Skocz do zawartości

Tankbag-jaki wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

2 kumpli ma metro i chwalą, nawet bardzo, choć ja nie wiem jak można latać z taką "wieżyczką" pod brodą, siadłem na jednego Bladego z pełnym tankbagiem i nie czułem sie zbyt komforotowo, ale jak kto lubi ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 kumpli ma metro i chwalą, nawet bardzo, choć ja nie wiem jak można latać z taką "wieżyczką" pod brodą, siadłem na jednego Bladego z pełnym tankbagiem i nie czułem sie zbyt komforotowo, ale jak kto lubi ... ;)

Kwestia przyzwyczajenia. Moje pierwsze zdanie : Jak z tym gów... jechać!? Po pierwszym dniu już było spoko. Teraz jak tego nie mam na baku to jest jakoś pusto.

 

Przed kupnem tankbaga polecam przymierzenie do motocykla. Jest to moim zdaniem bardzo ważna czynność szczególnie gdy się kupuje kilku segmentowy. Większość z nich ma boczne kieszenie i potrafią one skutecznie uniemożliwiać manewrowanie kierownicą na parkingach. U mnie jest tak jak mam jedno piętro odpięte dlatego przeważnie jeżdżę z 2 piętrami (kupowałem bez mierzenia...) Przy wysokich torbach ważna jest sztywność materiału. Przy maksymalnym załadowaniu potrafią się przechylać na serpentynach i innych ostrych zakrętach. Trzeba je wtedy w czasie jazdy co chwilę poprawiać. Składasz się w zakręt a tu na ręce od wewnętrznej masz nagle 10 kg obciążenia...

O tych tankbagach co wymieniłeś nie mogę nic powiedzieć bo nie widziałem żadnego z nich z bliska. Ja mam Cycle Spirit.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat ja problemu z powietrzem bym nie mial gdyz mam owiewke :icon_razz:

A jak suwaki??Nic sie z nimi wielkiego nie dzieje??Tzn czy nie ma problemow?

 

 

Nic się z nim złego nie dzieje, zresztą nie bardzo ma się co dziać :)

Jeśli chodzi o odklejanie od baku to u mnei się odkleja bo mam bandita a on ma dość nietypowy kształt baku. Zresztą zerknij na zdjęcia bandziora to będziesz wiedzieć o czym mówię.

 

Nie mierzyłem jego pojemności, ale przypuszczam że ma te 38L w max rozłożeniu.

Z kolegami nie bardzo się zgodzę że do każdego lub większości mieści się integral, bo z tego co oglądałem inne, to byłby z tym duży problem. Ten tankbag z Luisa który kolega pokazał to to samo co Oxford, tylko sprzedawane pod innym brandem.

 

W razie pytań pisz, jakbyś był zainteresowany inymi produktami Oxforda to pytaj, o większości jestem w stanie coś konkretnego napisać.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kwestia przyzwyczajenia. Moje pierwsze zdanie : Jak z tym gów... jechać!? Po pierwszym dniu już było spoko. Teraz jak tego nie mam na baku to jest jakoś pusto.

 

Przed kupnem tankbaga polecam przymierzenie do motocykla. Jest to moim zdaniem bardzo ważna czynność szczególnie gdy się kupuje kilku segmentowy. Większość z nich ma boczne kieszenie i potrafią one skutecznie uniemożliwiać manewrowanie kierownicą na parkingach. U mnie jest tak jak mam jedno piętro odpięte dlatego przeważnie jeżdżę z 2 piętrami (kupowałem bez mierzenia...) Przy wysokich torbach ważna jest sztywność materiału. Przy maksymalnym załadowaniu potrafią się przechylać na serpentynach i innych ostrych zakrętach. Trzeba je wtedy w czasie jazdy co chwilę poprawiać. Składasz się w zakręt a tu na ręce od wewnętrznej masz nagle 10 kg obciążenia...

O tych tankbagach co wymieniłeś nie mogę nic powiedzieć bo nie widziałem żadnego z nich z bliska. Ja mam Cycle Spirit.

 

Pozdro

 

 

Przemku dzieki za opinie....wlasnie obawiam sie tego przesuwania na boki podczas zaladowania maksymalnego owego tankbaga i jazdy np po gorskich serpentynach...(chodzi mi caly czas o OXFORDA).Co do przymierzania owych toreb do moto....wszystko fajnie,pieknie ale nawet nie ogarniam gdzie w stolicy mozna przymierzyc?Wiadomo ze ciut lepszym sposobem pakowania sie w trase sa kufry....ale koszt nieporownywalnei wiekszy.

A jak wyglada i wypada w trasach(a pokonujesz je ogromne) Twoj Cycle Spirit?

 

 

 

 

 

 

 

 

Nic się z nim złego nie dzieje, zresztą nie bardzo ma się co dziać :)

Jeśli chodzi o odklejanie od baku to u mnei się odkleja bo mam bandita a on ma dość nietypowy kształt baku. Zresztą zerknij na zdjęcia bandziora to będziesz wiedzieć o czym mówię.

 

Nie mierzyłem jego pojemności, ale przypuszczam że ma te 38L w max rozłożeniu.

Z kolegami nie bardzo się zgodzę że do każdego lub większości mieści się integral, bo z tego co oglądałem inne, to byłby z tym duży problem. Ten tankbag z Luisa który kolega pokazał to to samo co Oxford, tylko sprzedawane pod innym brandem.

 

W razie pytań pisz, jakbyś był zainteresowany inymi produktami Oxforda to pytaj, o większości jestem w stanie coś konkretnego napisać.

 

Pozdrawiam

 

Mysle ze 38litrow jest podane razem z bocznymi kieszeniami i po max rozlozeniu.Tak czy inaczej interesuje mnie jeszcze mniejszy brat tego OXFORDA(ten ktory pokazala Grass).

 

Rahu jak bedzie pogoda moze sie ustawimy to zobacze jak pasuje ta torba do mojego moto(zasieg rak,manewrowosc z owa Torba)jesli to nie problem? :flesje:

 

maxiek ja mam taki sam ksztalt baku co Twoj Bandit jesli mnie pamiec nie zawodzi :icon_razz:

 

 

Dzieki wszystkim za opinie i licze na wiecej :lalag:

 

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglada i wypada w trasach Twoj Cycle Spirit?

Oprócz wymienionego mankamentu (chociaż on mi akurat mało kiedy przeszkadza bo jak jedziemy to torbę mamy wypchaną w 2-ch piętrach. ), jestem z niej zadowolony. Jest wytrzymała, funkcjonalna i pojemna. Wiem jak ją spakować, żeby była dość stabilna. Magnesy bardzo mocno trzymają i nigdy nie korzystałem z dodatkowych mocować. Kupiłem ją w Louis`ie jak była w przecenie ze 100 na 50 ojro.

 

Jak już coś kupisz to lepiej oklej bak w miejscach gdzie będą trzymały magnesy. Zawsze jakiś piasek/kurz itp osiada na baku, który pod magnesami działa jak papier ścierny.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rahu jak bedzie pogoda moze sie ustawimy to zobacze jak pasuje ta torba do mojego moto(zasieg rak,manewrowosc z owa Torba)jesli to nie problem? :flesje:

nie ma najmniejszego problemu :flesje: :)

jak chcesz to mogę Ci go pożyczyć na parę dni, to sobie z nim polatasz i wyrobisz opinię.

jak coś daj znać na priv.

 

a co do przymierzania innych modeli to ja swój kupiłem w intermotors (tylko polecam ten na Jagiellońskiej - tam jest jakiś wybór od ręki, a nie na zamówienie).

Edytowane przez rahu

KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych
"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy macie jakies godne polecenia tankbagi w rozsadnej cenie, ktore sa mocowane wylacznie na paski - chodzi o zbiornik paliwa z tworzywa ?

 

Czołem,

Oxford robie wersje namagnesowane, ale i paskowe niektórych modeli (18l i 28l).

pozdrawiam

Jac

Edytowane przez Jac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma najmniejszego problemu :flesje: :)

jak chcesz to mogę Ci go pożyczyć na parę dni, to sobie z nim polatasz i wyrobisz opinię.

jak coś daj znać na priv.

 

a co do przymierzania innych modeli to ja swój kupiłem w intermotors (tylko polecam ten na Jagiellońskiej - tam jest jakiś wybór od ręki, a nie na zamówienie).

 

 

hehe spoko,można się jakoś ustawić:-)Tylko jak będzie pogoda...bo teraz to kiszka jest :banghead: Tak samo jak można będzie się ustawić na jakąś krotka trasę.

Coraz bardziej skłaniam się ku temu OXFORDOWI :notworthy:

"Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

a ja mam pytanie w temacie bom zielony w tych sprawach

 

- czy tankbagi są w jakiś sposób dedykowane do modeli motocykli? nie mam tu na mysli "z frędzlami do chopperów" ;)

- na co zwrócić uwagę przy wyborze? pomijam tu kwestię magnes czy paski

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- czy tankbagi są w jakiś sposób dedykowane do modeli motocykli? nie mam tu na mysli "z frędzlami do chopperów" ;)

- na co zwrócić uwagę przy wyborze? pomijam tu kwestię magnes czy paski

 

zazwyczaj nie, problemem może być specyfika danego modelu - np. zbiornik z tworzywa lub nakładki na zbiornik uniemożliwiające zamocowanie magnesami. jako dedykowane można traktować np. tankbagi dla enduro, mają inaczej ukształtowane zbiorniki, czasami z wystającym korkiem wlewu

 

poszukać opinii o trwałości, upewnić się że np. ma w zestawie pokrowiec p-deszczowy, zwrócić uwagę na możliwość powiększenia, która poza pojemnością jest istotna (np. dopakować piwo przed wjazdem na zlot...), ile ma części (czasami potrzebny jest tylko mapnik), czy ma szelki do noszenia (wygodne podczas zwiedzania), itp. skorzystaj z wyszukiwarki i poczytaj :icon_razz:

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w tamtym roku kupiłem tankbag Louisa mocowany przy użyciu pasków za chyba 69 zł.

Taki: http://www.akcesoriamotocyklowe.pl/product...products_id=282

Generalnie wszystko ok, wykonanie w porządku.

Jest on mocowany za pomocą zamka do podstawki, która jest mocowana do motocykla paskami.

Jak chcemy zatankować to wystarczy odpiąć zamek.

Co ważne, w miejscach gdzie paski dotykają baku warto coś podkleić np bezbarwną lub czarną folię bo paski trochę rysują bak. Jedyne co mi w nim brakuje to brak pasków do założenia go jako plecak, jest jedynie uchwyt do noszenia jak walizkę. Jak byłem z kumplem na wyjeździe to on miał takie uchwyty i jest to bardzo wygodne. Również jego tankbag ma większą pojemność, ale to zależy ile i co komu jest potrzebne. Mnie ten louis wystarcza/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

wydaje mi się że wiem co potrzebuję a to już chyba dobry początek

 

szelki to podstawa ze względu na wygodę

mapnik

pokrowiec p-deszcz

modułowa budowa (w sensie możliwość zwiększenia litrażu w razie potrzeby)

pojemność - sądzę że max 35l po rozłożeniu starczy

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat ten słaby jest: na samych paskach trudno go stabilnie zamocować. a po mocnym naciągnięciu podstawy zamek lubi się zacinać. lepsze są te na magnesach; pod warunkiem, że pasują - ale ze znakomitą większością motocykli nie ma problemu. tyle, że trzeba trochę więcej wydać

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...