Kleszczu Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Chcial bym prosic o pomoc ... mianowicie wymienilem wal, poskladalem silnik ale nie bardzo wiem jak zabrac sie za ustawienie rozrzadu a chcial bym to zrobic sam . Czy to jest jakos mega trudne ? JAK MOZNA TO USTAWIC NA CO MAM PATRZEC ITP. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 ...nigdy nie zrozumiem, jak udalo Ci sie rozebrac silnik, spasowac nowy wał, poskladac to razem i zastanawiac sie jak ustawic rozrzad. nie masz ksiazki serwisowej? ponad to proscba do WSZYSTKICH proszacych o pomoc: piszcie o jaki model motocykla Wam chodzi i z którego roku pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Wymieniłeś wał ? Opisz dokładnie jak? A co z pasowaniem panewek? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReBeLlion Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) wał wymienialismy z korbami razem takze panewek nie ruszalicmy a panewy w bloku sa spasowane ok. tylko ten rozrzad ahhhhh niby wszystko poznaczone a dupa a najgorsze jest to ze 1i 4 tlok sa u gory a 23 na dole zadne zawory nie sa otwarte a krzywi odwrocone do siebie.. a motocykl to drodzy Koledzy yamaha xj600 90` :buttrock: :buttrock: no i sedno tematu dlaczego nie idzie ruszyc walem napinacze popuscilismy itp. Edytowane 10 Lutego 2009 przez ReBeLlion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 wał wymienialismy z korbami razem takze panewek nie ruszalicmy a panewy w bloku sa spasowane ok. tylko ten rozrzad ahhhhh niby wszystko poznaczone a dupa a najgorsze jest to ze 1i 4 tlok sa u gory a 23 na dole zadne zawory nie sa otwarte a krzywi odwrocone do siebie.. a motocykl to drodzy Koledzy yamaha xj600 90` :buttrock: :buttrock: no i sedno tematu dlaczego nie idzie ruszyc walem napinacze popuscilismy itp. Bo jest zaciśnięty na panewkach głównych Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kleszczu Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Bo jest zaciśnięty na panewkach głównych I co teraz mozna z Tym zrobic ? rozkrecic jeszcze raz silnik czy co ?? Dzieki za odzew.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Rozebrać jeszcze raz silnik. poszukać manuala i sprawdzić oznaczenia na wale oraz na bloku silnika. W/g nich dobrać odpowiednie grubości panewek i poprawnie zmontować. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Silnik juz macie w ramie możne łańcuszek rozrządu sie podwiną i blokuje albo bieg jest właczony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Silnik juz macie w ramie możne łańcuszek rozrządu sie podwiną i blokuje albo bieg jest właczony Rozwiń bardziej szczegółowo swoją tezę o podwinięciu łańcuszka. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 chodzi mi o to ze chłopaki piszą ze popuścili napinacz czyli maja spięty łańcuszek rozrządu i założony z własnego doświadczenia wiem ze lubi sie zawinąć na przykład pomiędzy wałem a silzgiem lub w jakimś innym ciasnym miejscu i blokuje wał i trzeba trochę pokombinować zęby sie poluźnił ale to jest tylko mój przykład równie dobrze mogą to być zbyt ciasne panewki ale koledzy pisali ze są spasowane :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 wał wymienialismy z korbami razem takze panewek nie ruszalicmy a panewy w bloku sa spasowane ok. tylko ten rozrzad ahhhhh niby wszystko poznaczone a dupa a najgorsze jest to ze 1i 4 tlok sa u gory a 23 na dole zadne zawory nie sa otwarte a krzywi odwrocone do siebie.. a motocykl to drodzy Koledzy yamaha xj600 90` :buttrock: :buttrock: no i sedno tematu dlaczego nie idzie ruszyc walem napinacze popuscilismy itp. W jaki sposób były spasowane panewki? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 W ten sposob Piotrze sam sie wpuscisz w naprawe silnika za darmo :) Moze inne pytanie zadamy, czyli skad sa glowne panewki - ze starego walu uzywane, czy moze kupiliscie cos nowego ??? A jak tak to co ? Czy sprawdzaliscie ze wal sie kreci przed zalozeniem tlokow i cylindra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReBeLlion Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) Panowie jestesmy laikami ale zawsze kombinujemy to zle ze probujemy i [ytamy doswiadczonych ludzi?? a jak mamy sie nauczyc jak nie na wlasnych bledach. ja raz silnik z zalapana panewka/panewkami zawiozlem do mechanika i co?? zaplacilem kafla za nic, ze niby wal byl szlifowany i panewki nowe zamowione w co mi sie nie chce wierzyc. wiec odnosnie glownych panewek. dostalismy je razem z tym nowym walem takze ten wal co jest obracal sie na tych panewach na ktoych powinien czyli komplet ..pozzdrawiam Edytowane 10 Lutego 2009 przez ReBeLlion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Proponuje popuścić śruby z karteru panewki jeżeli ścisły wał to go popuszcza i zarz zacznie się kręcić i zaraz będzie wiadomo co jest grane :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 klucz dynamometryczny macie? Ponawiam ważne pytanie Adama, czy wał się kręcił przed założeniem góry silnika? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.