Skocz do zawartości

CBF 1000 ABS


Rekomendowane odpowiedzi

Prawdopodobnie masz wodę w paliwie. To i tak dobrze, że moto w ogóle jedzie. Sciągnij wężykiem to gówno z baku i wlej normalnej benzyny. Na 99% powinno pomóc.

Wężykiem nie wyciągniesz wszystkiego. Wlej trochę denaturatu- wyłapie resztki wody jeżeli coś zostanie w układzie zasilania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wszystko wskazuje na to, iż nie jest to wina paliwa...

 

 

Wyjeździłem już te paliwo, wyjeździłem prawie następne, dolewany był uszlachetniacz czyszczący wtryski i dupa....

 

Poza tym jeśli byłoby to z paliwa, to moto nie miałoby ciągu i przy "przytkaniu" robiłoby buuuuu..... a obroty by spadały raczej wolno... :icon_rolleyes:

 

Tu wygląda to tak, jakby w pewnym momencie odcięło zasilanie silnika w prund. :icon_rolleyes: Jest wtedy przez ułamek sekundy zajebiste jebnięcie z obrotów na dół - wskazówka obrotomierza spada jak urwana....

 

Najczęściej dzieje się to w przedziale 5-6, czyli przy największych wibracjach silnika. I to przy w miarę jednostajnej jeździe w tym zakresie, albo przy delikatnym ujęciu gazu.

 

 

Może coś jest popieprzone z podłączeniem alarmu :icon_rolleyes: - może rozłącza zapłon bo coś może masuje lub gdzieś coś puszcza na łączeniach przewodów, jakaś zwara, etc.... :icon_rolleyes:

 

 

Albo może to wina jakiegoś czujnika w moto - np. czujnika położenia (jet taki czujnik, który powoduje wyłączenie silnika po przewróceniu motocykla) - gadałem z jednym mechaniorem i on miał taki przypadek w Bandicie - czujnik wariował i wyłączał z głupia frant silnik.

 

A może to TPS (czujnik położenia przepustnicy) lub może czujnik położenia wału korbowego....? ch*j wie. :icon_evil: Możliwości jest kupa....

 

 

Raczej jednak odpada kwestia paliwa - bo wtedy moto inaczej się zachowuje, nie ma aż tak gwałtownych spadków obrotów.

 

Tu jest jakby nożem uciął.... :icon_rolleyes:

 

Ale chyba jak byłby to któryś czujnik w silniku to komp powinien pokazywać jakiś błąd, a nic nie wyświetla...

 

 

Szczerze mówiąc to jestem tym trochę podłamany, bo motocykl nówka, i to z tych tzw. "wołów roboczych" co to mają jeździć, jeździć i jeździć... do usranej śmierci... :wink:

A tu dupa.... :evil:

Edytowane przez goramo

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Goramo - Zbychu ma rację - spoko - masz gwarancję , a co do jakości - no cóż , w najlepszej rodzinie może coś się złego przytrafić , Bill Clinton też trawę jarał , a prezydentem został .

Wczoraj wieczorem wróciłem z Rumuni przez Ukrainę . Rumunia piękny kraj , można się zakochać , raj dla motocyklistów . Ukraina - przelecieliśmy tranzytem przez Czerniowce , Tarnopol , Lwów i wyleczyłem się z planów wyjazdu na Krym .

pzdr.

Synek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Koledzy,

 

Własnie w dniu dzisiejszym zadatkowałem CBF1000 - kupiłem u kumpla. Odbiór w połowie października 2010.

 

CBF1000A, Rok 2008/08, przebieg 3900 km, Cena 18 500 PLN, Faktura Vat,

Oczywiście Kolega jest pierwszym właścicielem (na wszytko Faktury Vat, Książka serwisowa, FV z przeglądów) - Kolega dorzucił jeszcze: kurtkę, kask, rękawice, kufer ze stelażem oryginalny HONDA,

 

Jestem szczęśliwy!!!

 

Boję się, że nie wyjadę już w tym sezonie, ale przygotuję ją na nowy sezon (wymiana oleju, filtrów, zamontowanie olejarki, osłony tylnego amortyzatora, gmoli - obecnie ma zamontowane crashpady ale będe je demontował).

 

Przepiękna CBF i naprawdę super cena - od pewniaka.

 

Zapomniałem dodać.

 

Cieszę się, że stanę się również Waszym druhem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pchanie 300kg motocykla ( z bagażami ) w kombinezonie i 40 stopniowym upale na hiszpanskiej autrostradzie która przypomina pustynie nie nalezy to przyjemnosci :) .

 

Nie musisz tego robić! Żyjesz w cywilizowanej wspólnocie EU - polecam: www.adac.de lub www.adacpolska.pl - niedługo będą sprzedawać również karty ADAC

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na motocykl ile kosztuje, bo nie mogę znaleźć ?

Na jakim obszarze to działa ?

Czy na terytorium Polski firmy holujące poisiadają lawety na motocykle ( osobiście jeszcze nigdy nie widziałem ).

 

Poza tym, kupując nowy motocykl w salonie spodziewalbym sie, że albo Honda zapewni mi bezawaryjne dzialanie albo scholuje mnie na swój koszt - niestety Honda sie do tego nie poczuwa.

Ubezpieczenie Asistance to moge wykupić jak mi się skończy gwarancja - nie po to kupuje nowe żeby jeszcze sie obstawiac dodatkowymi polisami.

A tak na marginesie w sektorze auto to np Skoda ( które czasmi tez musze jedzic :) )posiada taki pakiet z urzędu, dozywotnio - wystarczy ze serwisuję ja w autoryzowanej sieci.

Edytowane przez gddemon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na motocykl ile kosztuje, bo nie mogę znaleźć ?

Na jakim obszarze to działa ?

Czy na terytorium Polski firmy holujące poisiadają lawety na motocykle ( osobiście jeszcze nigdy nie widziałem ).

 

Poza tym, kupując nowy motocykl w salonie spodziewalbym sie, że albo Honda zapewni mi bezawaryjne dzialanie albo scholuje mnie na swój koszt - niestety Honda sie do tego nie poczuwa.

Ubezpieczenie Asistance to moge wykupić jak mi się skończy gwarancja - nie po to kupuje nowe żeby jeszcze sie obstawiac dodatkowymi polisami.

A tak na marginesie w sektorze auto to np Skoda ( które czasmi tez musze jedzic :) )posiada taki pakiet z urzędu, dozywotnio - wystarczy ze serwisuję ja w autoryzowanej sieci.

 

1. Wejdź na stronę www.adac.de - 79EUR (Karta ADACPlus) - Cała Europa, obejmuje motocykl, samochód - obejmuje również wszytkich członków rodziny, - reasumując - możesz mieć np. dwa samochody, motocykl, i ta karta zapewnia assistance 24h w całej Europie - jest przypisana do osoby a nie do pojazdu. Uwaga: karta ADAC w Niemczech to standard ma ją wykupioną 16 mln osoób.

2. Co do Honda Assistance - nie wypowiadam się bo nie wiem jak to działa.

3. Masz rację - po to się kupuje nowe rzeczy by mieć gwarancję i ochronę Assistance.

4. Skoda Assistance posiada taki pakiet dożywotnio: Gwarancja Dozywotniej Mobilności - jednak twoim zdaniem ile osób jeździ do ASO przynajmniej raz w roku lub nie rzadziej niż 30 tys. km (jest to warunek konieczny) np. po 5 latach użytkowania samochodu?

 

 

Samochody holownicze powinny posiadać stelaż do przewozu motocykla - większość jednak stosuje specjalne szyny zamontowane na pojeździe holowniczym lub zabezpiecza go odpowiednio pasami transportowymi (w pozycji pionowej). W Polsce są też takie firmy.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za przegląd w Skoda ( co 30.000 km lub 2 lata ) płacę 180 pln brutto + materiały ( dostarczam je sam ).

Ile twoim zdaniem może kosztować taki przegląd ( ze wszystkim czynnościami kóre należy wykonać a nie tylko wymiana oleju i filtra ) w warsztacie "pana mietka" ?

Wydaje mi się ze nawet w 6 czy 8 letnim aucie opłaca się to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie:

 

Jaki alarm polecacie do CBF? - proszę o wskazanie marki / modelu / ceny.

 

Pozdrawiam

 

 

 

Ja za przegląd w Skoda ( co 30.000 km lub 2 lata ) płacę 180 pln brutto + materiały ( dostarczam je sam ).

Ile twoim zdaniem może kosztować taki przegląd ( ze wszystkim czynnościami kóre należy wykonać a nie tylko wymiana oleju i filtra ) w warsztacie "pana mietka" ?

Wydaje mi się ze nawet w 6 czy 8 letnim aucie opłaca się to.

 

Schodzimy z tematu. Nie chcę się rozpisywać na temat Skody, ponieważ jest to forum Honda ale postarm się tobie odpowiedzieć.

 

Tak się składa, że jeźdżę Skodami od 10 lat (miałem trzy sztuki wszystkie salon, model Octavia) - przez te 10 lat zrobiłem 800 tys. km.

 

Wiem, że dużo jeźdżę, ale po pewnym przebiegu samochodu 90tys, 150 tys., 300tys. się to nie opłaca!!! - podałem Ci mniej więcej przebiegi serwisowe, po przekroczeniu których Klienci mogą zrezygnować z dalszego serwisowania w ASO.

 

Ale na tym koniec - nie ciągniemy tego tematu bo to obłęd - nie to forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce dyskutować o Skoda ale o Honda - która to uwaza sie za bardziej renomowana markę patrzac np. na ceny nowych pojazdow w salonach a która nie potrafi zapewnić klientow kupującemu nowy motocykl wsparcia assistance w czasie trwania gwarancji a co wiecej nawet po jej zakonczeniu ( jak to jest w Skoda ). Klient podejmuje decyzje czy chce serwisowac w autoryzowanej sieci i posiadac z tego tytulu assistance i woli u "pana mietka" i dokupywac assistance osobno ( kazdy kalkuluje inaczej ).

Uwazam, że to wstyd zostawiać klienta samemu sobie jak maszyna odmówi współpracy w okresie gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwazam, że to wstyd zostawiać klienta samemu sobie jak maszyna odmówi współpracy w okresie gwarancji.

 

Zgadzam się z tobą. Jednak jestem przekonany, iż samochody marki Honda mają zapewniony naprawdę bardzo doby assistance - nie ma takiej możliwości by tak nie było.

 

Sprawa się ma nieco inaczej w przypadku motocykli - nie odnoszę się tu do assitance Hona bo nie mam o tym pojęcia jak to działa, kupiłem motocykl świeżo po gwarancji i będę musiał rozglądnąć się w tym zakresie (assistance) bo nie wyobrażam sobie tego inaczej! - mam dzonić do kolegi, który przyjedzie kilkadziesiąt czy kilkaset km po mnie wypozyczoną przyczepą (do przewozu motocykli)? - chyba to nie tak powinno działać?

 

przytoczyłem kartę ADAC, ponieważ jest to wiodące rozwiązanie wśród Niemców a skala posiadana przez osoby w Niemczech czy innych narodowości a pracyjących w Niemczech jest ogromna.

 

ADAC jest trzecim co do wielkości automobilklubem na świecie - są w assistance nie dobrzy tylko perfekcyjni.

 

Weź pod uwagę fakt, iż rynek motocykli w Polsce można uznać za niszowy w stosunku do EU Zachodniej, gdzie są rozwinięte różne udogodnienia dla kierujących jednośladami, w Polsce pojawią się może za kilka lat ale i tak za to zapłaci końcowy użytkownik (np. oipłata w początkowej cenie motocykla, serwisie, itp.)

 

 

Napisz lepiej jaki posiadasz alarm? - jeśli posiadasz!

 

Edytowane przez RNP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Co do assistance - u Hondy na motocykle czegoś takiego chyba nie ma.... W każdym razie ja nie otrzymałem.

 

Jak kupowałem Intrudera w Suzuki to otrzymałem pełen assistance Suzuki gratis - a w nim nawet przyjazd pomocy w przypadku jak się wacha skończy :clap:

 

 

Moim zdaniem to trochę nieporozumienie, że taka marka jak Honda czegoś takiego nie oferuje... :icon_evil:

 

 

 

Co do alarmu - w Intruzie miałem Meta Legos (czy Lagos) i sprawował się świetnie.

W CBFie - tak jak pisałem zamontowali mi Proximę (bo najtańszy) i dupa.... alarm powodował odcinanie zapłony w czasie jazdy. :icon_evil: Pojechałem z tym do ASO i zdjęli mi opcję odcinania zapłonu - teraz moto śmiga jak marzenie, a alarm pełni tylko funkcję "wyjca".

 

Co do samej skuteczności alarmu jako zabezpieczenia przed kradzieżą - jest ono mocno wątpliwe. Może odstraszy tylko jakiś gnojków, którzy będą chcieli sobie posiedzieć na motocyklu. Jak przyjadą goście po moto to go wezmą na pakę i tyle. Nie pomogą żadne alarmy, łańcuchy blokady itp.

 

 

Niestety większość firm ubezpieczeniowych wymaga żeby alarm był zamontowany żeby dali ubezpieczenie AC.

 

 

 

SR50 -> S53 -> Intruder M800Z -> CBF1000 -> VFR800FI -> CB1000R -> CB1300SA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...