motocyklista 45 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Jest jakiś przepis prawny nawet, na który możesz się powołać, a który mówi, że klient ma prawo do pełnej informacji w kwestii wykonanej usługi. Nie wiem dokładnie teraz gdzie go szukać ale ten przepis jest często cytowany w umowach gwarancyjnych przy zakupie jakichś tam urządzeń. Lub przynajmniej jest powołanie się na stosowny paragraf. U mnie przy zakupie motonga miałem tylko w umowie termin gwarancji dwa lata bez względu na przebieg. I podbity papier ale to było dawno i musiałbym zerknąć w papiery. A teraz mi się nie chce. Tak samo książka pojazdu leży u serwisanta, nie umnie. Wejdź sobie tu i poszukaj czegoś albo zadaj to pytanie rzecznikowi konsumentów. Będzie szybciej. http://www.uokik.gov.pl/ Witam.Ja nie mialem zadnego problemu przy przegladach mojego Rometa 250-5 w Krakowie przy ul,Drewnianej u Pana Pawla wlasciciela,Pan mechanik Sebastian w trakcie przxegladow i wymiany roznych zuzytych czesci informowal mnie o wszystkim nawet podawal szczegoly dotyczace prawidlowej eksloatacjiBylem tam kilka razy i nigdy nawet przez mysl mi nie przeszlo ze nie bede asystowal kolo mojego motorka,istotnie serwis Rometa w Debicy jest niekompetetny i nie przychylny romeciarzom,Pozdrawiam juz nie dlugo wyruszymy na trasy :crossy: :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIUS Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 W warsztatach motocyklowych jednak jest problem z miejscem i ja znam jeden tylko w Krakowie gdzie jest tyle miejsca że właściciel pojazdu może spokojnie stojąc z boku obserwować pracę mechanika nie przeszkadzając mu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 To nie chodzi nawet o to by klient stał i japił się na ręce mechanikowi. Komu by się chciało. Ja np. jak mi robią motorek idę zajarać i pogadać z właścicielem bo nie mam cierpliwości żeby tam stać. Przez szybkę sklepu od czasu do czasu zerkam tylko co robią. Chodzi o pełną informację i konkret za co klient płaci. W warsztatach samochodowych przewały to codzienność. Ale motocyklowych warsztatów nie jest dużo, nie są duże, a przewały na częściach do motorków to już ewidentne skompstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Left wiesz co jesli chodzi o chińczyki warsztaty maja spore problemy z gwarancją. Cześci brakuje na całym rynku;] Wiec czasem zdażało sie ze robiliśmy małe przekrety wpisywaliśmy wymiane czesci a naprawialismy starą w ten sposób klijent nie płacił za naprawe gwarancyjną. Tyle ze czasem na 1 skuter straciłem 4-5h ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) No i to jest właśnie to. Trzeba było mu powiedzieć jak jest i że po naprawie może jeździć na starej, a w międzyczasie zamówić nową z magazynu. A jakie skutery serwisowaliście? Edytowane 8 Marca 2009 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIUS Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Ciekawy jestem kiedy doczekamy się sytuacji jaka jest w dziale samochodowym że w miastach znajdują się hurtownie i części w zasadzie to kwestia 1-3 godzin. Mój zaprzyjaźniony serwis motocykli stosuje zasadę że przekłada z oczekujących motocykli czy skuterów na przegląd zerowy potrzebne części a w tym czasie zakłada nowa do uszkodzonego pojazdu aby nie stał długo. Następnie zamawia u producenta część i po około 1-2 tygodniach uzupełnia tym sposobem naprawa gwarancyjna trwa bardzo krótko. Na szczęście dużo reklamacji nie ma tak że nie cierpi sprzedaż gdyż braki usuwane są na bieżąco. Jestem pełen uznania dla szefa firmy jak i mechaników a nie piszę nazwy firmy aby nie posądzono mnie krypto reklamę. :icon_biggrin: Edytowane 8 Marca 2009 przez FILIUS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Problem sie pojawia jak na czesci od producenta sie czeka miesiac albo jak w 4 zamówionych skuterach jest 4 uszkodzone elektrownie... Nie mozna pozwolić sobie na jakikolwiek zastuj itp. Nie ma lekko trzeba szukać naprawiać szalenstwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAGO. Opublikowano 9 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Panowie nie oczekujmy od warsztatów motocyklowych cudów pod względem wymian zużytych lub zepsutych części niech oczekiwanie na nową część trwa nawet do miesiąca ale niech to będzie nowe i zrobione jak należy. Wueska jeśli u producenta na części czeka się miesiąc to moim zdaniem o czymś świadczy A skoro w jakimś modelu skutera pojawia się jakaś wada to sklep reklamuje cały skuter u producenta odsyłając go Lefthandy masz racje bo wontpie żeby komuś się chciało patrzyć mechanikowi na ręce ale jak jedziesz do serwisu pierwszy raz to dobrze by było żeby choć dobre wrażenie zrobili a nie zamykali drzwi ci przed nosem i ić se pan na sklep bo to co tu się robi to tajemnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Drago całego skutera nie odeślesz to nie takie proste jak sie komu wydaje. Niektóre czesci nie sa objete gwarancją, np. linki. Zamówienie czego kolwiek to oczekiwanie minimum 2 tygodnie. Chyba ze gdzies tam w polsce maja itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Co do jakości opon muszę się z wami Panowie nie zgodzić ponieważ przejechałem w styczniu około 200KM i nie było żadnych uślizgów a nawet powiem że nie żle się drogi trzymają W takim razie nie brałeś mocnych zakrętów. Te gumy to dno. Nie nadają się do normalnego użytkowania. Co do samej dyskusji... Pourywane linki sprzęgła, nieregulowane gaźniki, kompetentni serwisanci... Taa... Nie ma to jak chińska jakość. Ja sam pamiętam jak po przejechaniu, bodajże, 300 km urwał mi się klosz od tylnej lampy. URWAŁ, nie odkręcił. Cóż, to były szalone lata młodości :icon_razz: całe szczęście minione... Pozdrawiam wszystkich posiadaczy chińskich sprzętów. Spokoju i bezpieczeństwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tls Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 (edytowane) trzeba bylo te lampe wymienic a tak to jezdze z tymi Twoimi haczykami kuchennymi co w nia wkreciles ; ) jedynie plaster odkleilem przy okazji naprawiania kabelka do niej... Edytowane 11 Marca 2009 przez tls Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 trzeba bylo te lampe wymienic a tak to jezdze z tymi Twoimi haczykami kuchennymi co w nia wkreciles ; ) jedynie plaster odkleilem przy okazji naprawiania kabelka do niej... Widzę, że prowizorka na potrzebę chwili wytrzymała już 2 lata :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 Prowizorki są najtrwalsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIUS Opublikowano 14 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2009 Napisałem już powyżej że czekam na czasy kiedy zaopatrzenie w części motocykli będzie takie samo jak w samochodowe.Jeżeli komuś się wydaje że do pozostałych modeli części zamienne są dostępne to odpowiem słowami wypowiedzianymi przez d.w.Szwejka/to Haszek/"grubo się mylisz".Ponieważ znam paru motocyklistów i wiem ile czekają na części w przypadku awarii.Części eksploatacyjne do Chińczyków są tak samo dostępne jak do pozostałych producentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocyklista 45 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Napisałem już powyżej że czekam na czasy kiedy zaopatrzenie w części motocykli będzie takie samo jak w samochodowe.Jeżeli komuś się wydaje że do pozostałych modeli części zamienne są dostępne to odpowiem słowami wypowiedzianymi przez d.w.Szwejka/to Haszek/"grubo się mylisz".Ponieważ znam paru motocyklistów i wiem ile czekają na części w przypadku awarii.Części eksploatacyjne do Chińczyków są tak samo dostępne jak do pozostałych producentów. :crossy: Witam Sama, klaniam sie,przypominam o naszej motocyklowej ha ha kawie, tylko jak, gdzie, jakies namiary prosze.Milego smigania zycze, szerokiej drogi :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.