Skocz do zawartości

bmw k 100 rt...przy zakupie


Rekomendowane odpowiedzi

mam na oku cegłe i wielka ochote zeby zakupic , rok '85 , przebieg 108tys....jest pewien problem. odpalony po dluzszej przerwie zaczął "rzęzic "/mielić w okolicy miedzy silnikiem a skrzynia. po nagrzaniu odgłos znikł.facet mowi ze tak juz ma od jakiegos czasu ..latem przy lepszych temperaturach zdarza sie tylko czasami. nie wiem czy to moze jakies łozysko w sprzegle....?silnik po nagrzaniu pozbył sie tego odgłosu...nie wiem czy podejsc do tego na spokojnie czy faktycznie moze to byc powazniejsza sprawa i jest sie czym martwic. W mojej poprzedniej hondzie było podobnie -były niby luzy na koszu sprzegła, wszyscy mechanicy mowili ze spokojnie i podobnie po nagrzaniu hałas znikał...jakies delikatne sugestie na temat takiego mielenia w bmkach???co podpowiada wam intuicja. na co jeszcze uwage zwrócic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę ,najlepiej jakbyś zajrzał do silnika od strony wału korbowego jest tam kosz aluminiowy poniżej wału w tylnej częsci silnika,jest on zanitowany z trybem o skośnych zębach,i tu tkwi przyczyna z takim przebiegiem jak piszesz jeżeli taki ma (może jakaś ksiązka serwisowa) to mogły się nity poluźnić i będzie BUBA.A sprzegło nie ma łożyska oporowego jak w aucie ,żeby hałasowało.Może sprzegło się rozpada,w cegłach wytrzymuje między 80 a 100 tyś.Ja obstawiam kosz ..Zobacz na przód ciekną uszczelniacze,łączenie między skrzynią a silnikiem na dole pod spodem jest otwór ,powinno być sucho.Dobrze jest odkręcić dyfer 4 śruby lubi być tam olej no i będziesz wiedział w jakim jest stanie kardan i dyfer .Sprawdź grubość tarczy cham. :wink:Pozdrawiam

 

A dlaczego RT a nie lepszyRS.Swego czasu też chciałem RT ale jak go zobaczyłem , ten wielki kredęs .To zaraz zmieniłem zdanie i kupiłem RSa :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

chyba kredens :icon_razz:

poza tym te cegły (niezależnie od wersji) urodą nie grzeszą więc chociaż niech sprzęt będzie wygodny :bigrazz:

 

edit - dopiero teraz się kapnąłem że to odgrzewany kotlet

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę ,najlepiej jakbyś zajrzał do silnika od strony wału korbowego jest tam kosz aluminiowy poniżej wału w tylnej częsci silnika,jest on zanitowany z trybem o skośnych zębach,i tu tkwi przyczyna z takim przebiegiem jak piszesz jeżeli taki ma (może jakaś ksiązka serwisowa) to mogły się nity poluźnić i będzie BUBA.A sprzegło nie ma łożyska oporowego jak w aucie ,żeby hałasowało.Może sprzegło się rozpada,w cegłach wytrzymuje między 80 a 100 tyś.Ja obstawiam kosz ..Zobacz na przód ciekną uszczelniacze,łączenie między skrzynią a silnikiem na dole pod spodem jest otwór ,powinno być sucho.Dobrze jest odkręcić dyfer 4 śruby lubi być tam olej no i będziesz wiedział w jakim jest stanie kardan i dyfer .Sprawdź grubość tarczy cham. :wink:Pozdrawiam

 

 

 

 

 

....A M E N ... o inne rzeczy pytaj , cegła to specyficzna maszyna , może wyglądać jak złom ale zawsze dowiezie do celu ...budowa modułowa zespołu napędowego pozwala na dobry dostęp do silnika , szczegółów szukaj na forum użytkowników BMW... :clap: ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...