Sadek Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 moim zdanie motocykl autora tematu zachowuje sie zupelnie normalnie, wszystkie opisywane zjawiska sie zgadzaja dla zdrowgo silnika (jak sie paluje na ssaniu to jest duuzo za bogata mieszakna i kopci; czy wy nigdy nie rozpalaliscie ogniska benzyna - dym leci czarny jak by opony sie palily). nie polecam palowania na ssaniu. po wylaczeniu ssania i rozgrzaniu silnika spaliny bezbarwne nawet przy przepalowaniu - miodzio. Stefanie H, sprawdz sprezanie, ono prawde ci powie. poza tym regulacja zaworow i serwis gaznikow. jak kupilem swoja TDMe to miala sprezanie 6 i 10 barow. wlosy rwalem z glowy, ze kupilem padline. po regulacji zaworow sprezanie wyszlo rowne i wysokie :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Wspomniałeś o braniu oleju, wspomniałeś o przebiegu 80tyś...sporo, pewnie remoncik się kłania. Co do przebiegu to wg mnie nie jest on spory, tylko w Polsce pokutuje przekonanie że 40 tys to już kres żywota dla silnika(mój B6 ma ok 60tys km i silnik chodzi jak pszczółka, brak śladów zużycia). Przynajmniej wiadomo że nie jest jakoś bardzo kręcony licznik. Co do brania oleju - to zależy ile mu go bierze i jaki jest jego styl jazdy - dopiero można wyrokować czy remont jest bliski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Autor tego tematu podziękował już wszystkim za komentarze ( a nie za porady ) ale zapomniał o podstawowej rzeczy czyli dokładnym przeczytaniu instrukcji tego motocykla. Może nie koniecznie tego modelu ale na pewno czterocylindrowej 600ki. Jedyną logiczną odpowiedzią a właściwie zapytaniem trafił w sedno YUBY. Adam M. zrobił listę kolorów spalin pojawiających się z wydechu i mam wrażenie, że nasz kolega nie przyjął tego do wiadomości. Kolega SADEK dobrze skomentował poza jednym błędem merytorycznym : zamiast słów "nie polecam" powinien napisać "nie wolno". Reszta to zwykła pogaduszki typu"GG" i nie powinny mieć miejsca w tym temacie. W tym motocyklu potrzebny jest standardowy serwis a nie jakaś akcja GRZEBOLOGICZNA bo potem czytamy opinie o złych produktach danej firmy i drastycznie małych przebiegach. Niektórym powtórzę starą maksymę japońskich producentów motocykli: "Trwałość silnika motocyklowego nie jest liczona w ilości przejechanych kilometrów a w ilości zimnych startów" i od siebie : bawienie się manetką gazu na ssaniu oraz kręcenie silnika na postoju to zwykła głupota. Autor tego tematu podziękował już wszystkim za komentarze ( a nie za porady ) ale zapomniał o podstawowej rzeczy czyli dokładnym przeczytaniu instrukcji tego motocykla. Może nie koniecznie tego modelu ale na pewno czterocylindrowej 600ki. Jedyną logiczną odpowiedzią a właściwie zapytaniem trafił w sedno YUBY. Adam M. zrobił listę kolorów spalin pojawiających się z wydechu i mam wrażenie, że nasz kolega nie przyjął tego do wiadomości. Kolega SADEK dobrze skomentował poza jednym błędem merytorycznym : zamiast słów "nie polecam" powinien napisać "nie wolno". Reszta to zwykła pogaduszki typu"GG" i nie powinny mieć miejsca w tym temacie. W tym motocyklu potrzebny jest standardowy serwis a nie jakaś akcja GRZEBOLOGICZNA bo potem czytamy opinie o złych produktach danej firmy i drastycznie małych przebiegach. Niektórym powtórzę starą maksymę japońskich producentów motocykli: "Trwałość silnika motocyklowego nie jest liczona w ilości przejechanych kilometrów a w ilości zimnych startów" i od siebie : bawienie się manetką gazu na ssaniu oraz kręcenie silnika na postoju to zwykła głupota. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkic Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) Trochę odgrzebie kotleta ale mam podobny problem co autor tematu, więc napiszę tutaj. Wszystko co autor napisał odnośnie dymienia występuje u mnie. Na początku biały dym (ale to wiadomo jak silnik zimny) - po chwili ustaje i jest spoko. Problem polega na tym, że przy mocniejszym odkręceniu manetki - ale po zamknięciu ssania, dymi mi na czarno. Filtr powietrza był zmieniony, synchronizacja i regulacja gaźników też była robiona. Suzuki Bandit 6502005 r.61000 kmWydech Micron - i tutaj przy okazji powiem, że wydmuchało mi kawałek uszczelki i po prostu na początku wydechu mam małą dziurkę, którą uciekają spaliny, ale to chyba nie ma nic do rzeczy... Edytowane 13 Listopada 2016 przez szkic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Zobacz jak wyglądają świece Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkic Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Ok, dzięki za odpowiedź. W weekend popatrzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 To ,że dymi na bialo po odpaleniu ,przez te 2 min to przy tym przebiegu normalna sprawa. Uszczelniacze zaworowe prawdopodobnie do wymianyNatomiast jeśli chodzi o czarny dym po odkręceniu manetki,jest to sprawa byt bogatej mieszanki. SIlnik dostaje za dużo paliwa.Gażniki do regulacjiZobacz jaki kolor mają świece. Jeśli wszystkie są czarne to maszz odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.