YamaMotoXT600 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Witam:) Chciałem zregenerować głowice w motocyklu Yamaha XT 600 jednak nie wiem na jaką sumę musze być przygotowany. Czy któryś z was wie jakie mogą być koszty szlifowania zaworów i gniazd zaworowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Idziesz do zakładu który się tym zajmuj i się u nich pytasz. Dostaniesz na pewno krótką zwięzłą odpowiedź wraz z terminem wykonania. Nikt ci nie odpowie na takie pytanie dokładnie bo w każdym zakładzie mają inne stawki etc. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YamaMotoXT600 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Rozumeim cię doskonale. Chciałem się dowiedzieć tak mniej wiecej. Napewno ceny oscylują w określonych geranicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Akurat w swoim motocyklu robiłem niedawno te zabiegi tj. planowanie głowicy, wymiana uszczelniaczy zaworowych, regeneracja gniazd zaworowych. Koszt 200 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Ile zaworów ma ta głowica? Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Ja ostatnio robilem w KLX 650 i wyszło 170 za frezowanie gniazd, szlifowanie zaworów, planowanie i wymianę prowadnic zaworowych (tylko wydechowe) Ceny w różnych zakładach mogą się nieznacznie różnić. No jeszcze zrobili wszkodzony wint i szlifowali płytki zaworowe :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YamaMotoXT600 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Głowica ta ma 4 zawory A wiec koszty tego typu operacji nie są takie wysokie jak sobie myślałem. Jeszcze takie pytanko: Czy po wyszlifowaniu zaworów i gniazd zaworowych na odpowiednie wymiary zywotność głowicy i jej sprawność jest podobna do włąściwości fabrycznych. Czy skraca się i wytrzymuje ona tylko np. 20tys? Co ile mniej-więcej wykonuje się tego typu operacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 w Krakowie z szlifnięcie, dotarcie 4 zaworów i wymiana uszczelniaczy na własne to 40zł w dosyć dużej firmie jeśli zachowane zostaną fabryczne kąty to trwałość nie powinna spaść to te same materiały przecież Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YamaMotoXT600 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 A jeszcze mnie dręczy taka jedna sprawa dotycząca zaworów i to jak powinny trzymać. Więc miałem kilka problemów związanych z głowicą. Wkrecilem swiece i obrociłem głowice sprężynami w dół a komorą spalania w górę. Zalałem benzyny go komory i zaczełem dmuchać w krucciec ssący. odrazu zauważyłem ze zawory przepuszczają powietrze bo na powierzchni benzyny zaczeły tworzyć sie bańki. Nie miałem nigdy wczaeśniej do czynenia z tego typu sprawami więc jestem ciemny jak noc. Zawory powinny trzymac bardzo mocno tak mocno ze nawet dmuchając nie powinny przepuszczać czy mogą przepuszczać tak niewiele ze względu na kompresję panującą w cylindrze która dociska zawór do gniazda? Czy po wyszlifowaniu zaworów i gniazd zaworowych szczelność bedzie 100%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Zawor do gniazda dociska sprezyna, zwykle podwojna. Jezeli dmuchales ustami i zawor puszczal to jest dla mnie dziwne - rozbierz zawory i sprawdz czy aby na pewno nie sa po spotkaniu z tlokiem. Jezeli zawory nie sa krzywe i dadza sie przeszlifowac to szczelnosc powinna byc bliska 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 A jeszcze mnie dręczy taka jedna sprawa dotycząca zaworów i to jak powinny trzymać. Więc miałem kilka problemów związanych z głowicą. Wkrecilem swiece i obrociłem głowice sprężynami w dół a komorą spalania w górę. Zalałem benzyny go komory i zaczełem dmuchać w krucciec ssący. odrazu zauważyłem ze zawory przepuszczają powietrze bo na powierzchni benzyny zaczeły tworzyć sie bańki. Nie miałem nigdy wczaeśniej do czynenia z tego typu sprawami więc jestem ciemny jak noc. Zawory powinny trzymac bardzo mocno tak mocno ze nawet dmuchając nie powinny przepuszczać czy mogą przepuszczać tak niewiele ze względu na kompresję panującą w cylindrze która dociska zawór do gniazda? Czy po wyszlifowaniu zaworów i gniazd zaworowych szczelność bedzie 100%? Będzie szczelna ale na krótko. W głowicach 5 zaworowych powinieneś wymienić zawory na nowe, w opcji tańszej akcesoryjne. Po szlifowaniu osłabisz grzybek zaworowy na tyle że będzie się "odwijał" i szybko straci luz zaworowy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.