Skocz do zawartości

DRAGO.

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DRAGO.

  • Urodziny 07/14/1979

Osobiste

  • Motocykl
    ROMET R250V
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Dolnośląskie

Osiągnięcia DRAGO.

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. DRAGO.

    ROMET R250V

    Witam Samo zwiększanie obrotów tylko dla samego zwiększania rzeczywiście niema sensu dlatego czym mniejsza zębatka z tyłu tym niższe obroty silnika a gdyby je zwiększyć do takich samych jak przed zmianą zębatki to i by się prędkość znacząco zwiększyła choć wiąże się to oczywiście z większym zużyciem silnika Moc maksymalna: 17,2 KM (12,7kW) przy 8000 obr/min - więc dlatego zastanawiam się czy to są silniki nisko obrotowe i coś mi się wydaje że chyba nie.
  2. DRAGO.

    ROMET R250V

    Witaj na początku chciałbym wyjaśnić sprawę iglicy otóż gdy ją podniosłem na sama górę i miałem założony fabryczny filtr powietrza (stożkowy ) to tez była lipa wył nie chciał się na obroty wkręcać i zalewał się ale jak zdjąłem ten filtr to przy starcie mało mi rąk nie wyrwał w tej chwili moim problemem jest to że mam za dużo powietrza na dole mógłby być silniejszy,oraz za mało na górze szarpie mną przy 120- 130km/h będę się starał zrobić coś na wzór wlotu powietrza takiego jak ma na przykład YAMAHA VMAX sam wlot mogę bez problemu odwrócić tylko muszę zgadywać jaki długi wkład zastosować ale i z tym sobie jakoś poradzę mam nadzieje. Co do zębatki to nie wiem kiedy będę zmieniał bo trzeba by było wymieniać cały napęd od razu a ten jeszcze jest ok jeśli się zdecyduje to tylna zębatka będzie mniejsza co najmniej o trzy zęby ale to się jeszcze okaże bo i same dobranie zębatki też nie jest takie proste bo ilość zębów musisz dobrać tak by nie stracił za dużo na mocy by zmiana dała zwiększenie prędkości i by wał to wytrzymał . Co do samego kupna owej zębatki to ja pójdę na łatwiznę zdejmę ją zaniosę do salonu YAMAHY a oni sobie już na pewno poradzą . Ciekawi mnie jedna rzecz , na jakie maksymalne obroty wkręcają się te motocykle ponieważ w niektórych modelach widziałem obrotościomieże z podziałką do 14 tyś. obr. na min.więc czy oby na pewno są to silniki wolno obrotowe ? . SZEROKIEJ DROGI .
  3. DRAGO.

    ROMET R250V

    Witam ze względu na to że w moim moto był wcześniej stożkowy filtr powietrza miałem problemy żeby dobrać taki który nie ma oporów w pobieraniu powietrza więc zastosowałem WYJAŁOWIONĄ GAZĘ zatrzymuje kurz i inne rzeczy a przepustowość jest taka sama jak bez filtra. Lefthandy-nie jestem pewny ale chyba nie masz fabrycznie sportowego filtra ja na twoim miejscu podniósł bym iglice jak najwyżej i wyją bym wkład z filtra jeśli by to coś dało to nie bawił bym się w sportowe filtry tylko odchudzał bym ten co mam nawet dla samego wyglądu. Zębatkę planuje zmienić z tyłu na mniejszą o dwa zęby nie wiem czy mi to coś da względem prędkości ale na pewno zmniejszy obroty silnika, jak tylko zmienię to opisze tu wszystko dokładnie. SZEROKIEJ DROGI
  4. DRAGO.

    ROMET R250V

    Witam postanowiłem niedawno przerobić trochę tłumik więc po zdemontowaniu poprzecinałem go na spawach brzeszczotem i tu doznałem szoku ponieważ w głównym wydechu pod tą osłoną były założone DWA KATALIZATORY :banghead: całe szczęście że w tej krótszej ukrytej pod spodem rurze zdołali zmieścić tylko jeden , oczywiście po demontażu 3 katalizatorów tłumik spawany był migomatem spawy oszlifowane i pryśnięte odpornym na temperaturę chromem w spreju , z czystym sumieniem mogę polecić tą przeróbkę tym bardziej że ku mojemu zdziwieniu zrobił się tylko minimalnie głośniejszy A PRZYROST MOCY JEST ODCZUWALNY. Tłumika nie wierciłem z tyłu jeszcze nie hihihihihih . polecam też podniesienie iglicy jak najwyżej, w moim przypadku na czwartą kreskę na iglicu i zdjęcie filtra powietrza tak tylko dla sprawdzenia pużniej zrobicie jak będziecie chcieli ja zmieniłem filtr na inny i oczywiście po przerobieniu tłumika bo inaczej to nic nie da ,i UWAGA mi mój R250 V przy starcie ze świateł staną na koło V max zwiększył się do 130 km/h i czuć że po zmianie zębatki jeszcze pójdzie , SZEROKIEJ DROGI
  5. DRAGO.

    ROMET R250V

    Witam Miesiąc czasu moto stało w serwisie wymieniali cewkę fajki przewody moduł a i tłumik no ale co tam miesiąc ważne że się doczekałem że zechcieli uznać mi reklamacje hihihihihihihi .Pojechałem po odbiór sprzęta wszystko ładnie pięknie po przejechaniu 100 KM znów ten sam problem nie pali na jeden gar i jak się zaraz okazało znów to samo rozwiązanie / lużne przewody na cewce / palcami zacisnełem złączki i po problemie. Tłumik dostałem nowiutki . SZEROKIEJ DROGI
  6. DRAGO.

    ROMET R250V

    Witam Niepotrzebnie wyraziłem swoje zadowolenie z pierwszego przeglądu bo chyba zapeszyłem. Jak sobie sam nie naprawie jakieś usterki to serwis też nie da rady dobrze że choć wymienia wadliwe elementy na nowe.Pisałem wcześniej że jak moto postoi na deszczu to nie mam jazdy.Mam mieć wymianę cewki, fajek i modułu na nowe.Mi pasuje niech wymieniają wszystko jak leci na nowe może trafią na to co padło hihihihihihih. Do reklamacji oddany został tłumik z powodu pojawienia się niebiesko-fioletowej krechy szerokości 2 cm i długości 4 cm na osłonie kolektora wydechowego.Jak dla mnie jest to wada materiału bo w pierwszej kolejności kolor powinny zmienić kolanka a one wyglądają jak nowe. Ciekawy jestem czy uwzględnią reklamacje tym bardziej że nie reklamuje chromu tylko przepalający się kolektor. SZEROKIEJ DROGI.
  7. Co Wy na to bo mi coś nie pasuje SZEROKIEJ DROGI.
  8. Lefthandy i ja się nad tym zastanawiam ale coś mi się wydaje że to nie nadbieg bo miałbym problemy żeby rozhulać moto na piątym biegu zaczynając od 50km/h a nie sprawia mi to żadnego problemu oczywiście nie dzieje się to tak szybko jak na 4 ale nie dużo dłużej aż tu nagle 110 i tak jakby chce dalej ale nie może .
  9. Widzisz- piter 1600- nie chciał bym się wymądrzać ale system EGR polega na dopaleniu spalin wychodzących z tłumika są one kierowane z powrotem do gaznika w celu ich dopalenia. A ten jeden wąż jest niepodłączony w ogóle jedna i druga końcówka jest lużna, natomiast efektem podłączenia drugiego przewodu do wydechu jest to że czuć spaliny wychodzące spod baku. SZEROKIEJ DROGI.
  10. Oki więc nadbieg- ale jest jedno małe ale na 5 biegu można jechać w zakresie od 50km/h do 110km/h i zapewniam że na piątym biegu plecaczek z tyłu jest prawie nie odczuwalny tak samo czuć przyspieszenie od 50 km/h do 110km/h Jednak na moje ucho bo tylko tak mogę to stwierdzić nie mając obrotomierza różnica w obrotach silnika pomiędzy 4 a 5 jest kolosalna silnik na piątym biegu wchodzi na połowę tych obrotów co na 4 biegu. Wiem wiem nadbieg ale czy ma to sens jeśli przepustnica jest tak samo otwarta czyli max przy 4 i 5 z tą samą prędkością maksymalną i w zasadzie z tą samą dawką paliwa z gażnika i tylko niższymi obrotami na 5 biegu , hm więc gdzie tu oszczędność ? Kombinowałem z podniesieniem iglicy ale niestety ząbek wyżej i nie przepala dusi się. Jeszcze coś nie wiem jak jest u was Panowie ale u mnie system EGR to wielka lipa są dwa węże do odprowadzania spalin jeden z nich jest w ogóle nigdzie niepodłączony wisi sobie ot tak chyba dla ozdoby hihihihihi drugi jest podłączony tylko z jednej strony do wydechu oba są ładnie spięte i schowane pod bak. SZEROKIEJ DROGI.
  11. No tak humor humorkiem też kawę pije i bałbym się na niej jeżdzić bo jest zbyt sypka Oki teraz poważniej czy ktoś z was wie może jaki jest sens istnienia 5 biegu w motorze skoro przyrost prędkości w stosunku do 4 biegu jest zerowy. A tak na marginesie mam przejechane 2500 km i oprócz drobnych regulacji względem gażnika przygody z linka na początku użytkowania nic mi się w nim nie zepsuło nic nie odpadło wręcz przeciwnie jest coraz lepiej biegi wchodzą bez problemu czy to na postoju przy zgaszonym silniku czy w czasie jazdy, wibracje silnika ustąpiły prawie całkowicie. Generalnie jest oki tylko ta prędkość maksymalna mi trochę nie pasuje 110 to trochę mało ciekawe co dała by wymiana tylnej zębatki na mniejszą np. o dwa zęby. SZEROKIEJ DROGI
  12. Witajcie wszyscy zmotoryzowani. W ostatnim czasie pozwoliłem sobie sprawdzić maksymalną prędkość mojej V 250 i o dziwo to tylko 110km Ciekawy jestem czy czasem nie jest zablokowany elektronicznie Otwarcie przepustnicy na maksa na 3 biegu daje maksymalnie 80 km na 4 biegu maks to 110 -na 5 biegu maks też 110 tylko że tak jakby na 5 biegu na wyższe obroty nie wchodzi. Prawdopodobnie motocykle nie są blokowane więc ciekaw jestem czy tak ma być czy to może wina modułu i czy czasem go nie reklamować. SZEROKIEJ DROGI.
  13. DRAGO.

    ROMET R250V

    Witam wszystkich, pierwszy przegląd gwarancyjny za mną i tu muszę przyznać że byłem zaskoczony ponieważ mogłem popatrzeć sobie co i jak jest robione przy moim moto i zostało mi wyjaśnione jak mam dbać by nic się nie działo.Choć moto nie chodzi tak jak bym chciał to generalnie jestem zadowolony z serwisu. Zastanawia mnie to iż muszę jeżdzić z delikatnie otwartym ssaniem bo po jego całkowitym zamknięciu spadają obroty i potrafi zgasnąć po skręceniu gazu do minimum i wyciśnięciu sprzęgła regulacja obrotów dała tylko tyle że samoistnie ras wzrastają a ras maleją . Któregoś razu zostawiłem moto na deszczu i chyba się obraził hihihihihi odpalił i przez długi czas chodził tylko na wolnych obrotach niechcąc wejść wyżej po dodaniu gazu dławił się i kopcił - posprawdzałem wszelkie możliwości i straciłem cierpliwość o dziwo na następny dzień wszystko było w porządku. W końcu robi się pogoda więc szerokiej drogi życzę.
  14. DRAGO.

    ROMET R250V

    Panowie nie oczekujmy od warsztatów motocyklowych cudów pod względem wymian zużytych lub zepsutych części niech oczekiwanie na nową część trwa nawet do miesiąca ale niech to będzie nowe i zrobione jak należy. Wueska jeśli u producenta na części czeka się miesiąc to moim zdaniem o czymś świadczy A skoro w jakimś modelu skutera pojawia się jakaś wada to sklep reklamuje cały skuter u producenta odsyłając go Lefthandy masz racje bo wontpie żeby komuś się chciało patrzyć mechanikowi na ręce ale jak jedziesz do serwisu pierwszy raz to dobrze by było żeby choć dobre wrażenie zrobili a nie zamykali drzwi ci przed nosem i ić se pan na sklep bo to co tu się robi to tajemnica
  15. DRAGO.

    ROMET R250V

    Co do jakości opon muszę się z wami Panowie nie zgodzić ponieważ przejechałem w styczniu około 200KM i nie było żadnych uślizgów a nawet powiem że nie żle się drogi trzymają A co do serwisu to w KINGWAYU też nie miałem żadnych problemów obsługa i fachowość super dlatego teraz w serwisie Rometa jestem trochę zdziwiony ich podejściem i mam nadzieje że to tylko mój serwis coś sobie wymyśla bo przecież jak można płacić za coś czego się nie widzi w każdym razie nie odpuszczę tak łatwo a informował was będę na bieżąco tylko zastanawiam się czy już teraz napisać co to za serwis.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...