Zielony80 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Na wstępie chciał bym się serdecznie przywitać ze wszyskimi, gdyż jestem Nowy :cool: Koledzy Serdeczni mam mały problem coś mi odbiło i kupiłem niesprawną Yamahe Yz 125,jak się okazało z 89r :banghead: i niby chodziła nowy tłok po szlifie,miała być trafieja ale po zakupie okazało się że to nie jedzie, Przyznaje jestem świeżak w silnikach 2T nowszej generacji nie licze Wski,i dlatego moje słownictw techniczne możę nie być fachowe za co przepraszam i licze na waszą pomoc :biggrin: Postaram się przedstawić objawy mojego Yz. Na wstępie nie ma kopki a ogólno dostępne są drogie zadowoli mnie nawet jakiś połamanieć z dobrym frezem może komuś się wala i odsprzeda :bigrazz: Motocykl pali bardzo ładnie jak zimny popchne go 6m i chodzi czekam jak się rozgrzeje i rusza o własnych siłach na wszyskich biegach tylko obroty i osiągi ma simsonka a nie osławionej mocy Yz.gdy już sie zatrzymam chodzi równo nic nie stuka tylko z wydechu olejem dość dobrze pluje,nie działa w niej zawór wydechowy ale próby na otwartym izamknietym robiłem ibyło bez odczuwalnej różnicy, czyściłem Gażnik i wydawał się OK tylko filtr powietrza był cały w białym oleju. I ja już nie mam pomysłu co dajej może wy coś podpowiecie. :buttrock: Bardzo na was licze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Do sprawdzenia: Zawór listkowy, filtr powietrza, swieca, końcówka wydechu(moze byc przytkana), trzeba by było sprawdzić ciśnienie mozliwe ze cos ten szlif nie wyszedł. Do regulacji: Gaźnik Zawór wydechowy ustawic w pozycji otwartej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 wydaje mi sie ze moze to byc uszczelniacz zobacz ile oleju jest w skrzyni biegów jak brakuje dolej tyle ile powinno byc pochasaj troszke spusc olej i zobacz ile jest jak bedzie brakowało to wina uszczelniacz simeringu warto tez wymienic od strony magneta to moze wydaje sie dziwne ale ja tez tak miałem a były nowe uszczelniacze wymieniłem raz jeszcze i było gites. ewentualnie pobaw sie gaznikiem ustaw powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Mysałem nad uszczelniaczem ale wtedy by nie trzymała wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 no jak jest słabe cisnienie w cylindrze to też obrotów nie trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 jeżeli kupiłes ją w Polsce to nie słuychaj co mówił poprzedni właściciel tylko sam wszystko sprawdż przedewszystkim kompresja bo najprostsze i dosyć miarodajne to że pluje olejem to jak ma wypruty wydech to może pluć moje wszystkie graty jakie miałem pluły (cz , mtx i ogar) obroty tsimsona tzn nie wkręca sie do oporu ??a jaki jest objaw ?? -nie wkręca sie i w pewntm momencie przerywa?? -wkręca sie do pewnych obrotów i dalej nie idzie ?? -wkręca sie do oporu tylko siły nie ma membrame sprawdzasz zdejmując filtr powietrza i dodając gazu jak dostaniesz po łapie trzymanej niedaleko wlotu powietrza do gaźnika mgiełką z benzyny to membrama do roboty........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Najpierw wypadaloby jakos zaczac od poczatku. Skoro filtr jest "uwalony" w czyms to wez go wyjmij i kilka razy umyj w cieplej wodzie z 'Ludwikiem'. Wysusz i nasacz olejem ( powinien byc do filtrow,nie wiem jaki wplyw zwykly olej bedzie mial). Nastepnie sprawdz czy nie ma jakis ubytkow w polaczeniu filtr-gaznik,gaznik cylinder. Od razu sprawdz czy takze membrany ( listki) sa w dobrym stanie (niepokrzywione,w miare dolegaja ,brak pekniec) . I mozesz 'z grubsza' ocenic tlok jak wyglada przez wlot oraz wylot cylidra ( tzn tak pobieznie - czy chociaz wyglada na w miare nowy). Echm czy ja wiem czy ta regulacja gaznika moze az tak rozstroic go? Jezeli wszystko fabryczne w miare to ustaw zapinke na iglicy na pozycji centralnej i juz . Wydaje mi sie,ze w tej chwili to nie kwestia regulacji bo w moim przypadku to bez wzgledu jak jest ustawiony to jako takiego kopa ma ( oczywiscie jest roznica ale nie tak jak kolega pisze tutaj,ze dziala porownywalnie do simsona). Membrane wystarczy chyba sprawdzic poprzez wyjecie jej i ocenienie jej 'na oko' lub poprzez przylozenie jej do ust i probe wciagniecia powietrza w przeciwnym kierunku do kierunku przelotu mieszanki. I wypadaloby sprawdzic jak wyglada swieca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 a jaka mieszankę kolega leje??? kolega kiedyś omyłkowo zrobił duużo za bogatą mieszankę i moto też mu plulo olejem oraz nie chciało jeździć jak powinno. też yz250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 zanim zaczniesz cokolwiek rozbierać sprawdź wydech (rozprężnik i końcówke) czy nie są zapchane, sugeruje zacząć od tego gdyż niedawno robiłem tez takiego starucha, z takimi samymi objawami i okazało się ze jest wydech zapchany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 jak uszczelniacz bedzie uwalony to beda wolne obroty!!!!!!!! zalezy jak jeszcze bedzie uwalony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 jak uszczelniacz bedzie uwalony to beda wolne obroty!!!!!!!! zalezy jak jeszcze bedzie uwalony nie będzie z bardzo prostej przyczyny.........olej przekładniowy w 99% jest cięzko palny albo niepalny przy powolnym ruchu tłoka dużo tego oleju będzie zaciągać do komory spalania i natychmiast zarzuci świece i zgasńie......przy szybkich obrotach natomiast olej ten będzie przepychany z skrzyni korbowej w wydech i jakoś to będzie chodzić (nie zawsze ale z reguły) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Ja mam uszczeliacz padniety i jakos chodzi na wolnych :P przez 20km wzera 500ml oleju.... ale dymi tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2009 Gratulacje, to dalej tak lataj zobaczymy kiedy padnie wszystko do okoła olej w mieszance powoduje podniesienie temp spalania co nie jest nazbyt dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.