zbyhu Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Yo! Przekopalem na szybko forum cbf1000.com i nie znalazlem nikogo, kto by uzywal w CBF amortyzatora skretu. Byl jeden watek, w ktoryms ktos temat poruszyl, jeden uzytkownik obdzwonil pare sklepow, ale nigdzie nie zdobul namiaru na dedykowany do CBFy amorek skretu. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (edytowane) Szukałem na stronach Ohlinsa i jemu podobnych, ale nigdzie CBF 1000 nie uwzględniają. Do Plazy zadzwonię, ale wątpię żeby coś mieli skoro w necie tego nie ma. Pewnie pozostaje przystosowanie z jakiegoś innego sprzęta - wybadam na forach i dam znać jak coś znajdę. Co mnie do tego skłania ? Lekka tendencja do klasycznego shimmy przy jeździe z pasażerem. Wiem, że to głównie wina opon Bridgestone, ale myślę o zabezpieczeniu się na przyszłość. W tym roku zmienię opony na Pilot Road'y pomyślałem jednak o amorze skrętu jako fajnym dodatku. Edytowane 6 Lutego 2010 przez dimitrus007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Witam ponownie, Zamierzam zmienić opony z Baltaxów na Micheliny i jestem w kropce Road czy Road2. Różnica w cenie za komplet 1000/1100 zł Co wy na to, które byście wybrali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adix Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam. jeździłem i na Road i na Road 2. Na mokrej nawierzchni lepiej spisywały się road 2 na suchej nie odczuwałem różnicy. Opony miałem w R6. CBF kupiłem na jesień więc na razie michelin i w dobrym stanie tak że nie wiem jak w CBF będą spisywały się Road 2. Jednak polecałbym road 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam Panowie wracając do xenonów , może by warto obydwa reflektory zmienić ? pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam. jeździłem i na Road i na Road 2. Na mokrej nawierzchni lepiej spisywały się road 2 na suchej nie odczuwałem różnicy. Opony miałem w R6. CBF kupiłem na jesień więc na razie michelin i w dobrym stanie tak że nie wiem jak w CBF będą spisywały się Road 2. Jednak polecałbym road 2. Martwię się o to żeby tak samo dobrze się prowadziła jak road (bo tą chwalą w CBF) Opona nowszy model i dwuskładnikowa dzięki czemu może faktycznie dłużej na niej pojeżdzę. Na stronie Michelina jest taki wykresik z którego wynika że jest lepsza od poprzedniczki - tylko droższa No i w róznych testach też ją chwalą Różnica w cenie niewielka w Allegro (mam nadzieje że w to nie jakieś podróby) więc wszystko przemawia za road 2 ! pozdr. i jeszcze raz dzieki za pomoc bo nie mogłem się zdecydować ! Witam Panowie wracając do xenonów , może by warto obydwa reflektory zmienić ? pzdr. Czekam aż ktoś założy i powie, że da się tym pomrugać ! Więc kupuj i nam opowiesz ! Bo jeżeli chodzi o świecenie to nie mam wątpliwości że będzie super ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Yo! W instrukcji ksenona jest napisane, ze nalezy unikac czestego wlaczania i wylaczania swiatel, aby wydluzyc zywotnosc zarowki :]. Jak sie zrobi ciut cieplej, to bede zakladal zenona na swiatla mijania u siebie :). Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 (edytowane) Co mnie do tego skłania ? Lekka tendencja do klasycznego shimmy przy jeździe z pasażerem. Wiem, że to głównie wina opon Bridgestone, ale myślę o zabezpieczeniu się na przyszłość. W tym roku zmienię opony na Pilot Road'y pomyślałem jednak o amorze skrętu jako fajnym dodatku. W CBF miałem Pilot Roady, z pasażerem właściwie nie wiem bo nie jeździłem ale z kufrem tak, na niewielkiej prędkości jak puściłem kierownicę to chwytało shimmy. Solo, bez kufra nie zdarzyło sie to nigdy. Edytowane 11 Lutego 2010 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 (edytowane) Yo! Panowie, znalazlem takiego posta na forum CBF1000.com, napisanego przez jakiegos Greka: May 06, 108900km (67667 miles) so far. Welding failure on one of the exhausts, replaced under warranty Misfiring problem (after servicing job), replaced all igniton coils, HT leads and Caps which solved the problem. Nothing else so far, I am really very happy with this bike Dla nie znajacych dobrze angielskiego: "[Mam motocykl] z Maja 2006 r., 108900km (67667 mil) do tej pory. Wada fabryczna na jednym wydechu, wymiana jeszcze na gwarancji. Problemy z przerywaniem silnika (po pracach serwisowych), wymiana cewek, kabli i fajek WN uzdrowila problem. Nic wiecej ponad to [sie nie zepsulo], jestem bardzo zadowolony z tego motocykla." Ja tez mialem te same problemy z przerywaniem silnika po serwisie i u mnie wystarczylo wymienic jedna uszkodzona fajke :). Takze CBF powinna bez zajakniecia te 100kkm machnac :D :flesje: . Naczytalem sie jedynie o seryjnie pojawiajacym sie problemie padajacych w CBFach alternatorach. Pozdro PS Podobno w najnowszym (marcowym) Swiecie Motocykli ma byc jakis artykul o CBF 1000 ;). Edytowane 13 Lutego 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 Hej ! Dobrze mamy z Tobą Zbyhu, coraz coś tam ciekawego wyczytasz za granicą ! pozdr. Widurek Mam nadzieję, że w tym roku :flesje: zrobimy jakiś duży zjazd CBF-ek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam ponownie, Zamierzam zmienić opony z Baltaxów na Micheliny i jestem w kropce Road czy Road2. Różnica w cenie za komplet 1000/1100 zł Co wy na to, które byście wybrali ? Witam Jeździłem na obu modelach , bierz Road2 będziesz zadowolony . Co do spotkania :flesje: to bardzo chętnie :biggrin: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 PS Podobno w najnowszym (marcowym) Swiecie Motocykli ma byc jakis artykul o CBF 1000 ;). Faktycznie jest !!! Wydaje mi się trochę znajomy autor tekstu - Pan "Maryański" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 :D Juz wyszedl? Trzeba do kiosku leciec ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sowa4 Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 upsss uziemiony jestem dajcie pdf albo cos;] Cytuj sowa czyha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motoivan Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 upsss uziemiony jestem dajcie pdf albo cos;] Śnieg cię odciął od świata ? Ja już lecę do kiosku , może się przebiję przez zaspy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.