Lukasz89 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Witam, Zmieniam kumplowi tarcze sprzęgła w ETZ 150, powiedzice mi z jaka wartością Nm doręcić te trzy śruby wkręcane w zabierak ściskające tarcze? Zabierak jest nowy więc podejrzewam ze jakość aluminium jest jeszcze bardziej gówniana niż w oryginale więc boje sie żeby nie zerwać gwintu ale i żeby nie skręcić tego za słabo... Ile Nm ma być na kluczu dynamometrycznym? Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Orginalne sroby maja tyle gwinu ze wkrecasz do konca gwintu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Orginalne sroby maja tyle gwinu ze wkrecasz do konca gwintu. Umiesz czytac ze zrozumieniem? Czy tylko nabijasz sobie licznik postow nic nie wnoszacymi wypowiedziami? Wiesz co to jest moment dokrecenia sruby i co to za jednostka Nm? Jesli nie wiesz to nie pisz bo kolega zadal konkretne pytani i chcialby konkretna odpowiedz. Lukasz, poszukaj kogos z ksiazka Jezdze motocyklem MZ, tam wszystko znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja zawsze dokręcałem te sróby na oko. Niemają byc one dokręcone na hama ale tez nie za słabo. Dokrec je tak z wyczuciem i będzie dobrze. Te nowe aluminiowe zabieraki są bardzo kruche, MZ nienadaje się do katowania bo sprzegło w 150tce jest baardzo liche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Kiedys na Youtube widzialem fajne filmiki z rozbierania i skladania silnikow od mz-tek. Mysle ze wystarczy wpisac odpowiednia niemiecka fraze i znajdziesz. PS. Jezeli sie boisz ukrecic sruby to zawsze mozna dokrecic troszeczke mniejszym momentem i zastosowac klej do gwintow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Podałem juz koledze na PW rozwiazanie problemu. http://hoth.amu.edu.pl/~intr/pliki/serwis/serwis.htm a to radze włochaty poczytać zanim zaczniesz sie brać za jakaś ETZ 150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Podałem juz koledze na PW rozwiazanie problemu. http://hoth.amu.edu.pl/~intr/pliki/serwis/serwis.htm a to radze włochaty poczytać zanim zaczniesz sie brać za jakaś ETZ 150 Miałem 2 MZ ETZ 150, których zawsze trza było zrobić sprzęgło, teraz brachol ma ETZke 150 i też była remontowana, zawsze robiłem tak jak napisałem wyżej i wszystko działało. Tak ze dzięki wueska za rade ale niepotrzebnie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Miło się czytało. :biggrin: Może ktoś z Was potrzebuje zdrowe kartery do ETZ150? I skrzynie biegów? Ostatnio wykopałem niekompletny silnik na złomowisku i chętnie oddam te graty za kilka groszy zanim trafią do źródła. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.