kornol Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 oblaskowej :P Jak dla mnie wybrałbym 1000RR ale nie dlatego BO TO HONDA , ale dlatego że bardziej mi sie podoba w każdym calu (mowa o modelu 08) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3ss Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 eh coraz czesciej czytam ze r1 -> dres, albo cos takiego.. co zrobic :| hmm.. mnie sie podoba bardzije jednak r1, ale kwestia gustu.. rzadko ktory nowy samochod\motcykl jest brzydki ;) ale no majac taki problem, rzeczywiscie jedyne na co bys chyba musial zwrocic uwage to wyglad, bo pod wzgledem technicznym, do normlanej, nie sporotwotorowej jazdy, to raczej wiele sie nie roznia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 I jeszcze w kamizelce. :biggrin: Raczej wiatrówce :biggrin: :wink: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duch1 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Co byś nie kupił to i tak będziesz zadowolony :smile: a jak już się zdecydujesz i kupisz to daj na forum znać co wybrałeś :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Ja tez naleze do tych wyjatkow potwierdzajacych regule - jezdze sportem ale bez szalenstw - czyli jazda w stylu wiekszosci choperowcow. To jak mieć Pamelę w wyrku a jechać na ręcznym... czyli siara jak ch..j :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 (edytowane) Ja bym wybrał ZX 10 ńińja, mimo że w nich ramy penkajom :icon_mrgreen: I do zielonego koloru lachony idom jak byk hahaha Przed wyborem czytałem opinie użytkowników, wybór był taki: R1, ZX 9 albo 929 RR. I tak z R1 sie rozmyśliłem, bo wioska i w ogóle :wink: a z dwóch pozostałych trafiłem ZX w dobrym stanie to nie było się co zastanawiać :bigrazz: A teraz czekam aż mi rama pynknie :cool: Edytowane 7 Lutego 2009 przez HunterM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupryna Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Nó, mój jeszcze nie śmigany a już mu rama pynkła bo zardzywił w garażu. Kawasaki, taka marka nó :icon_mrgreen: A tak serio, co w tym dziwnego, że ktoś jeździ turystycznie na sporcie? :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 A tak serio, co w tym dziwnego, że ktoś jeździ turystycznie na sporcie? :rolleyes: Można obierać ziemniaki za pomocą spalinowej piły łańcuchowej . Da się . tylko po co ??? jest dużo sprzętów dużo przyjaźniejszych do turystyki bo do właśnie takiego celu projektowana ale każdy lata na tym co lubi a jak ktoś chce i ma właśnie taką zajawkę to może i dałoby się goldasem latać po terenie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupryna Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Można obierać ziemniaki za pomocą spalinowej piły łańcuchowej . Da się . tylko po co ??? Jak to po co? :icon_mrgreen: Turystyki są ciężkie, brzydkie i w ogóle be :buttrock: A tak serio: jedne motocykle czuje się lepiej drugie gorzej. Nie biłem rekordów prędkości na sporcie, nie jeździłem nim po torze (na razie), a mimo tego nie zamieniłbym go na turystyka. I bynajmniej nie chodzi tu o lans. Fun, fun, fun :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) A tak serio, co w tym dziwnego, że ktoś jeździ turystycznie na sporcie? :rolleyes: zaczytuję klasyka ... To jak mieć Pamelę w wyrku a jechać na ręcznym... czyli siara jak ch..j :banghead: Sport: zap... po torowisku, szybkie winklowanie, łogień, łooogień, łooooogień, obroty, obroty, dzida, dzida ... Albo inaczej (poetycko): "Łokieć, kolano... idziemy ostro hebel, redukcja, biodro otwarte sklejone przody, wahacze twarde nadgarstek ciągnie już podtrzymanie głowa do środka i zacieśnianie dajemy w pałę, hebel puszczony kolejny winkiel już zaliczony ogień na wyjściu i znowu prosta Łokieć, kolano... " Autor: Owczar Po to są sportowe motocykle. BTW - czupryna, czym Ty jeździsz? Edytowane 11 Lutego 2009 przez Kirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupryna Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Jeździłem przez dwa lata Kawasaki ZXR 400, teraz kupiłem Kawę ZX-6R, ale jej stan licznika jak na razie wynosi 0. Śmigałem za to na kilku innych sprzętach (w zasadzie na każdym z wielkiej piątki) i powiem tak... no jasne, że zdarzyło mi się przypycić, ale z reguły jeżdżę spokojnie. Wiesz, mam niecałe 20 lat, na moto jeżdżę odkąd mogę (czyli trochę wcześniej niż od 18 roku życia) i chciałbym, żeby potrwało to jak najdłużej. A toru niestety jeszcze nie kosztowałem. Irytuje mnie to, jak ludzie (zwłaszcza niedoświadczeni) podchodzą do sportów. Wiesz, koleś kupuje pierwsze moto (oczywiście ścig, bo dupy lecą) i czyta na forum, że jazda turystyczna (spokojna i na dalsze dystanse) to siara. Uważam, że wcale nie. Jak już ktoś się uparł na ściga jako pierwsze moto (choćby tak jak ja) to niech podchodzi do niego z szacunkiem. Zwłaszcza, że dalsze, bardziej stonowane wypady sporo uczą. (acha... :icon_mrgreen: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 wpisz w googlach obydwie nazwy a znajdziesz tego tyle że napewno znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania i rozwiejesz wątpliwość hmm ja bym wybrał CBR bardziej mi się podoba, jest bardziej ułożona od narowistej R1 i wg mnie bardziej orginalna bo R1 dużo jeżdzi po naszych drogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Irytuje mnie to, jak ludzie (zwłaszcza niedoświadczeni) podchodzą do sportów. Wiesz, koleś kupuje pierwsze moto (oczywiście ścig, bo dupy lecą) i czyta na forum, że jazda turystyczna (spokojna i na dalsze dystanse) to siara. Uważam, że wcale nie. Jak już ktoś się uparł na ściga jako pierwsze moto (choćby tak jak ja) to niech podchodzi do niego z szacunkiem. Zwłaszcza, że dalsze, bardziej stonowane wypady sporo uczą. no widzisz a mnie irytuje jak ktos kto poza cień komina domu nie wyjechal opowiada brednie - czy wiesz jak sie zachowuje motocykl sportowy i motocykl turystyczny przy gwałtownym podmuchu wiatru (ci co jeździli przełęczami w alpach lub chorwackimi autostradami w górach wiedzą o czym piszę) gdy jedziesz w 2 osoby i z 3 tobołami i na motocyklu ? Daleko wyżej niż jego środek ciężkości jest ustawione 200kg pasażerów i 70kg bagażu. Czy Ty jako wiodące źródło wiedzy turystycznej na sportach patrzyłeś może w rubrykę o dopuszczalnej ładowności motocykla ? Czy chcesz się przekonać który ze sportowców R1 vs Bandit pokonacie zakręt przy obciążeniu motocykla 300kg (bez masy motocykla) ? Proszę Cię zastanów się czy wiesz co to jest turystyka zanim coś jeszcze wymyślisz przy zerowym przebiegu i stuletnim doświadczeniu. Wracając do tematu czy RR czy R1 to polecam posłuchać i przejechać się na tych motocyklach i później na sam koniec wykonać jazdę testową R1 z 2009 i nowym silnikiem - wg mnie bajka. A co się zepsuje szybciej to nie ma szans żeby ktoś umiał na to pytanie odpowiedzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czupryna Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) no widzisz a mnie irytuje jak ktos kto poza cień komina domu nie wyjechal opowiada brednie - czy wiesz jak sie zachowuje motocykl sportowy i motocykl turystyczny przy gwałtownym podmuchu wiatru (ci co jeździli przełęczami w alpach lub chorwackimi autostradami w górach wiedzą o czym piszę) gdy jedziesz w 2 osoby i z 3 tobołami i na motocyklu ? Daleko wyżej niż jego środek ciężkości jest ustawione 200kg pasażerów i 70kg bagażu. Czy Ty jako wiodące źródło wiedzy turystycznej na sportach patrzyłeś może w rubrykę o dopuszczalnej ładowności motocykla ? Czy chcesz się przekonać który ze sportowców R1 vs Bandit pokonacie zakręt przy obciążeniu motocykla 300kg (bez masy motocykla) ? Proszę Cię zastanów się czy wiesz co to jest turystyka zanim coś jeszcze wymyślisz przy zerowym przebiegu i stuletnim doświadczeniu. Nie rozumiem Twojej irytacji. Od kilku postów rozmawiamy o turystycznej jeździe, a Ty wyskakujesz z wykładem na temat konstrukcji pojazdów. W dodatku mnie obrażasz, drogi kolego doświadczony turysto, czym doszczętnie niszczysz wartość swojej wypowiedzi. Swoją drogą, powyższe mądrości nie świadczą wcale o doświadczeniu, takie informacje można znaleźć w każdej książce o podstawach jazdy na moto. A wracając do temu: nie wypowiadam się o turystycznych motocyklach, ponieważ na nich nie jeździłem i nie będę jeździł. Z drugiej strony, zapewne słyszałeś pojęcie szybkiej turystyki. Na pewno również słyszałeś o facecie, który przejechał pół świata na R1. Więc błagam, nie popisuj się swoją wiedzą w momencie, w którym rozmawiamy zupełnie o czymś innym. Ku ścisłości, o turystycznym podejściu do jazdy. I sorry za offtop, over. Edytowane 17 Lutego 2009 przez czupryna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subbar Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 (edytowane) CBR RR 2008 CZY R1 2008 WITAM PANOWIE I PANIE MOZE Z WASZEGO DOŚWIADCZENIA PODPOWIECIE CO BEDZIE LEPSZE DO NORNALNEJ JAZDY ,NIE GUMOWANIA NON STOPA.nie bedzie awaryjne itd Nó, mój jeszcze nie śmigany a już mu rama pynkła bo zardzywił w garażu. Kawasaki, taka marka nó :icon_mrgreen: A tak serio, co w tym dziwnego, że ktoś jeździ turystycznie na sporcie? :rolleyes: Od kilku postów rozmawiamy o turystycznej jeździe, takie informacje można znaleźć w każdej książce o podstawach jazdy na moto. A wracając do temu: nie wypowiadam się o turystycznych motocyklach, ponieważ na nich nie jeździłem i nie będę jeździł. Zwłaszcza, że dalsze, bardziej stonowane wypady sporo uczą. Irytuje mnie to, jak ludzie (zwłaszcza niedoświadczeni) podchodzą do sportów Jeździłem przez dwa lata Kawasaki ZXR 400, teraz kupiłem Kawę ZX-6R, ale jej stan licznika jak na razie wynosi 0. myślę że to pozostawię bez komentarza i wybacz jeśli jakąkolwiek częścią mojej wypowiedzi uraziłem twoją subtelną wypowiedź czym doszczętnie niszczysz wartość swojej wypowiedzi. i jeszcze raz przepraszam za niszczenie wartości wypowiedzi i dziękuję że podzieliłeś się z wszystkimi swoją cenną opinią w tym temacie. Na tym już poprzestanę dla mnie EOT chyba że chcesz błysnąć jeszcze jakimś cytatem to już ktoś inny Cię zacytuje. Pozdrawiam Bartek Edytowane 17 Lutego 2009 przez subbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.