Skocz do zawartości

Pomocy !Mam Yz i nie chce się wkręcać na obroty


Zielony80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstępie chciał bym się serdecznie przywitać ze wszyskimi, gdyż jestem Nowy :cool:

Koledzy Serdeczni mam mały problem coś mi odbiło i kupiłem niesprawną Yamahe Yz 125,jak się okazało z 89r :banghead: i niby chodziła nowy tłok po szlifie,miała być trafieja ale po zakupie okazało się że to nie jedzie, Przyznaje jestem świeżak w silnikach 2T nowszej generacji nie licze Wski,i dlatego moje słownictw techniczne możę nie być fachowe za co przepraszam i licze na waszą pomoc :biggrin: Postaram się przedstawić objawy mojego Yz. Na wstępie nie ma kopki a ogólno dostępne są drogie zadowoli mnie nawet jakiś połamanieć z dobrym frezem może komuś się wala i odsprzeda :bigrazz: Motocykl pali bardzo ładnie jak zimny popchne go 6m i chodzi czekam jak się rozgrzeje i rusza o własnych siłach na wszyskich biegach tylko obroty i osiągi ma simsonka a nie osławionej mocy Yz.gdy już sie zatrzymam chodzi równo nic nie stuka tylko z wydechu olejem dość dobrze pluje,nie działa w niej zawór wydechowy ale próby na otwartym izamknietym robiłem ibyło bez odczuwalnej różnicy, czyściłem Gażnik i wydawał się OK tylko filtr powietrza był cały w białym oleju. I ja już nie mam pomysłu co dajej może wy coś podpowiecie. :buttrock: Bardzo na was licze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia:

Zawór listkowy, filtr powietrza, swieca, końcówka wydechu(moze byc przytkana), trzeba by było sprawdzić ciśnienie mozliwe ze cos ten szlif nie wyszedł.

Do regulacji:

Gaźnik

Zawór wydechowy ustawic w pozycji otwartej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie ze moze to byc uszczelniacz zobacz ile oleju jest w skrzyni biegów jak brakuje dolej tyle ile powinno byc pochasaj troszke spusc olej i zobacz ile jest jak bedzie brakowało to wina uszczelniacz simeringu warto tez wymienic od strony magneta to moze wydaje sie dziwne ale ja tez tak miałem a były nowe uszczelniacze wymieniłem raz jeszcze i było gites. ewentualnie pobaw sie gaznikiem ustaw powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli kupiłes ją w Polsce to nie słuychaj co mówił poprzedni właściciel tylko sam wszystko sprawdż

 

przedewszystkim kompresja bo najprostsze i dosyć miarodajne

to że pluje olejem to jak ma wypruty wydech to może pluć moje wszystkie graty jakie miałem pluły (cz , mtx i ogar)

 

obroty tsimsona tzn nie wkręca sie do oporu ??a jaki jest objaw ??

-nie wkręca sie i w pewntm momencie przerywa??

-wkręca sie do pewnych obrotów i dalej nie idzie ??

-wkręca sie do oporu tylko siły nie ma

 

membrame sprawdzasz zdejmując filtr powietrza i dodając gazu jak dostaniesz po łapie trzymanej niedaleko wlotu powietrza do gaźnika mgiełką z benzyny to membrama do roboty........

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wypadaloby jakos zaczac od poczatku. Skoro filtr jest "uwalony" w czyms to wez go wyjmij i kilka razy umyj w cieplej wodzie z 'Ludwikiem'. Wysusz i nasacz olejem ( powinien byc do filtrow,nie wiem jaki wplyw zwykly olej bedzie mial). Nastepnie sprawdz czy nie ma jakis ubytkow w polaczeniu filtr-gaznik,gaznik cylinder. Od razu sprawdz czy takze membrany ( listki) sa w dobrym stanie (niepokrzywione,w miare dolegaja ,brak pekniec) . I mozesz 'z grubsza' ocenic tlok jak wyglada przez wlot oraz wylot cylidra ( tzn tak pobieznie - czy chociaz wyglada na w miare nowy).

Echm czy ja wiem czy ta regulacja gaznika moze az tak rozstroic go? Jezeli wszystko fabryczne w miare to ustaw zapinke na iglicy na pozycji centralnej i juz . Wydaje mi sie,ze w tej chwili to nie kwestia regulacji bo w moim przypadku to bez wzgledu jak jest ustawiony to jako takiego kopa ma ( oczywiscie jest roznica ale nie tak jak kolega pisze tutaj,ze dziala porownywalnie do simsona).

 

Membrane wystarczy chyba sprawdzic poprzez wyjecie jej i ocenienie jej 'na oko' lub poprzez przylozenie jej do ust i probe wciagniecia powietrza w przeciwnym kierunku do kierunku przelotu mieszanki.

 

I wypadaloby sprawdzic jak wyglada swieca...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim zaczniesz cokolwiek rozbierać sprawdź wydech (rozprężnik i końcówke) czy nie są zapchane, sugeruje zacząć od tego gdyż niedawno robiłem tez takiego starucha, z takimi samymi objawami i okazało się ze jest wydech zapchany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak uszczelniacz bedzie uwalony to beda wolne obroty!!!!!!!! zalezy jak jeszcze bedzie uwalony

 

nie będzie z bardzo prostej przyczyny.........olej przekładniowy w 99% jest cięzko palny albo niepalny przy powolnym ruchu tłoka dużo tego oleju będzie zaciągać do komory spalania i natychmiast zarzuci świece i zgasńie......przy szybkich obrotach natomiast olej ten będzie przepychany z skrzyni korbowej w wydech i jakoś to będzie chodzić (nie zawsze ale z reguły)

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...