Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Yo!

 

Przekopalem na szybko forum cbf1000.com i nie znalazlem nikogo, kto by uzywal w CBF amortyzatora skretu. Byl jeden watek, w ktoryms ktos temat poruszyl, jeden uzytkownik obdzwonil pare sklepow, ale nigdzie nie zdobul namiaru na dedykowany do CBFy amorek skretu.

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukałem na stronach Ohlinsa i jemu podobnych, ale nigdzie CBF 1000 nie uwzględniają. Do Plazy zadzwonię, ale wątpię żeby coś mieli skoro w necie tego nie ma. Pewnie pozostaje przystosowanie z jakiegoś innego sprzęta - wybadam na forach i dam znać jak coś znajdę.

 

Co mnie do tego skłania ? Lekka tendencja do klasycznego shimmy przy jeździe z pasażerem. Wiem, że to głównie wina opon Bridgestone, ale myślę o zabezpieczeniu się na przyszłość. W tym roku zmienię opony na Pilot Road'y pomyślałem jednak o amorze skrętu jako fajnym dodatku.

Edytowane przez dimitrus007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. jeździłem i na Road i na Road 2. Na mokrej nawierzchni lepiej spisywały się road 2 na suchej nie odczuwałem różnicy. Opony miałem w R6. CBF kupiłem na jesień więc na razie michelin i w dobrym stanie tak że nie wiem jak w CBF będą spisywały się Road 2. Jednak polecałbym road 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. jeździłem i na Road i na Road 2. Na mokrej nawierzchni lepiej spisywały się road 2 na suchej nie odczuwałem różnicy. Opony miałem w R6. CBF kupiłem na jesień więc na razie michelin i w dobrym stanie tak że nie wiem jak w CBF będą spisywały się Road 2. Jednak polecałbym road 2.

 

Martwię się o to żeby tak samo dobrze się prowadziła jak road (bo tą chwalą w CBF)

Opona nowszy model i dwuskładnikowa dzięki czemu może faktycznie dłużej na niej pojeżdzę.

Na stronie Michelina jest taki wykresik z którego wynika że jest lepsza od poprzedniczki - tylko droższa

No i w róznych testach też ją chwalą

Różnica w cenie niewielka w Allegro (mam nadzieje że w to nie jakieś podróby)

więc wszystko przemawia za road 2 !

 

pozdr. i jeszcze raz dzieki za pomoc bo nie mogłem się zdecydować !

 

Witam

Panowie wracając do xenonów , może by warto obydwa reflektory zmienić ?

pzdr.

 

Czekam aż ktoś założy i powie, że da się tym pomrugać ! Więc kupuj i nam opowiesz !

Bo jeżeli chodzi o świecenie to nie mam wątpliwości że będzie super !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mnie do tego skłania ? Lekka tendencja do klasycznego shimmy przy jeździe z pasażerem. Wiem, że to głównie wina opon Bridgestone, ale myślę o zabezpieczeniu się na przyszłość. W tym roku zmienię opony na Pilot Road'y pomyślałem jednak o amorze skrętu jako fajnym dodatku.

W CBF miałem Pilot Roady, z pasażerem właściwie nie wiem bo nie jeździłem ale z kufrem tak, na niewielkiej prędkości jak puściłem kierownicę to chwytało shimmy. Solo, bez kufra nie zdarzyło sie to nigdy.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yo!

 

Panowie, znalazlem takiego posta na forum CBF1000.com, napisanego przez jakiegos Greka:

 

May 06, 108900km (67667 miles) so far.

 

Welding failure on one of the exhausts, replaced under warranty

Misfiring problem (after servicing job), replaced all igniton coils, HT leads and Caps which solved the problem.

 

Nothing else so far, I am really very happy with this bike

 

Dla nie znajacych dobrze angielskiego:

 

"[Mam motocykl] z Maja 2006 r., 108900km (67667 mil) do tej pory.

Wada fabryczna na jednym wydechu, wymiana jeszcze na gwarancji. Problemy z przerywaniem silnika (po pracach serwisowych), wymiana cewek, kabli i fajek WN uzdrowila problem.

Nic wiecej ponad to [sie nie zepsulo], jestem bardzo zadowolony z tego motocykla."

 

Ja tez mialem te same problemy z przerywaniem silnika po serwisie i u mnie wystarczylo wymienic jedna uszkodzona fajke :).

 

Takze CBF powinna bez zajakniecia te 100kkm machnac :D :flesje: .

 

Naczytalem sie jedynie o seryjnie pojawiajacym sie problemie padajacych w CBFach alternatorach.

 

Pozdro

 

PS

Podobno w najnowszym (marcowym) Swiecie Motocykli ma byc jakis artykul o CBF 1000 ;).

Edytowane przez zbyhu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Zamierzam zmienić opony z Baltaxów na Micheliny i jestem w kropce

Road czy Road2.

Różnica w cenie za komplet 1000/1100 zł

Co wy na to, które byście wybrali ?

Witam

Jeździłem na obu modelach , bierz Road2 będziesz zadowolony . Co do spotkania :flesje: to bardzo chętnie :biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...