pikoklb Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 witam, ciekawych rzeczy mozna sie na tym forum dowiedziec :buttrock: Jak na razie ze wszystkim sobie daje rady, meczy mnie tylko ŁADOWANIE :banghead: Jedną baterie juz wykonczyłem(14ah) i czas przyszedl na następna, pytanie tylko jaką????? Domyslam sie ze ta 14 byla za mocna i po prostu jej nie doladowywalo... CO Wy na to panowie?? pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 A mierzyłeś napięcie ładowania?? O co konkretnie pytasz?? Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Zmierz pierw ladowanie, bo z takim podejsciem to zajedziesz tysiac akumulatorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Tropik ma kontrolkę ładowania. Po pierwsze napisz czy chociaż ona gaśnie, po drugie jeżeli gaśnie to zmierz amperomierzem prąd ładowania. Po trzecie nie napisałeś nawet w jaki sposób ,,załatwia'' motocykl akumulatory. Czy gotują się, czy są niedoładowane, czy tez samoistnie rozładowują się? Sposób opisu awarii nic nie mówi, to i nie spodziewaj się konkretnej odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoklb Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Mierzyłem napiecie, wynosi cos kolo 6.5 do 7 kontrolka gasnie jak dosc dobrych obrotow dostaje silnik. wedlug mnie ladowanie jest, tylko slabe na jakna baterie 14 ah. chciałbym tylko wiedziec jaka baterie maja trophy w standardzie. aaa co do natezenia pradu ladowania-nie mierzyłem, ile ma wynosic? Zalatwia mi aku w taki sposób,że po paru godzinach jazdy wysiada... Wedlug mnie tylko wystarczy baterie na 8ah wymienic i wszystko bedzie w normie. Po prostu to jest słabszy prąd(prądnica) i dlatego takie jaja sie dzieją. Zresztą zobacze czy dobrze myslę :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Masz za małe ładowanie powinno być ok 13V, a kontrolka ma gasnąć już na wolnych obrotach. Sprawdź regulator jeżeli masz mechaniczny to może wystarczy go wyregulować ja ze swoim miałem dokładnie tak jak u ciebie ustawiłem regulator i hulało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoklb Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Masz za małe ładowanie powinno być ok 13V, a kontrolka ma gasnąć już na wolnych obrotach. Sprawdź regulator jeżeli masz mechaniczny to może wystarczy go wyregulować ja ze swoim miałem dokładnie tak jak u ciebie ustawiłem regulator i hulało. ale ja mam 6v instalacje kolego. Tez juz go podkręcałem i jest lepiej, ale to jeszcze nie jest to co powinno byc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Na wlaczonych swiatlach tez masz takie ladowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 zmierz bilans energetyczny czyli wepnij amperomierz na chodzącym silniku i zobacz czy więcej prądu ucieka z aku czy więcej do niego płynie..... jak masz powiedzmy przy zgaszonych światłach pobór prądu z aku 2A a ładowanie 1A to masz -1A bilans i po 8h ci aku siądzie (takie matematycznie teoretyczne pitolenie) najlepiej zmierz ten bilans Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoklb Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Na wlaczonych swiatlach tez masz takie ladowanie? Wlasnie nie sprawdzałem :eek: zmierz bilans energetyczny czyli wepnij amperomierz na chodzącym silniku i zobacz czy więcej prądu ucieka z aku czy więcej do niego płynie..... jak masz powiedzmy przy zgaszonych światłach pobór prądu z aku 2A a ładowanie 1A to masz -1A bilans i po 8h ci aku siądzie (takie matematycznie teoretyczne pitolenie) najlepiej zmierz ten bilans Ciekawe myslenie, tak spróbuje zrobic :notworthy: dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 To o czym pisze poprzednik to prawda. Dodatkowo sprawdzilbym czy nie masz upływności przy zgaszonym silniku i wyłączonej stacyjce. Miałem taki problem właśnie w tropiku. Skleiły się styki w regulatorze i pomimo zgaszenia silnika i stacyjki prąd był pobierany przez nieodcietą przez regulator prądnicę. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.