i tak powinieneś zainwestować w regulacje gaźników,z tego co tutaj piszesz nie masz o tym pojęcia i bez narzędzi i tak nic nie zrobisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie dziś przyszła na serwis u nas taka sama FZR 1000 w ktorej oprocz tego ze ogolnie jest zajechana itd, itp, tez dziwne rzeczy dzieją sie z wolnymi obrotami. Jak wszytsko sie porobi co trzeba(rozrzad m.in), to Ci napisze co w tym egzemplarzu akurat było nie tak z tymi wolnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda bez filtra faktycznie nie dała lepszego efektu, chociarz wydało by sie ze było troche lepiej, mniej szarpał przy ruszaniu, raz tylko jak dojechałem do skrzyzowania zatrzymałem się i jak zaczołem ruszac to kicha całkowite 0 mocy, wcisnołem sprzegło ale nawet to nie pomogło, i zgasł, dobre kilka sekund musiałem krecic zeby odpalił, zapalił równierz z oporami , moze ten skład mieszanki jest kijowy , dojechałem do domu i sprawdziłem swiece - czarne . Moze ja zle wyregulowałem ta mieszanke, wkreciłem sruby składu do oporu i wykreciłem o 1 obr. odpaliłem i nie miał wolnych obr, to podkreciłem recznym gazem, poczym wykrecałem te od składu po pół obr. i tak na zmiane, az do momentu gdy nie reagował na dalsze wykrecanie... Czy tak to sie robi ??? jezeli sa inne sposoby to piszcie . :notworthy:

 

nie moge jeszcze przebolec tego poziomu paliwa, moze ma za mało paliwa, chodz sam tego nie moge przyswoic , bo brakowało by mu do ruszenia z miejsca ? :icon_question: a na obrotach jest rakieta ! :icon_evil: POMÓŻCIE !!!!!!!!

 

Wykrec je wstepnie o 3 obroty i ustaw wole obroty na 1100 i zamelduj sie z powrotem z raportem.

 

Poziom paliwa,lepsza metoda niz ten fabryczny nonsens z rurka.

 

http://www.factorypro.com/ kliknij na gorza Produkt Support/technical support ---> nastepnie poprawej Motorcycle Tunning help----> zjedz w dol i po litera F klik float height level,tekst po engielsku,ale w sumie zdjecia tlumacza wszystko.Dodam tylko ze do pomiaru jezyczek ma naciskac na kulke w zaworku ale jej nie wduszac.Ustaw na 15-16 mm.

Edytowane przez tomekd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli stozki sa gumowe to rzeczywiscie nie powinny puszczac, czy nie jest czasem tak ze to co ci sie wydaje jest za nisko ustawionym poziomem jest za wysoko ustawionym poziomem ?

Postaraj sie skorzystac ze zdjec do ktorych link podal tomekd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stronka swietna tylko ja mam troche inne gazniki , tez mikuni , symbolu nie znam musiał bym je wyciagnac , wiem ze maja plastikowe pokrywy membram, i pływaki nie sa okragłe jak na zdjęciach z tej stronki tylko prostokątne, chyba są to te ze zdjęcia które jest na koncu. mam juz załozone gazniki z obnizonymi iglicam , wiec chciał bym zobaczyc czy cos sie zmieni w pracy silnika, jak nie bedzie poprawy to rozbiore i ustawie te pływaki, wg tych fotek. Narazie pogoda nie dopisuje, nawet nie ma jak przetestowac , moze puzniej bedzie ładniej to przejade sie . Oczywiscie napisze co i jak . :notworthy:

 

witam zaczoł padac snieg :/ i raczej dzisiaj testów nie bedzie ;/ wiec wyciagłem gaziory z motorka i co sie okazało jak zmierzyłem pływak , (wg fotek z tej stronki) to troszke sie zdziwiłem , wyszło mi 9 mm , a powinno byc 15 mm . Czyli wyglada na to ze poziom paliwa jest za wysoki ! , tłumaczyło by to wszystko, tylko ze moje gazniki sa chyba troszke inne , http://ghostrider1212.fotosik.pl/albumy/599740.html tu jest kilka fotek moich gaziorów , najbardziej do nich pasuje ( z tej stronki) to ostatnie zdjecie choc troche inaczej dysze wygladaja,;? i teraz sam nie wiem czy te pływaki są dobrze czy zle ? czy raczej we wszystkich rocznikach ,modelach FZR 1000 poziom powinien byc ustawiony tak samo ?

 

a jeszcze dodam ze jak sciagłem airboxa i odpaliłem moto , to przy delikatnym ruszeniu manetki( dosłowni musnieciu) paliwo sie normalnie wlewało do cyl , troszke za duzo go chyba tam wlatywało jak na tak nieznaczne obroty , wychodzi na to ze ten poziom za duzzy jest. Ale powiedzcie mi czy zmniejszac czy nie i w koncu na ile ustawic te pływaki ? na 15mm tak jak na tym zdjęciu ????

 

Jeszcze jedno pytanko mam , czy jest różnica z której strony pływaka sie mierzy? , bo nie jest on symetryczny, i te (2 balasty co w nich powietrze jest ) są innego kształtu , teraz to własnie zauwazyłem , bo na w serwisówce mam pokazany pomiar pływaka od strony zaworku, http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6c00d8c2d1a5c694.html a na tej stronce mierzom z przeciwnej strony . :icon_rolleyes: im więcej danych tym bardziej nie wiem co robic :icon_razz: :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w odstojnikach nie masz czasem znaków jaki poziom paliwa powinien być? Zazwyczaj w nich jest to podane. Ustawiałem kiedyś poziom paliwa w VN 750 według danych z serwisówki odnośnie wysokości pływaków i zalewało moto (widocznie ktos już ustawiał poziom paliwa blaszką w pływakach która przymyka zaworek odcinający dopływ paliwa) i dlatego metoda z ustawianiem wysokości pływaków się nmie sprawdziła. Nie patrz na wysokość pływaków 15mm 9mm czy ile tam byś miał. Jesli masz w odstojnikach znaki odnośnie poziomów paliwa to ustaw metodą prób i błędów poziom paliwa. Na pewno wiecej zabawy będzie, rączki sobie benzynką zachlapiesz ale wynik regulacji będziesz miał dokładniejszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej fzr o ktorej pisałem wczesniej, falowały obroty bo sa uszkodzone 2 krócce.Pozdr.

 

 

 

a sprawdzaliscie ustawienie pływaków ? jezeli jest taka mozliwosc to prosił bym o jakies wskazówki , ile w koncu te pływaki ustawic ?? jezeli ta fzra nie miała innych objawow niz te co wczesniej opisywałes , to ustawił bym tak samo ( jak jest u ciebie) i jak bys mi jeszcze napisał na którym rowku masz iglice ustawione to bardzo był bym wdzieczny .Z góry dzieki :notworthy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie już tak upierasz przy tych pływakach to ustaw je wg manuala a nastepnie sprawdź poziom paliwa przed zamontowaniem gaźników do silnika. Jeśli dalej masz niewłaściwy poziom paliwa w komorach pływakowych do szkoda czasu na zakładanie i wyjmowanie gaźników z moto. Przecież nawet nie wiesz jaki obecnie masz poziom paliwa bo nawet tego nie sprawdziłeś więc po czym sądzisz że ci je zalewa?? skoro nawet tego nie sparwdziłeś. Wykaż troszkę chęci i samemu sprawdź poziom paliwa. zibik pisał ci jak BYK: "poziom paliwa (nie pływaka ) 10,6-11,6mm"

 

To teraz weź wyciągnij gaźniki, postaw je w poziomie na stoliku, wlewaj benzynę do głównego przewodu paliwowego aż już więcej się jej w nim nie zmieści. Następnie z łaski swej odkręć komory pływakowe i zmierz poziom paliwa, ewentualnie jeśli są w nich znaki porównaj go z nimi. I z łaski swej napisz nam co Ci wyszło. Bo sama regulacja wysokości pływaków Ci za wiele nie da, jeśli ktoś wcześniej "bawił" się listkami przy pływakach, które to listki zamykają/otwieraja zaworki iglicowe. Jeśli Ci sie nie chce tego robić to siądź i płacz :banghead:

Edytowane przez gandżo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie już tak upierasz przy tych pływakach to ustaw je wg manuala a nastepnie sprawdź poziom paliwa przed zamontowaniem gaźników do silnika. Jeśli dalej masz niewłaściwy poziom paliwa w komorach pływakowych do szkoda czasu na zakładanie i wyjmowanie gaźników z moto. Przecież nawet nie wiesz jaki obecnie masz poziom paliwa bo nawet tego nie sprawdziłeś więc po czym sądzisz że ci je zalewa?? skoro nawet tego nie sparwdziłeś. Wykaż troszkę chęci i samemu sprawdź poziom paliwa. zibik pisał ci jak BYK: "poziom paliwa (nie pływaka ) 10,6-11,6mm"

 

To teraz weź wyciągnij gaźniki, postaw je w poziomie na stoliku, wlewaj benzynę do głównego przewodu paliwowego aż już więcej się jej w nim nie zmieści. Następnie z łaski swej odkręć komory pływakowe i zmierz poziom paliwa, ewentualnie jeśli są w nich znaki porównaj go z nimi. I z łaski swej napisz nam co Ci wyszło. Bo sama regulacja wysokości pływaków Ci za wiele nie da, jeśli ktoś wcześniej "bawił" się listkami przy pływakach, które to listki zamykają/otwieraja zaworki iglicowe. Jeśli Ci sie nie chce tego robić to siądź i płacz :banghead:

 

 

 

Kolego gondżo, :wink: chyba nie sledziłes od poczatku tego tematu, miezyłem poziom paliwa przed rozbieraniem, i tak według serwisówki poziom paliwa powinien wynosic 10-11 mm mierząc od kreski na pokrywie komory pływakowej w góre(10-11 mm powyzej tej kreski) ,przy ustawieniu pływaka 12-14 mm od płaszczyzny korpusu, A u mnie poziom paliwa był 5mm PONIZEJ kreski na pokrywie, czyli zamały o jakies 15mm , przy ustawieniu pływaka 9mm od płaszczyzny , czyli myslac logicznie cos tu nie gra , chyba ze serwisówka sie myli , dołaczyłem wczesniej zdjęcia jak to wyglada , i do czego zmierzam, jezeli ustawie poziom paliwa wg. serwisówki to znowu pływak nie będzie sie zgadzał, a to przecież pływak ustala poziom paliwa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie ustaw poziom paliwa na te 10-11 mm mierząc od kreski na pokrywie komory pływakowej w góre(10-11 mm powyzej tej kreski) tak jak pisałeś, nie patrząc na położenie pływaków z manuala i spróbuj wtedy jak moto będzie się zachowywać. Miałem kiedyś taki przypadek, ze po ustawieniu właściwego poziomu paliwa według znaków w komorze pływakowej odległość pływaków nie pokrywała się z manualem, ale moto działało i dziła do dziś bez zarzutu. Ale to nie musi być regułą. Spróbuj, może to pomoże. Tak na logikę biorąc to chyba bardziej liczy się poziom paliwa w komorze niż położenie pływaków (zakłądając, ze odcinają dopływ paliwa). Rozumiem, ze regulujesz położenie pływaków za pomocą "listka" który naciska na zaworek odcinający paliwo???

Edytowane przez gandżo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to ustaw poziom paliwa w komorach na 10-11mm i wtedy zobacz jak moto się sprawuje. Na położenie pływaków z manuala nie patrz, byleby odcinały dopływ paliwa gdy ten będzie na 10-11mm. Oczywiście zrób to dla wszystkich gaźników.

 

Edytowane przez gandżo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...