Skocz do zawartości

zakręt


Drages
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie trzeba latać na torze :D wystarczy 21 letnia xj-a pośmigać, i od razu wiadomo ze bez kolana nie podchodź ;)

 

druga rzecz to nie za każdym razem kiedy się wystawia kolano trzeba trzeć nim po asfalcie, sporo zależy tez od prędkości z jaka się w dany winkiel wbija :)

Edytowane przez bluntmeeen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie YUBY, nie latałem, ale nie muszę wystawiać kolan, żeby przytrzeć podnóżki w cebulce.

Nie mam terz potrzeby dokładanie jakiś efekciarskich trików, skoro nie są mi potrzebne.

A jeśli jak zwykle masz tak dużo do powiedzenia, to chętnie usłyszę od ciebie racjonalne wyjaśnienie, czemu miałoby to mi służyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie YUBY, nie latałem, ale nie muszę wystawiać kolan, żeby przytrzeć podnóżki w cebulce.

Jeśli wolno (zwykła akademicka ciekawość), do czego służy Ci pocieranie podnóżkami o asfalt?

 

-UFI-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli wolno (zwykła akademicka ciekawość), do czego służy Ci pocieranie podnóżkami o asfalt?

 

-UFI

 

Ścierając je zmniejszam wagę motocykla :biggrin:

 

A tak na poważnie, nie wiem czy pytasz serio, czy robisz sobie jaja.

Jednak jeśli oczekujesz odpowiedzi, to brzmi ona:

nie robię tego celowo, jest to skutek dość głębokiego złożenia.

A chodziło mi o fakt, że nie muszę wystawiać kolan podczas normalnej jazdy, żeby przekonać motocykl do głębokiego pochylenia.

 

:crossy:

Edytowane przez tadeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciebie, Corben, nie będę pytał bo jesteś za mocno wyjogowany :-P

Poza tym, mógłbyś mnie nabrać, a ja ze swoją łatwowiernością mógłbym Ci we wszystko uwierzyć... Bóg mnie pokarał takim Corbenem. Ja mu zawsze we wszystko uwierzę ;-). Nawet w to, że w zakręcie, w pełnym złożeniu zabija pełne półtoralitrowe butle wody niemoralnej i wychodzi z tego bez szwanku :D

 

Widzisz, kolega tadeo rzeczowo wyjaśnił co i jak. Brakuje mi jeszcze jednego ogniwa. Jeśli mógłbyś kolego tadeo rozszerzyć swoją wypowiedź - jak to przy użyciu wystawionego kolana, przekonać motocykl do głębokiego pochylenia. Mógłbyś? Proszę...

 

-UFI-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz, kolega tadeo rzeczowo wyjaśnił co i jak. Brakuje mi jeszcze jednego ogniwa. Jeśli mógłbyś kolego tadeo rozszerzyć swoją wypowiedź - jak to przy użyciu wystawionego kolana, przekonać motocykl do głębokiego pochylenia. Mógłbyś? Proszę...

 

No i właśnie tu pojawia się pytanie do YUBY-ego.

Mi to nie jest do niczego potrzebne, więc chciałbym się dowiedzieć w szczególności od YUBY-ego czemu ten manewr ma służyć?

I głęboko wierzę, że zaspokoi moją ciekawość.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swięte słowa.

Najgorsze, to nabrać złych nawyków.

 

Kiedyś jechałm za kumplem, i zauważyłem (zresztą trudno byłoby nie), że w każdym zakręcie zawzięcie wystawia kolano do wewnątrz, zamiast trzymać przy zbiorniku.

 

No i jeśli JERY twierdzisz, że zdanie które napisałem to głupta, to chyba masz kłopoty ze zrozumieniem.

Właśnie taki przekaz ma moja wypowiedź, że owszem, ma to sens, ale trzeba wiedzieć kiedy, na czym i jak, a nie robić coś, bo się zobaczyło w TV.

Mało tego, nie dotyczy ta technika każdego typu motocykla, więc najpierw pomyśl, a potem pisz.

Pozdrawiam.

 

 

 

A po ktorej czesci twojej wypowiedzi zacytowanej wczesniej, mialem sie domyslic sensu twojego przekazu? Nie mam klopotow ze zrozumieniem. Dla mnie sens twojej wypowiedzi jest jednoznaczny. Ze nie powinno sie wystawiac kolana w zakrecie tylko trzymac je przy zbiorniku. Dodatkowo skoro pytasz YUBYego o sens wystawiania kolana, to chyba Ty sam nie wiesz o czym piszesz. A piszesz zawziecie, ze to tylko i wylacznie lans. To ja juz wole podejscie twojego kolegi, bo przynajmniej podpatruje najlepszych. Przeciez po cos oni to robia prawda? Trzymam tylko kciuki za twojego kolege, zeby starczylo mu ciekawosci na zglebienie tematu aby mogl to robic swiadomie, celowo i przede wszystkim poprawnie.

Edytowane przez JERY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciebie, Corben, nie będę pytał bo jesteś za mocno wyjogowany :-P

Poza tym, mógłbyś mnie nabrać, a ja ze swoją łatwowiernością mógłbym Ci we wszystko uwierzyć... Bóg mnie pokarał takim Corbenem. Ja mu zawsze we wszystko uwierzę ;-). Nawet w to, że w zakręcie, w pełnym złożeniu zabija pełne półtoralitrowe butle wody niemoralnej i wychodzi z tego bez szwanku :D

 

-UFI-

 

masz rację UFI, chciałem napisać coś głupiego i Cie nabrac ;) ... teraz jest mi wstyd ... jak się spotkamy osobiście Cie przeproszę

 

koniec :offtopic:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na mój gust to wystawianie kolana wiąże się z przede wszystkim ze zwiększeniem stabilności sprzeta w winklu, ale ja się nie znam i latałem starymi trupami zawsze co były wiotkie jak guma, a teraz mam ładny nowy motór i w ogóle boje się pochylać na zakrętach coby się nie porysował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JERY- bardzo uprościłeś to co napisałem.

Jak już wcześniej mówiłem, wszystko ma sens, ale trzeba wiedzieć kiedy, jak i po co?

A kolega o którym napisałem zwyczajnie nie miał zielonego pojęcia co robi.

Niestety niedługo po tym właśnie na zakręcie się wysypał (na szczęście nie groźnie)

 

YUBY-wiem, że cebule można jeszcze bardziej położyć, ale przy tym zawieszeniu to by już nie było rozsądne, szczególnie jeśli mówimy o jeździe ulicznej nie torowej.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

YUBY-wiem, że cebule można jeszcze bardziej położyć, ale przy tym zawieszeniu to by już nie było rozsądne, szczególnie jeśli mówimy o jeździe ulicznej nie torowej.

 

:crossy:

 

 

Aaatam. Nie wiesz co Cebula potrafi. Ulubiony sprzęt kurierów moto. Potrafi takie rzeczy że w bani się nie mieści. Włącznie z szorowaniem podnóżków przy wyjeździe spod dystrybutora na stacji benzynowej. :biggrin: :buttrock:

 

Co nie zmienia faktu że GS500E potrafi więcej. :biggrin: :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie przesuniecie tylka z siezdenia a takze reszty ciala w strone winkla pozwala przejechac dany winkiel z wieksza predkoscia, gdyz wykonujac taki 'zwis' nie musimy skladac tak mocno motocykla by uzyskac ten sam promien skretu a mniej zlozony motocykl ma wieksza przyczepnosc.

 

Kolanko dodatkowo pozwala sie podeprzec jakby co (widzialem kiedys fajny filmik jak gosciu z moto gp zaliczyl uslizg i wyratowal sie podtrzymujac motocykl kolanem i lokciem!).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) Co nie zmienia faktu że GS500E potrafi więcej. :biggrin: :buttrock:

Tak! GS500 potrafi więcej :buttrock: :crossy:

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...