Skocz do zawartości

VN800 Classic - wymiana swiec zaplonowych ... +olej


marcing
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

niestety z powodu bardzo rzadkiego uzywania mojego VNa oraz trzymaniu go na powietrzu (pod plandeka) stalo sie tak ze gdy moto jest zimny i dodam mu gazu to zaczyna strzelac (przerywac) i w efekcie czesto tez gasnie gdy mu odrazu przytne gaz. wnioskuje ze to z powodu swiec zaplonowych gdyz po dobrym rozgrzaniu moto wszystko wraca do normy. dodam ze wczesniej tak nie bylo (motor zakupiony pol roku temu). Obecnie dorobilem sie garazu wiec warunki zewnetrzne juz mu nie powinny szkodzic.

 

czy ktos moglby poradzic jak najlepiej podejsc do tematu wymiany swiec - co i jak ewentualnie rozkrecic ? bo z tego co sie przygladalem to potrzebuje dlugi klucz do swiec i bez demontarzu zbiornika (ktorego nie mam pojecia jak zdemontowac) to sie nie obejdzie. Jakie swiece najlepiej zastosowac

 

niestety w mechanice motocyklowej (i jezdzie) jestem nowicjuszem, z autem pewnie bym sobie poradzil :)

 

czy moze objawy mojego moto dotyczyc moga czegos innego.

 

kolejne pytanko dot wymiany filtrow i oleju (standartowa wymiana). Jaki dobry olej najlepiej zastosowac ?

 

moto jest z 2002 roku i ma przejechane troche ponad 9000km.

 

z gory dziekuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisać już potrafisz, teraz proponuję naukę czytania: wyszukiwarka jest po prawej u góry, wpisujesz olej i masz zajęcie co najmniej do jutra

co do wymiany świec: szukasz działu dane techniczne i serwisowe, tam serwisówki do swojego motocykla i masz wszystko z obrazkami pokazane jak się za to wziąć

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może przerywać przez świece. Warto też przeczyścić gaźnik. Po wyczyszczeniu chodzi zdecydowanie lepiej i równiej.