tomex34 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Witam , zakupiłem zxr 750.Stał kilka miesięcy u gościa nie odpalany.Nie mogę go odpalić,brak iskry.Prąd dochodzi do cewek lecz nie wychodzi.Co może posłużyć jako zamiennik takich cewek ?.Nie chcę sprowadzać takich cewek ponieważ nie wiem czy to faktycznie są winne cewki.Lub czy można je zregenerować ?.I dziwi mnie to że padły wszystkie cewki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 sciagnij manual , kup najtanszy miernik cyfrowy i sprawdz opornosc cewek , w manualu masz podane wartosci. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Przerabiałem podobny temat: do cewek dochodzi CI w sumie masa, +12V oraz impuls z modułu. Sprawa jest taka że tego impulsu CI nie podaje. Miernikiem za 15zł tego nie zbadasz, co najwyżej na oscyloskopie. Sprawdź kolejno: czujnik stopki, czujnik sprzęgła - podłącz pod ohmomierz i w pozycji zamkniętej stopki i wciśniętego sprzęgła powinno Ci pokazywać jakąś małą wartość - jak ciągle pokazuje że rozwarcie to zewrzyj kablem na przewodach. Dalej: bezpieczniki (w sumie to podstawa), nie wiem jak dokładnie u Ciebie ale u mnie w Suzuki masz jeszcze elektromagnes od zapłonu - sprawdź czy chodzi (cyka itd). W miarę możliwości spróbuj sprawdzić iskrę na innych świecach (włóż w kabel choćby od malucha). Jak nie pomoże to spryskaj jakimś szuwaksem do kostek wszystkie złączki. W to żeby padły cewki nie szczególnie chce mi się wierzyć, szczególnie wszystkie na raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) yo! ludzie, po pierwsze ZAWSZE piszcie z ktorego roku jest motocykl. po drugie prosze mi powiedziec GDZIE na tym schemacie: http://www.motoinfo.yoyo.pl/Kawasaki/Kawasaki%20ZXR750-H.pdf kolega Toowdie widzi doprowadzone do cewek +12 V ?!? na kazda z nich przypada jeden kabel od 'wyzwalacza' z modułu i 'zejscie' do masy. zeby bylo smieszniej to w bandycie 600 jest to rozwiazane identycznie, podobnie jak w 99% motocykli. pzdr Edytowane 10 Lutego 2009 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 ludzie ZAWSZE czytajcie temat posta zanim zdecydujecie się odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 kolego tomex poczytaj najpierw a potem napisz jeszcze raz co go boli: Goto last unreadPrzyklejony: W TEMACIE PODAJ: PROBLEM, ROK PRODUKCJI I TYP MOTOCYKLA Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomex34 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam ponownie.Więc już pisze- zakupiłem od kolesia Kawasaki zxr 750 w dowodzie jest rok produkcji 98 , lecz to jest składak więc na banka części są starsze.Brak tabliczki znamionowej.Z ramy też nie mogę odczytać rocznika gdyż rama posiada 12 znaków a powinna mieć 17.Właśnie jak odczytać rocznik z 12 znaków ?.Motocykl jeździł jeszcze w tamtym sezonie wiem na banka.Jest dość poniszczony i chcę go doprowadzić do normalnego wyglądu.Po podłączeniu akumulatora,nalaniu paliwa,spsikaniu kostek motocykl nie zapala.Na żadnej fajce nie ma iskry.Co poradzicie ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 no to odwazny byles kupujac motocykl bez tabliczki znamionowej i z nieczytelnymi numerami na ramie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomex34 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Numery ramy zgadzają się z numerami w papierach także zbyteczny komentarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 (edytowane) http://www.4shared.com/file/38175683/f7659...ynesmanual.html Miłej lektury. Zacznij od sprawdzenia styków (popsikać dobrym kontakt sprayem), zasilanie modułu zapłonowego, czujnik położenia wału (jaki ma opór i czy wychodzi z niego sygnał przy kręceniu rozrusznikiem) ... Edytowane 15 Lutego 2009 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.