rumburak Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 mam na oku cegłe i wielka ochote zeby zakupic , rok '85 , przebieg 108tys....jest pewien problem. odpalony po dluzszej przerwie zaczął "rzęzic "/mielić w okolicy miedzy silnikiem a skrzynia. po nagrzaniu odgłos znikł.facet mowi ze tak juz ma od jakiegos czasu ..latem przy lepszych temperaturach zdarza sie tylko czasami. nie wiem czy to moze jakies łozysko w sprzegle....?silnik po nagrzaniu pozbył sie tego odgłosu...nie wiem czy podejsc do tego na spokojnie czy faktycznie moze to byc powazniejsza sprawa i jest sie czym martwic. W mojej poprzedniej hondzie było podobnie -były niby luzy na koszu sprzegła, wszyscy mechanicy mowili ze spokojnie i podobnie po nagrzaniu hałas znikał...jakies delikatne sugestie na temat takiego mielenia w bmkach???co podpowiada wam intuicja. na co jeszcze uwage zwrócic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 a probowales podczas tego "mielenia" wciskac sprzeglo i puszczac ? tu masz budowe: http://www.mototec.pl/etk.php PS. W rzeczywistosci ta cegla moze miec troche wiecej przejechane niz te 108tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek73 Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Bmw tak niestety ma -jak zimny to stuka ,jak chwilkę pochodzi to pracuje normalnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LATAJĄCY NA CEGLE Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Witam kolegę ,najlepiej jakbyś zajrzał do silnika od strony wału korbowego jest tam kosz aluminiowy poniżej wału w tylnej częsci silnika,jest on zanitowany z trybem o skośnych zębach,i tu tkwi przyczyna z takim przebiegiem jak piszesz jeżeli taki ma (może jakaś ksiązka serwisowa) to mogły się nity poluźnić i będzie BUBA.A sprzegło nie ma łożyska oporowego jak w aucie ,żeby hałasowało.Może sprzegło się rozpada,w cegłach wytrzymuje między 80 a 100 tyś.Ja obstawiam kosz ..Zobacz na przód ciekną uszczelniacze,łączenie między skrzynią a silnikiem na dole pod spodem jest otwór ,powinno być sucho.Dobrze jest odkręcić dyfer 4 śruby lubi być tam olej no i będziesz wiedział w jakim jest stanie kardan i dyfer .Sprawdź grubość tarczy cham. :wink:Pozdrawiam A dlaczego RT a nie lepszyRS.Swego czasu też chciałem RT ale jak go zobaczyłem , ten wielki kredęs .To zaraz zmieniłem zdanie i kupiłem RSa :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 (edytowane) chyba kredens :icon_razz: poza tym te cegły (niezależnie od wersji) urodą nie grzeszą więc chociaż niech sprzęt będzie wygodny :bigrazz: edit - dopiero teraz się kapnąłem że to odgrzewany kotlet Edytowane 12 Lutego 2011 przez konrad1f Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Witam kolegę ,najlepiej jakbyś zajrzał do silnika od strony wału korbowego jest tam kosz aluminiowy poniżej wału w tylnej częsci silnika,jest on zanitowany z trybem o skośnych zębach,i tu tkwi przyczyna z takim przebiegiem jak piszesz jeżeli taki ma (może jakaś ksiązka serwisowa) to mogły się nity poluźnić i będzie BUBA.A sprzegło nie ma łożyska oporowego jak w aucie ,żeby hałasowało.Może sprzegło się rozpada,w cegłach wytrzymuje między 80 a 100 tyś.Ja obstawiam kosz ..Zobacz na przód ciekną uszczelniacze,łączenie między skrzynią a silnikiem na dole pod spodem jest otwór ,powinno być sucho.Dobrze jest odkręcić dyfer 4 śruby lubi być tam olej no i będziesz wiedział w jakim jest stanie kardan i dyfer .Sprawdź grubość tarczy cham. :wink:Pozdrawiam ....A M E N ... o inne rzeczy pytaj , cegła to specyficzna maszyna , może wyglądać jak złom ale zawsze dowiezie do celu ...budowa modułowa zespołu napędowego pozwala na dobry dostęp do silnika , szczegółów szukaj na forum użytkowników BMW... :clap: ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.