binkimoto Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Witam Mam problem ze swoją ETZ-ką 251 jest to ostatnie wydanie z elektronicznym już zapłonem.problem w tym że iskra jest super,paliwo dostaje się do komory spalania a motocykl nie chce zapalać...kicha strzela w gaźnik....gdzie szukac przyczyny???.Dodam że świeca jest nowa i widzę że część elektryki w okolicach regulatora napięcia nie jest podłączona,nie ma wszystkich bezpieczników powkładanych i nie są do nich kable podłączone...czy w tej nie do końca podłaczonej instalacji też może być przyczyna???a może to ten czujnik halla?Proszę o jakąś pomoc,z góry dziękuje!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberson Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Kichanie i strzelanie w gaźnik to jak dla mnie rozregulowany zapłon . Ustaw na 2.8-3.00 mm przed GMP i przerwe miedzy elektrodami na 0.6 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 1 - Kompresja 2 - Drożność układu zasilania 3 - Źle podłączony czujnik Sprawdź czy masz w GMP iskrę, bo możesz mieć czujnik podłączony odwrotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Sprawdź czy masz w GMP iskrę, bo możesz mieć czujnik podłączony odwrotne. I co będzie miał iskrę w DMP jak będzie odwrotnie podłaczony czujnik? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 I co będzie miał iskrę w DMP jak będzie odwrotnie podłaczony czujnik? :banghead: Może trochę teorii kolego!! jeśli masz odwrotnie podłączony czujnik wykres (zależy od czujnika) np. sinusoidalny idzie w dół zamiast w górę!! Miałem taki przypadek w DR 750(wystarczyło przemienić kable) więc jeśli się nie znasz proszę zostawić to bez komentarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hondziak Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Możliwe że,masz rozregulowany zapłon popatrz czy dobrze podłączyłeś wszystkie kalbe według jakiegos schematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Czujnik jest dobrze połaczony inaczej nie było by iskry w MZ. Wyreguluj zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Z tego co się orientuję, ETZ ma czujnik halotronowy - posiada trzy wyprowadzenia: + zasilania, - zasilania (nie mylić z masą gdyż czujniki elektroniczne nie mogą być połączone masą z silnikiem ze względu na pętle masy i zakłócenia) oraz wyjście (sygnał prostokątny). Nie jest w tym przypadku możliwe niewłaściwe połączenie, gdyż iskry w ogóle by nie było. W czujnikach indukcyjnych to się zgodzę że iskra będzie w niewłaściwym miejscu, czujnik wytwarza napięcie na początku i końcu znacznika o różnej polaryzacji. Sprawdź po prostu ustawienie zapłonu. Strzelanie w gaźnik i odbicie w kopniak świadczy o zbyt dużym kącie wyprzedzenia, słabe przepalanie i strzały w wydech świadczą o opóźnionym zapłonie (występującym po GMP). Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Sprawdź jak przykręciłeś czujnik. Najlepiej jeśli siedzi w starych śladach na karterze. W etz z elektronicznym zapłonem za dużo nie pokombinujesz. Zresztą to był bardzo dobry element etz paliła zawsze i wszędzie HeHeHe Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
astra115 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 W zapłonie elktronicznym ustawiasz tylko czy jest zapłon późny albo wczesny tą płytką z dwiema śrubkami, tam nie ma żadnych przerywaczy jak tam ktoś wcześniej pisał.Ja też tak miałem tyle że ja mam przerywacz ale jak ustawiałem zapłon to też waliła raz tu raz tu,raz jak walneła to ojciec mówi ustaw to bo ci tłumik rozsadzi :D ale ustawiłem i miód malina ustaw tylko na tej płytce jak mówiłem. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Astra, ty już nic nie pisz, bo jak coś nasmarkasz, to wstyd dla klubu.... Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.