boss09 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 witam mam aprilie rs 50 z 97 roku z silnikiem minarelli am5. Niedawno robilem remont calego silnika i zostal tez wymieniony moduł na nowy orginalny DUCATI ENERGIA. Po zlozeniu silnika i wyregulowaniu chcialem sie przejechac i tak sobie przejechalem za 200m i zgasl. W garażu zdjąłem fajke i zmienilem swiece i ise okazalo ze niema iskry. Wymienilem przewod i fajke i dalej niema iskry. Z cewek wychodzą kable w tym 3 idą do modułu: zielony- jest prąd bialy- masa czerwony-nic Niewiem czy w czerwonym powinien byc jakis prad czy co? Prosze pomożcie mi bo niewiem czy do wymiany modul czy cewki. PROSZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 Trzeba zdjąć magneto i zobaczyć w jakim stanie są cewki. Lub taka opcja, jeśli cewki miały większą moc niż dopuszczalna w module to go spaliły. Bo wywnioskowałem że to nie był komplet. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Witaj. Zielony-Prad z cewki zasilajacej.dosc duzy. Masa CZerwony-Prad maly Impuls Z Impulsatora.Sprawdz Kabel od niego moze gdzies ci magneto przetarlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boss09 Opublikowano 6 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 z czerwonego niema zadnego prądu poprstu nic. Cewki są w stanie idealnym kabel nigdzie nie przetarty. Nie to nie był komplet ale cewki są ducati energia a moduł tez ducati energia wiec powinno ze sobą grac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 jezeli nie ma to padl impulsator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 (edytowane) Teraz sobie przypomniałem u kolegi takie coś było w tym impulsatorze masz cieniutkie uzwojenie. U kolegi w derbi to było w czarnej kostce musisz sprawdzić opór i porównać z tym podanym w manualu. Może się da przewinąć. Edytowane 7 Lutego 2009 przez mahermnih1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Ewentualnie spróbuj bez podłączonego przewodu od gaszenia. Mogą wystąpić przebicia w wyłącznikach zapłonu i iskry nie będzie lub będzie bardzo słaba. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 (W derbi senda wystarczy odpiąć jeden widoczny kabelek żeby uruchomić motor bez kluczyków) :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazemario Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 (edytowane) Siema Mam takie pytanie teoretyczne. Od razu zaznaczam, że o ile o mechanice coś tam kumam, to w elektryce jestem dupa :bigrazz: Co by się stało gdyby podpiąć cewko-moduł zapłonowy do zwykłego zapłonu iskrownikowego, tzn żeby iskrownik robił za impulsator. Prosze o wyrozumiałość :wink: Edytowane 1 Lutego 2010 przez kamikazemario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 zdaje sie ze by działało, bo przecież jest wyzwolenie iskry w pewnym momencie oraz prąd o duzej mocy, tylko pytanie po co coś takiego robić :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 1 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 Chodzi Ci o założenie modułu CDI do tzw. "platyniarza" ? Jest takie ciekawe rozwiazanie zapłonu CDI w którym nie występuje impulsator, a jedynie cewka zasilająca, np. silniki Suzuki Address 50. Iskra na 4-ro polowym kole magnesowym występuje dwa razy na obrót wału. Swego czasu przetestowałem to na Simsonie gdzie iskra występowała 3 razy na obrót wału, chodził ale śmiesznie... Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.