kiki Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Siedząc w robocie wymysliłem sobie ze rozbiore całe tylne zawieszenie w swojej VFR i przesmaruje wszystko co sie da. Pytanie jest tylko jedno- zwyczajny smar do łożysk wystarczy (taki niebieski)??? Z góry dzieki za pomoc i podrawiam :) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Dobrey będzie molibdenowy, taki jak do przegubów w samochodzie. Jest on przystosowany do przenoszenia duzych obciażeń. Ale łożyskowy od biedy też się nada, tylko go nie oszczędzaj :) (spełnia on tez zadanie ochrony przed wilgocią = korozją) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Sprawdz luzy na lozyskach lacznikow, tylko sie nie zdziw. to samo warto zrobic z lozyskami wahacza. Jezeli luzy sa, trzeba wymienic zuzyte elementy i bedziesz znowu mial nowy motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 ok, dzięki Panowie za pomoc, w najbliższy weekend bede za to sie brał :) Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 temat podbijam- jako ze nakretki są samokontrujące(mają blaszki) wiec ich wymianę wykluczam. Ale rodzi sie kolejne pytanie- czy smar na gwincie śruby mocującej el tylnego zawieszenia może pozostać- czy nalezy użyć na tym elemencie kleju do gwitnów. Chodzi o to, iż samarując tulejki i łozyska troche smaru zastało na gwincie - może to i głupie pytanie, ale czy to nie spowoduje odkrecenia nakrętek (takich jak z org balszkami samokontrujacymi)????? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 kiki nakretki samokontrujace powinno sie wymieniac po kazdym odkreceniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 http://www.dwa-kola.pl/szukaj/model,1,1998,38368 20 zł za nakrętke---............................ To ja juz wolę kontre założyć :), lub innej szukać (zamiennik). Pozdro Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 yyy... przecież honda nie wymysliłą nowego typu gwintu, nakretki śruby itp. sa objete normalizacja można wiec kupić je w zwykłym sklepie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 nakretki są samokontrujące(mają blaszki) kiki nakretki samokontrujace powinno sie wymieniac po kazdym odkreceniu. Przy każdej regulacji naciągu łancucha wymieniasz nakrętkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 niewiem czy zauważyłeś ale nakretka osi oprócz tego ze jest samokontrujaca jest zalecane uzywanie kleju. Własnie tylko poto zeby zaczesto nakretek nie kupować. Jednak wszedzie indziej zmieniam nakretki. Nie sa jakoś strasznie drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 (edytowane) jest zalecane "jest zalecane" :cool: W mojej serwisówce jest schemat który pokazuje , gdzie i jakich środków używać . Smar do łożysk oraz klej do śrub mocujących tarcze hamulcowe . W tylnej osi zastosowano nakrętkę z blaszką (jako często odkręcaną ), od nowości nie było śladu kleju . Z przodu poprzestali na nakretce z wkładką plastikowa . Wstyd się przyznac , ale kiedys w trasie naciągałem łancuch , i jakimś cudem nie dokręciłem koła . I tak zrobiłem jeszcze 400 km . Nakrętka była tam , gdzie miała być :icon_razz: Ale kto wie jak ma być w VFR ? . Kiki , jako stary forumowicz zaopatrzył byś się w serwisówkę ;) PEACE edit : Na niektóre kraje Suzuki przewiduje nakrętkę koronkową i zawleczkę . Edytowane 8 Lutego 2009 przez Dariusz L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 no człowiek nie jest bogiem wszystkiego wiedzieć nie moge i rozkminiłem o co biega. Pewnie te nakretki z blaszką moga być odkrecane a te z wkładka z tworzywa powinny być wymieniane. Ja tak dla pewności dziabnoł bym tam klej. Taka moja natura ze zawsze chce cos tam usprawnic. Tyle ze nie jakiś bóg wie mocny tylko najprostszy, od biedy moze być zwykła farba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 8 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Kiki , jako stary forumowicz zaopatrzył byś się w serwisówkę he he serwisówki mam :) - nawet 2 do tego modelu-ale odbiegamy od tematu. Pytanie dotyczyło smaru na gwincie- a w książkach na ten temat cisza :icon_mrgreen: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 kiki smar nie powinien obniżyć tak samohowności jednak można srube przelecieć pedzelkiem i rozpuszczalnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.