ernestZL Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Kawasaki ma na plus dobre wykonanie i osiągi-nie jest tak mułowate jak VT500-jest ładniejsze i gabarytowo bardziej dorosłe-kilku moich znajomych miało EN i nie było w ogóle takiego pojęcia jak awaryjność!!! pilnować tylko luzy, nie kręcic na zimnym i lac dobrą oliwe-i czoper wcale nie musi miec Vki! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Musi :P Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Bez V-ki to bardziej klasyk a nie chopper. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Miałem EN 500 i powiem tak: jeżeli Ty i twój Tata macie powyżej 180 cm wzrostu to go bierzcie. Jeździłem na Shadow 600, XV535 i gabarytowo w porównaniu do Ena to takie simsonki, więc jak chcesz siedzieć/jeździć niewygodnie to bierz V-ke . Jazda z "dużym" pasażerem ENką do przyjemności nie nalezy gdyż tylne zawieszenie dobija na naszych pięknych drogach :lapad: . Solo jest ok, dynamika dobra, co prawda w mieście trzeba się nawachlować biegami ale to w końcu 500 :wink: . Pozatym mój egzemplarz nie sprawiał większych problemów- regulacja zaworów na śrubach, spalanie do 5.5l/100km po mieście, spalanie oleju=0 a silnik miał przejechane ponad 65kkm. Jedyne poważniejsze problemy miałem z rozładowującym się akumulatorem, przyczyna przerwany kabel + przy regulatorze napięcia i gaźniki- zapchane kanaliki od wolnych obrotów na jednym gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechu Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 no ja mam z 182 cm a staruszek 177cm a pszy moim wzroście będzie mi sie wygodnie siedzieć z tyłu na en 500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yahoon Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Aha jeszcze jedna sprawa, VT500 pali 4-4,5l więc tutaj ciężko go przebić. No, ale nie wszystkim zależy na ekonomii :) pszy :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz102 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Taaa Boa, faktycznie VT to chopper he he he... To plastikowe wszystko z Japonii to się oficjalnie nazywa "soft chopper" ale nie wiem co to ma wspólnego z chopperem. Bo jak tak się upierasz, że VT to chopper bo ma v-ke, a en nie bo ma rzędówkę to nawet z emotą nie jest to śmieszne... No chyba, że wywalisz przedni hamulec, plastiki, trochę pobiegasz z gumówką i spawarką dookoła ramy to cofam słowa :P :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amster Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Wg mnie oczywiscie Honda VT500C.Jezdze na niej kilka lat bez problemowo chociaz jest z 1983 roku ale pieknie sie prezentuje w chromach na czarnym tle. Sam jestem starszy i sobie paraduje na niej chociaz mozna na niej ponoc i 180 wyciagnac bez problema. Taki sam silnik maja Translap i Africa Twin wiec to mowi samo za siebie. Inny ktory kiedys mialem tez sliczny czoperek V to Yamaha XV500 Special. Mnostwo jest pieknych czoperkow tak ze jest to rzecz gustu i praktycznosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 mozna na niej ponoc i 180 wyciagnac bez problema Niemożliwe :P Prędzej na VF, ale VT500 tyle nie pójdzie ;) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Mnostwo jest pieknych czoperkow tak ze jest to rzecz gustu i praktycznosci. O! Mądrego to nawet i miło posłuchac :clap: Honda! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz S. Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Witam ! Przez dwa lata posiadałem VT 500 C. Nie miałem powodów do nażekań. Znakomity motocykl,choć rzeczywiście gabarytowo jest dość mały. Silnik jego jest dość wysokoobrotowy,ponieważ był konstruowany do sportowego VT500E. Jeśli zależy ojcu na gangu czopera to zdecydowanie lepiej wypada vt600c.,tylko trochę droższy,ale i gabaryty bez porównania.(też dosiadałem i też,rewelacja). Pozdrawiam! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac 69 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Niemożliwe :P Prędzej na VF, ale VT500 tyle nie pójdzie ;) Wydaje mi się że możliwe. Mam vt500 i jechałem 175 jak by było więcej drogi to poszłaby ciut więcej tylko po co? To żadna przyjemność. Jechałem tylko dla sprawdzenia, oczywiście żadnego wiatru w "mordę". A co do motoru to same pozytywy, rok '85 ,leję tylko paliwo i jeżdżę. Dla mnie super wygodny( wzrost 176), przebiegi dzienne ok. 200-300 km i żadnych bólów kręgosłupa, rąk i nóg. Mam go 2 lata i żadnych problemów, w tym roku sprawdziłem zawory i wszystko było w idealnym porządku.Kiedyś zastanawiałem się czy nie zamienić go na nowszą 750 C2 ale po namyśle zrezygnowałem. Dla mnie właśnie to że jest on tzw. soft chopperem jest jego atutem, w zakrętach chodzi jak maszyny typowo turystyczne a jednak chopper, silnik v-ka jest super.Jazda po zatłoczonym mieście właśnie za względu na niewybujałe gabaryty należy do przyjemności (przy okazji jeśli ktoś myśli że przyspieszenie vt500 jest słabe to chyba nigdy nie widział nigdy tego moto w dobrym stanie lub w ogóle) Uważam że póżniej nie produkowano już tak uniwersalnych maszyn w opakowaniu chopperowym. Mógłbym jeszcze parę pozytywów dodać ale ten przydługi monolog chyba wystarczy, w końcu każdy może lubić coś innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz S. Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Niemożliwe :P Prędzej na VF, ale VT500 tyle nie pójdzie ;) Ja jak miałem swoją Shadowke to jechałem nią max. 170km/h. Więc wydaje mi się,że jest to możliwe. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Zaskoczyliście mnie Panowie... poszperałem trochę w necie i zwracam honor oraz stawiam wirtualnego browca :flesje: Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.