Geni Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Koleżanki i koledzy. Wszyscy bolejemy nad ograniczeniem dostępności do transmisji MotoGP. Jednak nie samym MotoGP człowiek żyje. Walka w SBK i SS jest też emocjonująca, a maszyny są bardziej pokrewne do tych, które czekają na wiosnę w naszych garażach. Można powiedzieć, że sezon wyścigów właściwie się już ropoczął. Za nami pierwsze kwalifikacje. Wszystko do wglądu na stronie: http://www.worldsbk.com/pubb_EN/index.php Pierwsza dycha w Q1 Supersport: 1 1 Pitt A. (AUS) Honda CBR600RR 1'34.833 2 54 Sofuoglu K. (TUR) Honda CBR600RR 1'34.895 3 99 Foret F. (FRA) Yamaha YZF R6 1'35.063 4 24 McCoy G. (AUS) Triumph Daytona 675 1'35.431 5 35 Crutchlow C. (GBR) Yamaha YZF R6 1'35.469 6 8 Aitchison M. (AUS) Honda CBR600RR 1'35.589 7 13 West A. (AUS) Honda CBR600RR 1'35.641 8 69 Nannelli G. (ITA) Triumph Daytona 675 1'35.644 9 127 Harms R. (DEN) Honda CBR600RR 1'35.778 10 50 Laverty E. (IRL) Honda CBR600RR 1'35.833 ... i na 21-ej pozycji nr19 Szkopek P. (POL) Triumph Daytona 675 1'36.972. Pierwsza dycha w Q1 Superbike: 1 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'32.312 2 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.569 3 91 Haslam L. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.623 4 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'32.673 5 71 Kagayama Y. (JPN) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'32.704 6 56 Nakano S. (JPN) Aprilia RSV4 1'32.928 7 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'32.932 8 19 Spies B. (USA) Yamaha YZF R1 1'32.939 9 66 Sykes T. (GBR) Yamaha YZF R1 1'32.971 10 9 Kiyonari R. (JPN) Honda CBR1000RR 1'32.991 Walka zapowiada się nieźle. w SBK pojawiły się BMW, zakwalifikowane narazie na 16-tej i 20-tej pozycji. Będzie ciekawie. Wyścigi możemy oglądać na stronie, albo powtórki w Eurosporcie. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Walka w SBK i SS jest też emocjonująca No ja bym pokusił się o stwierdzenie że w ostatnich latach MotoGp ma się do WSBK jak imieninki u cioci Hani do karnawału w Rio :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 (edytowane) Ten sezon WSBK może być wyjątkowo ciekawy, bo do stawki dołączyła Aprillia i BMW. Corser na becie dopiero dziesiąty w kwalifikacjach - zobaczymy jak sobie poradzi w wyścigu... Dodam jeszcze, że oba wyścigi będzie można zobaczyć w niedziele o 17 (w formie powtórek). Na jeurosporcie ofkors. Edytowane 28 Lutego 2009 przez karol1001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Śliwa, ja wiesz chciałem dyplomatycznie, ale właściwie to rację masz :wink: . Druga sesja kwalifikacyjna i się dzieje ciekawie: 1 65 Rea J. (GBR) Honda CBR1000RR 1'32.161 2 3 Biaggi M. (ITA) Aprilia RSV4 1'32.306 3 96 Smrz J. (CZE) Ducati 1098R 1'32.312 4 41 Haga N. (JPN) Ducati 1098R 1'32.377 5 11 Corser T. (AUS) BMW S1000 RR 1'32.397 6 84 Fabrizio M. (ITA) Ducati 1098R 1'32.491 7 19 Spies B. (USA) Yamaha YZF R1 1'32.500 8 55 Laconi R. (FRA) Ducati 1098 RS 09 1'32.508 9 66 Sykes T. (GBR) Yamaha YZF R1 1'32.509 10 76 Neukirchner M. (GER) Suzuki GSX-R 1000 K9 1'32.525 Zobaczcie, miejsca 2 - Biaggi na nowej Apce i 5 - Corser na BMW. Czyżby jakieś niespodzianki się nam szykowały? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 No to po Superpole, nowa formuła jak dla mnie zajebista! BEN SPIES :icon_exclaim: :icon_eek: :notworthy: :buttrock: pełen RESPECT pierwszy start w WSBK, pierwszy raz na Phillip Island i pierwsze pole startowe. Nie mam pytań :icon_exclaim: Biaggi na Aprilce 2 miejsce, widać że Aprilka się dobrze przygotowała, Johny Rea pierwszy w dwóch pierwszych stintach i finalnie 3 pole startowe, no i Jakub z pierwszej linii :clap: . Haga coś nie może się jeszcze dogadać z Ducati, Suzuki cienko no i widać że dłuuuuuuga droga przed BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 (edytowane) Haga nie może się dogadać- bo ma zwężki wmontowane i na gardzielach ssących i na wejściu do airboxu...a tego w Yamasze nie było :icon_razz: ... Narazie to początki- mnie cieszy postawa Smrza- na niefabrycznym motocyklu i 4 pole ...Bravissimo...Pozdr. Janek. Edytowane 28 Lutego 2009 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Rzeznia w wykonaniu Bena Spies wlasnie sie rozpoczela.Aczkolwiek wyscig to nie superpole. Tak na marginesie koles jest spoko W czolowej piatce zawodnikow na swiecie juz teraz,wlaczajac MotoGp I WSBK. BMW na koncu,tak jak oczekiwalem. Haga raczej nie zablyszczy w Ducati,jego naturalny styl jazdy nie pasuje do V2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Tomekd- przeczy Twemu twierdzeniu sezon 2004 gdzie Haga zdobył 3 miejsce na Ducati 999, zeby nie przewrotka i niepunktowanie w 2 wyścigach i w następnym słabsza jazda z powodu kontuzji może byłby już Mistrzem... Przypomnijmy : 1 był Toseland- 336 pkt., 2 - Laconi- 327 pkt, 3 miejsce - Haga- 299 pkt. Trzeba pamiętać, że był to już sezon gdzie 4-cylindrowe 1000 nie miały ograniczen( zwężek) , a teraz sytuacja odwrotna- to Ducati mają zwężki :( Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Haga nie może się dogadać- bo ma zwężki wmontowane i na gardzielach ssących i na wejściu do airboxu...a tego w Yamasze nie było :icon_razz: ... Nie chcę aby ten temat zamienił się w kolejny wątek typu ducatisti vs. reszta świata, ale chyba zgodzimy się że te ograniczenia o któych wspominasz są w celu wyrównania szans spowodowanych większą pojemnością skokową Ducatów. Nie ma więc co deprecjonować jednych bike'ów w stosunku do drugich tym bardziej że Bayliss jakoś nie miał w zeszłym roku problemów z tymi zwężkami i trochę większą wagą. Hadze akurat tytuł się należy jak psu buda, ale raczej będzie ciężko... tak czy inaczej zapowiada się zajebisty sezon :buttrock: o 3:25 leci Szkopek :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 No właśnie- na ch...j bić piane- jest jak jest i tyla... Dodam, jeszcze od siebie, że Haga oprócz tego sezonu tylko raz pojechał na Ducati( 2004) , jeździł na Aprilii i najwiecej "razów" na właśnie Yamasze...nie zmienia to faktu, że gościa podziwiam(nawet jak wcześniej jeździł nie na Ducati) , za jego talent, upór i wolę walki...Pozdrawiam. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 A mnie kurna tak ucieszył widok Polskiej flagi na tym Phillip Island, poczułem się jakbyśmy kurcze powolutku drapali się do normalnego świata, tylko ten PZM i AW ciągle gdziś w poprzedniej epoce utkneły ale.. co się odwlecze to nie uciecze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 (edytowane) No i już za chwilę się zacznie - napoje, orzeszki gotowe, pace cary widzę czarne Alfy Romeo. Podawywało, ale coś mówią, że się deszcz kończy, więc chyba wyścig będzie suchy. 8 to go, walka ostra - suzi-duca-suzi, czyli Neukirchner-Haga-Kagayama, walka o 1 miejsce ostra. Ale walka byla do ostatniej chwili max speed. Róznica pomiędzy pierwszym i drugim miejscem 0,032sek, więc łokieć w łokieć praktycznie - warto w eurosporcie objerzeć wieczorkiem. Zaraz zacznie się rywalizacja supersportów - zobaczymy, jak wypadnie Paweł Szkopek na Daytonie. No i niestety P. Szkopek jest wpisany na liście, jako pierwszy z kierowców, którzy z wyścigu odpadli, nie wiem, czy przyczyną były problemy techniczne, czy jakieś inne, ale wyścigu nie ukończył. W każdym razie w czasie relacji nic nie powiedzieli. Edytowane 1 Marca 2009 przez Geni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 No się kurczę nie będę mógł doczekać , mimo że już wiadomo kto i w jakim wyścigu wygrał...trochę Szkopka szkoda...trudno życie... Oglądajcie w Eurosporcie... Ja tam zadowolony jestem postawą Hagi :notworthy: Pozdr. Janek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śliwa Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Hadze akurat tytuł się należy jak psu buda, ale raczej będzie ciężko... hau, hau - odszczekuję ;) najwyraźniej to był po prsotu jakiś błąd taktyczny podczas nowego superpole. Obydwa wyścigi zajebiste, co tylko potwierdza że czeka nas jeden z najbardziej emocjonujących sezonów ever :flesje: . Ale ten Szkopek ma pecha, no ale podobno do Kataru ma mieć 2 nowe silniki i nową elektronikę więc może wtedy Trumpet dojedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Ben Spies moze w tym roku namieszac :clap: w Salt Lake City (utah) napewno wygra... :icon_mrgreen: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.