Skocz do zawartości

1200 swap do suzuki gsxr 750 89r


Paweł B
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

na wiertartarke nałożyłem kamień niestety dremela nieposiadam , oj sprzydał by się do żeźby:) ,seryjne lejki od gsxr sa długie i maja taki kołnież na opaske , od środka jest większa srednica na gaznik ,pózniej robi się o jakies 1,5 mm na całym kołnieżu mniejszy lejek więdz musiałem po skruceniu "rant" kamieniem zrobic bo mnie w gazniki lejki niewchodziły a ciąc trzabyło bo byy za długie , druty zabezpieczajace ,uszczelniajace lejki z filtrem muszą byc by lewego i brudnego powietrza silnik niełapał.

 

Od silnika juz był przewód do akumulatora do biegunu ujemnego

 

cały motocykl w sróbkach ,co do wymiany to wymieniam np lożyska wachacza, itp

wcześniej był taki http://img110.imageshack.us/my.php?image=zdjcie075gd8.jpg

zdjęcie za czasów przelotowego wydehu yoshimura 4w1

a teraz myśle nad czymś również oryginalnym ale nie takim samym wygladzie bo chcę by to wsztko troszke inaczej było niż z poprzednim silnikiem myślę nad białym macie ale waham sie bo niewiem jaki jest w utrzymaniu ??? myśle również nad białbym kameleonie mieniacym sie na fioletowo , widziałem taki moto i szczena mnie opadła:)ale niewiem gdzie takie cos dostac, no i za ile heh bo ceny bywaja kosmiczne :icon_mrgreen:, zwykłym lakierem moge malowac ale na perły metaliki, kameleony się nietykam bo to się tzreba juz znac

no i felgi w jednym koloze może jakis pomarańczowoczerwony fluorescensyjny??

 

to jeszcze jest do przemyslenia, zalezy od kasy, wole by motor stał miesiadz dłużej ale żeby druciarstwa niebyło i składania na częściach które się już do uzytku nienadają :notworthy:

do tego chciałem wychromowac osłonki łańcucha, stopki lewarki itp ,elementy które nieopłaca się polerowac bo szybko by sszażały

 

przednia lampa naprawde lipnie świeci bo jest od skutera ma kiepskie lustro i wogule nieprzystosowana do h4 która tam jest w nocy przy 80 to trzeba było się wpatrywac by się nie zabic , długich niebyło wogule teraz zamieżam zmienic ją na lampę od fazera http://img49.imageshack.us/my.php?image=47...bafca157ji8.jpg z żarówkami xenonowymi bądź bi xenon , no i zacznie się cięcie ,laminowanie szlifowanie ogulnie to troszke nad tym zejdzie musze jeszcze się nad tymi zarówkami zastanowic jakie rozwiązanie będzie lepsze gdy już lampę w ręce będę miec , no i nad wyglądem przedniej owiewki

 

jedno ważne pytanko gdzie moge kupic ślizg łańcucha na wahacz ?? patrzyłem w louisie , larssonie i nic nieznalazłem

jutro jade do krakowa do rideru i serwisu suzuki i może tam zamówie jeżeli mnie cena nieprzestraszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biała dzida... mniam, mniam, ale nie jakiś tam mat czy kameleon, lecz tylko perła. Uwaga do wszystkich, xenony i ich imitacje w sezonie 2009 nie będą już synonimem dobrego smaku, będą się ocierać o żenadę.

Pyk, coś dla amatorów ksenonków:

wieś tjunink

Edytowane przez M a D a F a K a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J

 

http://picasaweb.google.pl/tancerzmaciej/A...481210342064402

 

Ten koleś ma 140 koni na kole w rame od 750 jeszcze starszej niż twoja upchnął taki sam silnik jak ten twój. Zmiany jakie przeprowadził to dynojet stage 3, K&N ( jak widzisz mozna użyć tego filtra, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach jak stage 3, przy stage 1 często pozostają nawet przy orginalnym filtrze), oczywiście to nie wszystkie zmany. Wałki wstawił od GSXR-a 91', a moduł DYNA 2000 z wgraną mapą zapłonu specjalnie dla tego silnika. Słabo widać ale też wywalił ten system dopalania spalin.

Jak widzisz wszystko można, ale ten koleś ustawił dyno jety i K&N na hamowni i gdy nie masz dostepu to wszelkie zabawy z gaźnikami to jak układanie pasjansa po ciemku ( może wyjdzie a nie musi )

 

Chciałem tylko pokazać że Polak też potrafi:

Ponieważ nie można tu zamieszczać zdjęć, podaje linka- Paweł może Cię to zainspiruje.

http://stuntpoland.com/showthread.php?p=347785#post347785

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co moge zarzucić motocyklowi z linku baby to te ostre wałki... niewiadomo po co śrubować 1.2l po ostrych czasach rozrządu przecież to wytnie to co najlepsze wtakim motocyklu czyli dół;| W każdym razie widać ze własciciel nieoszczedzał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie silnik zostaje oryginalny :), nawet niewiem jak chodzi:) jedynie czym sie martwie to tym ż emoga byc problemy z podpięciem instalacji niewiem czy cała instalka ma byc włozona od bandita czy oryginalna gsxr ta co była??

modól ma inna wtyczke i ten czujnik połozenia przepustnicy trzeba będzie to wpiac jaks w instalke od 750 siatki , narazie skladam rame instalka się jeszcze niebawie ,ale już mysle jak to podłaczyc

bardzo prosze jesli ktos wie co i jak będe spokojniejszy modół będzie u mnie po niedzieli , a wiązka wz przekaznikami i przełacznikami przy kierownicy mam całą od bandita

 

co do linka to widze że ten silnik ma spory potencjał

na co są te przewody ciśnieniowe na zewnątrz z do wałków ??

Edytowane przez Paweł B
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

co do linka to widze że ten silnik ma spory potencjał

na co są te przewody ciśnieniowe na zewnątrz z do wałków ??

 

Faktycznie ten motor będzie okropnie mocny, ale fakt ostre wałki mogą popsuć wiele, często spotykałem się że po przetestowaniu 3 rodzaji wałków np od: bandit12, GSXR750, Yoshimura (te ostre właśnie ) i najlepsze okazywały się włąśnie te od GSXR-a 750, ostre wałki miały nierówną prace na wolnych i nagły skok przy wysokich.

 

Te przewody wyjątkowo w tym przypadku działają i mają cel ( większość z nich to zbędne gadgety).

Ale od początku, przy zastosowaniu większych kielichów niż standarowe cylindry ( te mogą przyjąć rozwiert max 81mm, co daje 1216 cc ) tu zastosował wieksze cylindry ( zapewne 82 mm) i aby je wpasować musieli pewno rozwiercic blok silnika, w którym idą przewody olejowe. Często się zdarza ze cienkie scianki zostają przerawne i stosuję się wtedy tzw. osuszanie bloku, czyli zatkanie kanałów ( żeby ciśnienie nie spadło ) a kanał poprowadzić na zewnątrz w tym przypadku z głównej magistrali olejowej wprost do wałków.

 

Postaram się troszke naświetlić :

http://picasaweb.google.pl/tancerzmaciej/B...266576030685362

 

Także często producenci ostrych wałków zalecają dodatkowe wymuszone smarowanie ze względów na wyższe odciążenia ( wyższe krzywki oraz twardsze sprężyny ).

 

Konkluzja: Nigdy olejaki nie cierpiały na braki smarowania w głowicy więc nie ma czym sobie glowy zawracac, lepiej isć z kolegami na piwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę kolego że wiesz co w trawie piszczy :lalag:

Wszystko się zgadza, dodam tylko że "jeszcze" dla pewności przełożenie pompy oleju zostało zmienione, oraz zawór upustowy został "stuningowany". Przewody zewnętrzne, mają zawory jednokierunkowe. Docelowo ma być tak:

gixy035ui7.jpg[/img]

w1600.png[/img]

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baba Zanetti !! przemyślałem sprawę i mam pare wniosków.

Adam M ma jak zwykle racje i dobrze wnioskuje, obawiam się, że przecholowaliście trochę i jeszcze można to naprawić.

Jeśli widzę dobrze to tłoki mają 85 mm??? to znaczy że 1340 cc, chyba że troszkę miarka przekłamuje bo 83 to będzie 1277, no i tu uwaga bo na tych tłokach sprężanie wynosi przynajmniej 13,5, a wy jeszcze planowaliście głowice !!

 

1- wałki i tak przybliżają zawór do tłoka

2 - tłoki te są wyższe od standardowych

3 - planowanie głowicy o 5mm

 

Sorry, ale to nie może się udać, szczerze życze sukcesów i chciałbym zobaczyć wydruk z hamowni 220 KM, i że to polskie,ale to naprawde wierz mi zbyt wiele.

 

Na spokojnie zmierz przestrzeń zawór/tłok ( ja to robie na plasteline wpycham przez świece ile się da obracam silnik 2 razy zdejmuje głowice i sprawdzam odcisk) jeżeli zszedłeś poniżej 2mm masz kłopoty.

Powinieneś oszczędzić silnik zbijając ciśnienie do granicznego 12,5 zakładając nie splanowaną głowice na podwójną podkładke pod głowicą wtedy unikniesz spalania stukowego i powolnej śmierci głowicy ( i cała robota na marne ), chyba że macie zamiar jeździć na alkoholu lub 108-114 oktanowym paliwie.

 

I na dokończenie powinniście pomyśleć o sprzęgle, zajebistą rzeczą jest lock up clutch dociska sprzegło zamiast utrudniać sobie życie cięzymi sprężynami.

 

Sorry Piotr B że odbiegamy ci od tematu z instalacją postaraj sie zdobyć ten modułod B12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko mnie to bardzo interesuje , jakie cuda mozna robic z olejakami wiedzy nigdy za dośc:)

 

no dobra jak jest takie duze cisnienie to źle? gdyby była turbosprężarka było by to samo ,chyba że silnik został by znacząco odprężony ,a tu w całym zakresie obrotów będzie ful cisnienie, nie tak jak w przeciwienstwie do dmuchawki która musi się rozpedzic

 

jakie jest standardowe a jakie może byc max cisnienie by niewystępowało spalanie stukowe?

ostre kąnty w tłoku na dziurach na zawory podobno wpływaj a na spalanie stukowe ? gdzies tak czytałem chyba na turbokillers.com

 

Niemoge sobie wyobrazic co daja ostre wałki ?? sportowe?

zawór ssący otwiera się wczesniej??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anglik- tłoki na szczęście są płaskie (lekko odprężają silinik), pomiar na plastelinę robiony był, tłoki sie mijają z lekkim zapasem, zobaczymy co się będzie działo przy nagrzewaniu. Naprawdę zostało to zrobione z dobrym przygotowaniem i pomiarami. Lock UP jest :icon_biggrin: Na razie nie założony- czeka na finalną wersję, ja miałem go w swojej CBR 900, ale go wywaliłem bo przy ostrej jeździe nie dało sie klamki sprzęgła wcisnąć :icon_twisted:

Wiesz, ale tak serio to o tym paliwie i spalaniu stukowym to pomyślałem dopiero teraz. To wszystko jest teoria, zobaczymy jak to sie przeniesie na praktykę. Nie będę bardzo zaskoczony jeśli silnik po prostu wybuchnie- wtedy napewno dostarczy dużo wiedzy i doświadczenia :biggrin: Ten tłok na focie to 85mm, nie włożony właśnie z powodów o których napisałeś (stopień sprężania). O wałkach i innych pierdołach napisałem na SP. PZDR

Piotr- sportowe wałki, zmieniają czasy otwarcia zaworów, szybkość ich zamykania i otwierania, a także maksymalne wciśniecie zaworu- wszystko dla większego przepływu gazów.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yhy

A co z wałem korbowym i panewkami są seryjne ?

jaką moc jest w stanie przenieśc wał bandita?

nie jest czasem on kuty??

jak zmienione sa przełozenia pompy oleju to cisnienie wzrosło o ile???

jak uklad korbowo tłokowy nie pójdzie to będzie oka:) kiedy pierwsze odpalenie? liczę na filmik na youtube:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to uspokoiłeś mnie troszke, bo wiem ile to wszystko pracy i czasu kosztuje. z ciśnieniem jak nie wypali to wycinają z miedzi. Oryginalna podkladka ma 0,75 ( ja np: nie planuje głowicy tylko rozbieram orginalną podkładke i składam na jeden listek 0.25 i wtedy jak by co można powrócic do orginału.

 

Piotr - wały z tego co słyszę wytrzymują nawet 200 KM bez ingerencji. Jedak jest jedno ale balans i wyważanie.Wiele opinii słyszałem że najtrwalsze zestawy wał/korbowód/tłok są fabryczne a to z prostej przyczyny, niewielu ludzi przy zakładaniu większych tłoków kusi się o rozbieranie silnika i wyważanie całego zestawu wał/korbowód/tłoki a to właśnie brak wyważania, wibracje są największym wrogiem. Dlatego rozwiercone silniki szybciej się rozpadają a korbowód wychodzi bokiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł dmuchawka faktycznie nie podnosi ciśnienia w całym zakresie ale sprawia że do komory dostaje się więcej powietrza a co za tym idzie paliwa(odpowiednio zestrojony sterownik) samo podniesienie ciśnienia zwłaszcza przez planowanie głowicy czyli zmniejszenie komory spalania tego nie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...