kryspin Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Hej, co mam zrobić, żeby paliły obydwie żarówki w przedniej lampie na długich i krótkich? Wiadomo spuścić w dół klosz od długich i można jeździć z dwoma włączonymi, ale wtedy zero długich świateł. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Jeden temat wystarczy. Dopiero co sie zarejestrowałeś na FM i już śmiecisz. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 hmm... ja bym popatrzył (przez wyszukiwarkę) na archiwalne posty. pamiętam, że był co najmniej jeden taki temat (pamiętam dotyczący akurat fazera, ale mniejsza z tym), i wcale nie było to takie proste: zapalenie obu lamp w tamtym przypadku powodowało topienie jakiegoś przekaźnika cy cuś, więc ingerencja była szersza jsz ps. jeśli zdarzy Ci się jeszcze napisać temat nie tam gdzie trzeba - naciśnij "raport" i poproś o przeniesienie, a nie powtarzaj... Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryspin Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 hmm... ja bym popatrzył (przez wyszukiwarkę) na archiwalne posty. pamiętam, że był co najmniej jeden taki temat (pamiętam dotyczący akurat fazera, ale mniejsza z tym), i wcale nie było to takie proste: zapalenie obu lamp w tamtym przypadku powodowało topienie jakiegoś przekaźnika cy cuś, więc ingerencja była szersza jsz ps. jeśli zdarzy Ci się jeszcze napisać temat nie tam gdzie trzeba - naciśnij "raport" i poproś o przeniesienie, a nie powtarzaj... oki dzięki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 A zastanowiłeś się skąd weźmiesz te dodatkowe 55W dla zasilenia tej żarówki. Sprawdź obecny bilans prądowy i obejrzyj dokładnie pojemność akumulatora. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 (edytowane) Tez myslalem nad tym, bo jakos moto lepiej wyglada jak pala sie dwie, ale bardzo szybko dalem sobie spokoj. Po pierwsze ze to za duzo przerabiania i gra nie warta swieczki, a po drugie wlasnie nie wiadomo jak by instalacja to zniosla. Bardziej denerwuje mnie to ze swiatlo zapala sie po przekreceniu stacyjki. Moim zdaniem powinien byc jakis wylacznik albo powinno byc tak zrobione ze sie zapala po uruchomieniu silnika lub chociaz od biedy po wlaczeniu zaplonu. Jednak tez jest z tym za duzo roboty glownie dlatego ze przedni reflektor jest na innym obwodzie co pozycja. Chcialem dac go przez przekaznik ale nigdzie blisko bezpiecznikow nie znalazlem pradu po uruchomieniu silnika lub chociaz po wlaczeniu zaplonu wiec sobie darowalem bo rozkrecac cale moto i instalacje to nie ma sensu. Sam przedni mozna latwo odciac zwyklym wlacznikiem ale rowniedobrze mozna wyjac bezpiecznik wiec zostawilem tak jak to wymyslili projektanci choc troche to bez sensu. Zrobic da sie wszystko. Kwestia jak bardzo sie tego chce i jak sie to wykona. Bo nie ma nic gorszego jak ktos nie ma pojecia a pcha lapy a potem jakies druty, tasmy, przewody tylko poskrecane byle jak i zdziwienie ze nie dziala a powinno. Edytowane 27 Stycznia 2009 przez babyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryspin Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Tez myslalem nad tym, bo jakos moto lepiej wyglada jak pala sie dwie, ale bardzo szybko dalem sobie spokoj. Po pierwsze ze to za duzo przerabiania i gra nie warta swieczki, a po drugie wlasnie nie wiadomo jak by instalacja to zniosla. Bardziej denerwuje mnie to ze swiatlo zapala sie po przekreceniu stacyjki. Moim zdaniem powinien byc jakis wylacznik albo powinno byc tak zrobione ze sie zapala po uruchomieniu silnika lub chociaz od biedy po wlaczeniu zaplonu. Jednak tez jest z tym za duzo roboty glownie dlatego ze przedni reflektor jest na innym obwodzie co pozycja. Chcialem dac go przez przekaznik ale nigdzie blisko bezpiecznikow nie znalazlem pradu po uruchomieniu silnika lub chociaz po wlaczeniu zaplonu wiec sobie darowalem bo rozkrecac cale moto i instalacje to nie ma sensu. Sam przedni mozna latwo odciac zwyklym wlacznikiem ale rowniedobrze mozna wyjac bezpiecznik wiec zostawilem tak jak to wymyslili projektanci choc troche to bez sensu. Zrobic da sie wszystko. Kwestia jak bardzo sie tego chce i jak sie to wykona. Bo nie ma nic gorszego jak ktos nie ma pojecia a pcha lapy a potem jakies druty, tasmy, przewody tylko poskrecane byle jak i zdziwienie ze nie dziala a powinno. Witam Powiedz mi jaki bezpiecznik wyciągnąć i faktycznie dopiero po uruchomieniu silnika światła zapalą? to by było super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 hehe nie zrozumiales mnie. Tak sie nie da. Mi chodzilo o to ze nie ma sensu zakladac dodatkowego wlacznika (nazwijmy go serwisowego bo innego zastosowania by chyba nie mial) bo jak cos sie robi i chce sie zgasic swiatelka to wyciaga sie bezpiecznik. Zeby swiatla zapalaly sie po uruchomieniu silnika trzeba by bylo znalezc kabelek jakis ktorym plyna by prad po uruchomieniu i podlaczyc calosc przez przekaznik ale mi sie nie chcialo szukac i nie wiem czy taki by znalazl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryspin Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 oki zostawię tak jak jest spuszczę tylko klosz od długich lekko w duł i po sprawie też jeżdzisz cbrką bo na zdjęciu widzę r6 też miałem taką własnie w tym malowaniu mała sprytna .Może kojarzysz bo jak sprzedawałem to była jedyna w Polsce z ringami w przednich lampach .pozdro narazinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Zeby swiatla zapalaly sie po uruchomieniu silnika trzeba by bylo znalezc kabelek jakis ktorym plyna by prad po uruchomieniu i podlaczyc calosc przez przekaznik ale mi sie nie chcialo szukac i nie wiem czy taki by znalazl. mostek prostowniczy podłączony do dwóch faz alternatora i z niego zasilony przekaźnik - powinno zadziałać, w podobny sposób zrobiłem kontrolkę ładowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 A zastanowiłeś się skąd weźmiesz te dodatkowe 55W dla zasilenia tej żarówki. Sprawdź obecny bilans prądowy i obejrzyj dokładnie pojemność akumulatora. Chcesz powiedziec ze wersje tych samych motocykli wypuszczane na rynek np. szwajcarski mialy zmieniony alternator? Bo wiem ze tam motocykle posiadaly dwa swiecace reflektory na swiatlach mijania,podczas gdy te same modele na reszte Europy mialy swiecace jedno oko ;) Ja posiadam swiecace oba oka ,i po pierwsze wedlug mnie duzo fajnie jto wyglada, po drugie motocykl jest lepiej widoczny , a po trzecie w nocy widac duzo wiecej przed nami. Wiec taka przerobka ma duzy sens-bo wzrasta nasze bezpieczenstwo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 oki zostawię tak jak jest spuszczę tylko klosz od długich lekko w duł i po sprawie też jeżdzisz cbrką bo na zdjęciu widzę r6 też miałem taką własnie w tym malowaniu mała sprytna .Może kojarzysz bo jak sprzedawałem to była jedyna w Polsce z ringami w przednich lampach .pozdro narazinek. obecnie mam I R6 i 1000RR ale szostka jest na sprzedaz. Fajne moto zwinne i poreczne ale naszla mnie chec na zmiane. RR za bardzo nie wiem jaka jest bo narazie zaduzo nia nie jezdzilem. Zobaczymy jakie wrazenia beda po sezonie ale jestem dobrej mysli :) mostek prostowniczy podłączony do dwóch faz alternatora i z niego zasilony przekaźnik widzisz tego nie wiedzialem. Jako takie pojecie o elektryce mam pare zeczy sie robilo ale o tym nie slyszalem. Jak dowiem sie co to ten mostek prostowniczy to moze pomysl powroci:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryspin Opublikowano 28 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Chcesz powiedziec ze wersje tych samych motocykli wypuszczane na rynek np. szwajcarski mialy zmieniony alternator? Bo wiem ze tam motocykle posiadaly dwa swiecace reflektory na swiatlach mijania,podczas gdy te same modele na reszte Europy mialy swiecace jedno oko ;) Ja posiadam swiecace oba oka ,i po pierwsze wedlug mnie duzo fajnie jto wyglada, po drugie motocykl jest lepiej widoczny , a po trzecie w nocy widac duzo wiecej przed nami. Wiec taka przerobka ma duzy sens-bo wzrasta nasze bezpieczenstwo! Witam czyli są szanse żeby paliły dwa oka ja już widziałem takie cbr możesz mi napisać jakie masz tam żarówki i coś więcej na ten temat :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Witam czyli są szanse żeby paliły dwa oka ja już widziałem takie cbr możesz mi napisać jakie masz tam żarówki i coś więcej na ten temat :notworthy: ...Tylko jest maly problem, bo ja mam FZ1 a nie CBR :) U mnie sa 2 x H4, swieca obydwie lampy fabrycznie, ale tez widzialem wersje w ktorych swieci jedna lampa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.