Skocz do zawartości

subbar

Forumowicze
  • Postów

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O subbar

  • Urodziny 06/26/1978

Osobiste

  • Motocykl
    GSX650F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    48649
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kraków

Osiągnięcia subbar

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Nie wiem czy ktokolwiek miał możliwość w ten sposób testować dlatego nie wiem czy otrzymasz odpowiedź. Ja jedynie mogę Ci powiedzieć że mając "kufer na dwa kaski" motocykl nie jest stabilny w jeździe solo powyżej 170 km/h, natomiast przy 2 osobach na moto prowadzi się idealnie. W prędkościach poniżej 150km/h kufer zupełnie nie przeszkadza. Dlatego nie sądzę żeby różnica w kufrach była jakaś większa bo problemem jest turbulencja powietrza za kierowcą - jest pasażer jest dobrze. pozdrawiam Bartek
  2. Jeśli są na wyposażeniu seryjnym jak drugie siodełko to po co je odpinać ? :icon_razz: Przecież nie piszę żeby cały test odbywał się w ten sposób ale zaszkodzą coś dwa zdania np że jeden pływa a drugi łapie shimmy a trzeci idzie na koło przy każdym dodaniu gazu ?
  3. Nie wiem jak to jest z tymi testami ale krew mnie zalewa że wszyscy na świecie testerzy nie mogą wpaść na pomysł żeby choć jedno okrążenie wykonać z plecakiem. Wiem że to nie są motocykle do tego ale nie oszukujmy się - conajmniej 50% bedzie jezdzilo z plecakiem od czasu do czasu - a jak się przekonałem niektóre sporty wybitnie się do tego nie nadają a na niektórych da się całkiem sprawnie jeździć. W końcu jeśli motocykl jest homologowany dla 2 osób to powinien to być choć jeden z punktów testu.
  4. na kasku suomy testowałem: Oxford - szybko się porysował działał idealnie FogCity - idealnie zawsze XR-1000 z pinlockiem - dużo gorzej niż powyższe szybko się "poci" i obraz przez niego nie specjalny. Do tego jest niżej niż można nakleić klejone, przez co przy pochyleniu masz krawędź na linii wzroku.
  5. mnie się wydaje że może mieć problem jak się okaże że ta droga boczna to było skrzyżowanie ;) i jednoznaczną winą to bym tego nie nazwał.
  6. Jak o mnie chodzi Twój awatar dla mnie nie znaczenia, wieku - możesz mieć 6 lat i mieć większe doświadczenie niż ja, avatara - sorry ale dla mnie nie ma znaczenia. Twoje doświadczenie mój drogi oceniłem na podstawie POZIOMU Twoich wypowiedzi, braku podstaw motocyklowych których brak w "gazetowych" testach i braku konsekwencji i spójności w wypowiedzi (przeczytaj literalnie co sam napisałeś a ja zacytowałem o co miałeś takie pretensje) Dla mnie eod dalsze wymienianie pretensji na PW lub zgłoś adminowi że moja wypowiedź Cię obraziła choć nie to miałem na celu.
  7. no już Cię za to przeprosiłem a Ty się dalej czepiasz ... ale skoro mnie dalej wywołujesz do tablicy zamiast wreszcie przestać opowiadać treść książek które czytałeś to masz ... ale wyjaśnij mi proszę w świetle Twoich wcześniejszych wypowiedzi skąd wiesz o tym ? a no tak zapomniałem z książek. no nikt nie widzi - nazywa się to jakoś nawet ... wolność ? dziwne, nie wygodne, nie wskazane może nawet śmieszne czasami ale zabronione nie jest tak jak i pisanie nie na temat postu. PS: z góry kolejny raz przepraszam jeśli niszczę wartość Twoich wypowiedzi ale cały czas nie rozumiem jak można opowiadać o czymś nie mając o tym pojęcia, nigdy tego nie doświadczając i twierdząc że irytują Cię wypowiedzi osób które mówią o czymś o czym nie mają pojęcia - to mnie ubodło chcesz żeby wypowiadali się doświadczeni a sam masz dość - powiedziałbym wątpliwe doświadczenie. Pozdrawiam Bartek
  8. myślę że to pozostawię bez komentarza i wybacz jeśli jakąkolwiek częścią mojej wypowiedzi uraziłem twoją subtelną wypowiedź i jeszcze raz przepraszam za niszczenie wartości wypowiedzi i dziękuję że podzieliłeś się z wszystkimi swoją cenną opinią w tym temacie. Na tym już poprzestanę dla mnie EOT chyba że chcesz błysnąć jeszcze jakimś cytatem to już ktoś inny Cię zacytuje. Pozdrawiam Bartek
  9. no widzisz a mnie irytuje jak ktos kto poza cień komina domu nie wyjechal opowiada brednie - czy wiesz jak sie zachowuje motocykl sportowy i motocykl turystyczny przy gwałtownym podmuchu wiatru (ci co jeździli przełęczami w alpach lub chorwackimi autostradami w górach wiedzą o czym piszę) gdy jedziesz w 2 osoby i z 3 tobołami i na motocyklu ? Daleko wyżej niż jego środek ciężkości jest ustawione 200kg pasażerów i 70kg bagażu. Czy Ty jako wiodące źródło wiedzy turystycznej na sportach patrzyłeś może w rubrykę o dopuszczalnej ładowności motocykla ? Czy chcesz się przekonać który ze sportowców R1 vs Bandit pokonacie zakręt przy obciążeniu motocykla 300kg (bez masy motocykla) ? Proszę Cię zastanów się czy wiesz co to jest turystyka zanim coś jeszcze wymyślisz przy zerowym przebiegu i stuletnim doświadczeniu. Wracając do tematu czy RR czy R1 to polecam posłuchać i przejechać się na tych motocyklach i później na sam koniec wykonać jazdę testową R1 z 2009 i nowym silnikiem - wg mnie bajka. A co się zepsuje szybciej to nie ma szans żeby ktoś umiał na to pytanie odpowiedzieć.
  10. subbar

    Chorwacja 2009

    dzięki za informację będę szukał i muszę kupić - niezależnie co i jak w Alpy się muszę wybrać bo to podobno obowiązek na motocyklu :P Edit: znalazłem TAKĄ KSIĄŻKĘ alpy dla zmotoryzowanych czy to o niej mówiłeś ?
  11. widzisz masz bardzo interesujące podejście wymyślasz sobie co ktoś mógłby zrobic gdyby postępował niezgodnie z prawem a później obarczasz mnie obowiązkiem udowodnienia że się mylisz. Widzę wyraźnie że napisałeś iż sprawca może dostać regres ale równie dobrze możesz napisać że sprawca może zostać samolotem. pozdrawiam bartek
  12. Jeśli by dostał takie wezwanie to było by to niezgodne z prawem więc się zastanów co piszesz i po co kogoś straszysz. pozdrawiam bartek
  13. subbar

    Chorwacja 2009

    czy moglbys mi cos blizej napisac na temat noclegow w alpach bo wlasnie planuję chorwację przez alpy 31-08-2009 do 20-09-2009 i jakoś nie mogę znaleźć spania w jakichś normalnych cenach ... wszędzie wychodzi około 70 euro za 2 osoby za noc. pozdrawiam bartek
  14. Dla szkód AC w przypadku pojazdów których szkoda była wynikiem złych opon (takich na których ten MODEL pojazdu nie może się poruszać lub z zużyciem przekraczającym normy) ubezpieczyciel da odmowę. Przykład: masz AC wjedziesz komuś w tył bo się zagapiłeś i nie hamowałeś - dostaniesz wypłatę, hamowałeś i ci się nie udało zatrzymać - wypłaty możesz nie dostać. Dla szkód OC - możesz dostać przyczynienie jeśli zastosowanie prawidłowych opon mogło by pozwolić na uniknięcie zdarzenia lub zminimalizować jego skutki. Przykład - opony wystają poza obrys pojazdu i przejeżdżający obok pojazd uszkadza ci tylko koła. Jeśli ktoś porusza się pojazdem który nie ma badań technicznych, ma 3 albo jedno koło z czego 2 niesprawne a to jedno sprawne ale łyse, porusza się z prędkością 400km/h ale jest trzeźwy ma uprawnienia i ma polisę na ten pojazd i spowoduje szkodę to przeciwnik odszkodowanie dostanie i nie grozi nam regres.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...