Boa Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Tak, tak- mazdę myślimy benzynkę, tylko że one tam mają tyyyle tego, że szok. 1.5 to nie będzie za mało na takie kombi? Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 nie wiem ile chcesz wydać, ale volvo s40/v40 w tych rocznikach są w przyzwoitych cenach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Padło tu parę słów o Astrze. Jako, że ujeżdżam Astrę II 1,7 DTI już 9 rok (od nowości), napiszę parę słów: - autko bardzo ekonomiczne (6l/100 nie udało mi się nigdy przekroczyć, średnio ok. 5l/100 przy prędkościach rzedu 100-130 km/h. Zdarzały się również kilkudziesięciokilometrowe odcinki pokonywane z prędkością rzędu 150 km/h - więcej to autko nie pójdzie) i na 3-4 osobową rodzinę jak ulał, - usterkowość na przyzwoitym poziomie - przez cały okres eksploatacji, za wyjątkiem płynów, filtrów, paska rozrządu, klocków, itp., wymieniłem: przepływomierz, amortyzatory, alternator, łożysko przedniego koła, rozrusznik (miał wadę fabryczną), dwa razy czujnik obrotów wału korbowego, jedną świecę żarową i co 30-40 tys. km tuleje metalowo-gumowe. Nawet tłumik jest jeszcze fabryczny, co mnie (odpukać) trochę dziwi. A, i ostatnio sterownik silnika był naprawiany. Koszty znośne. Najdroższa usterka - amorki+pasek rozrządu+łożysko - coś koło 700,- zł. - korozja nie łapie tego autka - karoseria ocynkowana, - dynamika - dla mnie wystarczająca. Elastyczność na niezłym poziomie. W sumie - bardzo dobre, ekonomiczne i dość obszerne autko. Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Astrę II 1,7 DTI Słaby punkt tej astry to pompa wtryskowa. Bywa, że pada sterownik pompy, a koszt naprawy może sięgnąć 3 000 zł. I nie są to wcale odosobnione przypadki. Ale nie ma auta bez wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 YUBY- Scenic '03 to już faktycznie wypas, ale dla nas zu viel :( Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszte Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 (edytowane) 2002 rok wersja long 150tys przebiegu kupiony z salonu dotychczasowe problemy (minusy) poza częściami typowo eksploatacyjnymi - notoryczne przepalenie żarówek (średnio co 3-4miechy jakaś pada ;|) - wymiana żarówki zajmuje z 20 minut - przy założeniu że wiesz jak to zrobić, a jak nie wiesz to z godzine albo wcale :bigrazz: (na początku nie wszędzie chcieli mi to nawet robić ) - tak jak ktoś nadmienił - częstsze wymiany elementów zawieszenia - zapieczone cośtam(sworznie?) w wycieraczce tylnej - hamulec ręczny 2 razy się zaciął (nie odpuszczał do końca) - nie mogę zejść ze spalaniem do podawanych 5,5L (zawsze mam ponad6 :icon_evil: ) - słabe tłumienie - słychać w kabinie mercedesowski disloklekot - przy większych prędkościach czuć podmuch wyprzedzanych/wymijanych dużych pojazdów... - mi również ułamała się wspominana dźwignia podnosząca fotel - ułamała się dźwigienka od otwierania maski - trzeba ciągać za ten drucik :biggrin: - trzeba trzaskać schowkiem żeby go zamknąć - (rzadko i niezbyt głośno-trzeba się wsłuchać) dobiegają dziwne stuki z tylnej części samochodu - mam na myśli stukot plastików/siedzeń/czyczegośtam - mocowo auto daje rade, nie zbiera się jak motong;) ale kobiecie w zupełności wystarcza, mi z resztą też :icon_razz: - (IMO) bardzo dobrze się prowadzi, po tych wywrotkach w pierwszych egzemplarzach nafaszerowali go systemami - na prawdę ciężko go wprowadzić w porządny poślizg. Chwalę ten samochód pod tym względem przy każdej okazji. :notworthy: - w wersji long - zadziwiająco dużo miejsca z tyłu + dodatkowo brak tego progu po środku (płaska podłoga) sprawia wrażenie że jest bardzo przestronnie - każdy kto pierwszy raz do niego wsiada robi duże oczy. - wysoko się wsiada - ja uważam to za plus - choć często ludzie nadmieniają o tym jak o czymś negatywnym ( :icon_rolleyes: ?) - IMO bardzo fajna pozycja za kierownicą - nie lubię leżeć w aucie - choć oczywiście to nie stanowi problemu - nie podobają mi się "zegary" - pomarańczowe + jakiestakie dziwne:D - co do plastików to hmm bez rewelacji ale tragedi niema -mogły by być jak w wyższych modelach - mam wersje z srebrzysto-metalicznymi wstawkami (panel i w bokach drzwi) - na pewno nie gorzej niż w japońskich klasowych odpowiednikach - rewelacyjne nagłośnienie - przy mocnym radio głośniki mogą wiele - fajna skrzynia biegów (krótki drążek, biegi same wchodzą;D) - zauważyłem że przy bardzo ostrych zakrętach lewy, przedni słupek bardzo efektywnie zasłania dużą część drogi (skrajne i rzadkie sytuacje) ale wymusza mocne wychylanie głowy;] - wbrew pozorom pojemny bagażnik - wydaje się że jest mały lecz dzięki jego dużej wysokości i dobrym umiejętnościom upychającym;d można do niego na prawdę bardzo dużo wsadzić :icon_mrgreen: (rodzina - 4 osoby na tydzń nartowania się w nim zabierała bez problemu :biggrin: :biggrin: :biggrin: ) nie uważam tego samochodu za niewypał i mimo jego wad rozważał bym jego ponowny zakup sugeruję organoleptyczne obadanie tego auta z jazdą włącznie Edytowane 26 Stycznia 2009 przez eszte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Dzięki serdeczne za wyczerpujący komentarz :) Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oli98lite Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nie potrafię zrozumieć po kiego grzyba produkują samochody z paskami rozrządu-to automatyczne zaproszenie do szybkiego remontu głowicy :bigrazz: Łańcuch rozrządu pracuje głośniej od paska :wink: Poza tym dzisiaj łańcuchy domagają się wymiany po pewnym przebiegu (Corsa 1.0 - zdarza się, że tak często jak pasek), a nie, jak kiedyś, że starcza do końca żywotu silnika :wink: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nie ma czesci ktora nie wymagalaby po pewnym czasiw ymiany, poza tym lancuch jest duuzo bardziej wytrzymaly i mniej obslugowy jak pasek... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Przy deklarowanych przebiegach-polecam benzyne. DiTD Mazdy to super silnik-ale na trase. Do miasta benzyna lepsza ;) Wyjasnisz dlaczego ? Pomijajac fakt drozszego zakupu diesel'a przy sprzedazy sa one jednak drozsze od benzyny wiec wychodzi na to samo. Padło tu parę słów o Astrze. Jako, że ujeżdżam Astrę II 1,7 DTI już 9 rok (od nowości), Jezdzilem 2 lata lat od przebiegu 23 000 km 1,6 benzyna i poza tym, ze sie turlala nie moge o silniku powiedziec nic zlego, problemow nie bylo. Pozycja ergonomiczna fatalna ( dla mnie ) w zadnym aucie poza MB SL na dlugich trasach nie czulem sie gozej. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 a moze cos w stylu KANGOO , PARTNER,BERLINGO ?? duza szyba z przodu, wysoko sie siedzi , europaleta nawet wchodzi ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba1100 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 BOA co się zastanawiasz-opylę Ci moją Corollę 1,4 D4D-w maju skończy 3 lata przebieg 65tysi. A ja sobie rok wcześniej kupię... następną Toyotę. Lubię samochody, które ZAWSZE odpalają, zżerają w zimowych korkach 5,2l ropy i tylko zmienia się w nich olej co 15tysi :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Wyjasnisz dlaczego ? Pomijajac fakt drozszego zakupu diesel'a przy sprzedazy sa one jednak drozsze od benzyny wiec wychodzi na to samo. Poczytaj moje wczesniejsze posty w tym temacie, Tam wszystko zostalo zawarte :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 BOA co się zastanawiasz-opylę Ci moją Corollę 1,4 D4D-w maju skończy 3 lata przebieg 65tysi. Chciał bym Jakubie, tym bardziej, że też mieszkamy w Luboniu :D ...ale 3-letnie auto to dla nas za duży wydatek :( Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Kolega jest pewnie tak zdesperowany ze w ratach ci sprzeda... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.