Jarek19 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam mama problem nie mogę jakoś się zdecydować który model by mi najbardziej odpowiadał moto ma służyć do jazdy po okolicy jak i na dłuższe wypady nawet zagraniczne, który by najbardziej był odpowiedni a chodzi tez o osiągi gdyż jeździłem 3 lata na FZ 750 i nie chciał bym siadać na słabsze moto. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Witam mama problem nie mogę jakoś się zdecydować który model by mi najbardziej odpowiadał To znaczy że ktoś ma za Ciebie zadecydowac? :icon_eek: Chyba sam wiesz najlepiej jak jezdzisz i czy lepszy będzie wygodny ale mniej poręczny sport-turystyk czy raczej sport z pękającą ramą albo dzwoniącym napinaczem rozrządu :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Jeżeli mowa o dłuższych wypadach to VFR będzie idealna. Ma najmniej problemów egzystencjalnych spośród wymienionych i zajebisty dźwięk z akcesoryjnymi wydechami. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 nie chce żeby ktoś zamie zdecydował tylko napisał który by lepiej się sprawdzał fakt ciągnie mnie do VFR 800 gdyż słyszałem to moto i fakt dźwięk piękny no i jak się nie mylę bezobsługowy rozrząd :bigrazz: no i naczytałem się trochę na temat tego motorku, ale o pozostałych nie wiem nic za bardzo a i jak myślicie czy do 10tyś zł można wyrwać dane modele w miarę stanie w okolicach rocznika 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
7FIODOR Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) no do 10-szki to raczej ciężko będzie znaleść coś dobrego z 2000r powodzenia w poszukiwaniu Edytowane 24 Lutego 2009 przez 7FIODOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 kumpel ma VFR 800 coś koło 2003 albo 2004 i generalnie jeśli chodzi o turystykę za....ty sprzęt - wysoka szyba , wskaźnik paliwa , bardzo wygodna pozycja ogólnie wygodny i tu same zalety . osiągami niestety odbiega od CBR i kawy - do prędkości ok 200 jest ok powyżej to już męczarnia (wszystko zależy jak i do czego chcesz to moto wykorzystywać bo dla wielu to że moto jedzie "tylko" 200 to żaden problem ale i są tacy którzy uważają że to dziecinne prędkości :biggrin: ) dodatkowe plusy za hamulce (dual CBS ) i wał kardana CBR miałem sam 3 lata i jako turystyk na pewno mniej wygodny za to lepiej się nadaje do zap.....nia po torze i winklach . dzwoniący rozrząd da się stosunkowo łatwo wyeliminować wg mnie wadą jego jako turystyka (w porównaniu do VFR) brak wskaźnika paliwa , konieczność smarowania łańcucha , pozycja mniej wygodna i większe zużycie paliwa = mniejszy zasięg na jednym baku kawy nigdy nie miałem więc nie odpowiem ale znam ludzi którzy tez je sobie chwalą podsumowując - do turystyki JA WYBRAŁBYM VFR a do winklowania i ganiania po torze CBR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 i wał kardana Chyba w kufrze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Jak zagraniczne... to sugerowałbym motocykl z zacięciem turystycznym, czyli w tej trójki VFR jest najbardziej uturystyczniona =] a i po okolicy chętnie Cię powozi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 kolego widziałeś kiedykolwiek VFR ??? że z takim znawstwem odpisujesz ??? Kiler, tak myślę i myślę i jakoś sobie nie potrafię przypomnieć jakiejś limitowanej edycji z wałem... ;) :P Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 ok panie i panowie (ponieważ panie gdzieś wyszły zostali tylko panowie :biggrin: ) ZONK :eek: POMYŁKA ZWRACAM KAŻDEMU HONOR - JEST ŁAŃCUCH w ramach pokuty :notworthy: stawiam każdemu piwo :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 moto nie będzie koniecznie z 2000r nawet myślę o początkowej produkcji jak się nie mylę to wyszły w 98r po drugie do 2 paczek mi w zupełności wystarcza, żeby przy 180 się nie pociła na dłuższych trasach a i jak jest z tymi chłodnicami bo jak się nie mylę ma je po bokach i ponoć idzie sobie jajka na miękko ugotować :icon_twisted: takie słyszałem opinie moto przemawia do mnie tez sylwetką jak mi to się podoba rzecz gustu. POZDRAWIAM i czekam no opinie ludzi co mieli do czynienia z tym moto albo wiedzą coś na temat :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalek Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 (edytowane) Warto dodać, że VFR spala połowę tego co CBR i ma bak 22l co w turystyce nie jest bez znaczenia. Ilość koników gwarantuje niezłą zabawę dla tych którzy lubią poszaleć. Z opinii gościa który miał zarówno CBR i VFR wynika, że VFR "nie wali się w zakręty" tak jak CBR. Generalnie znaczy to chyba, że łatwiej na niej utrzymywać równowagę i rownomierny promień skrętu w długich, niezbyt ciasnych zakrętach, niż na ścigu, który od razu leci na kolano i nie lubi łagodnych łuków. No i, jeżeli to dla Ciebie istotne, to VFR ma znacznie lepsze warunki dla pasażera. Edytowane 24 Lutego 2009 przez rafalek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Warto dodać, że VFR spala połowę tego co CBR i ma bak 22l co w turystyce nie jest bez znaczenia. A mnie się zawsze wydawało odwrotnie. Że VFR lubi wypić a CBR spala niewiele(przynajmniej gaźnikowce). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBINSONADA Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 A mnie się zawsze wydawało odwrotnie. Że VFR lubi wypić a CBR spala niewiele(przynajmniej gaźnikowce). Miałem RC 36II czyli jeszcze na gażnikach paliła mi średnio koło 6.5l przy normalnej jeżdzie czyli bez zamulania,osiemsetka pali ponoc troche więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 jesli nie latasz po torze, i nie zależy Ci aż tak na szaleństwach to tylko VFR brałbym z tych trzech ... Pzdr Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.