motoivan Opublikowano 20 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Oponę najpierw zakołkował mój wulkanizator z sąsiedztwa do którego dopchałem moto . Niestety kołek puszczał więc pojechałem do warszawskiego guru wulkanizatorów który stwierdził że z tą oponą już nic nie zrobi i tylko pianka może przedłużyć jej żywot . Byłem strasznie wku..... , ponieważ poprzednią kilka miesięcy wcześniej koś mi naciął nożem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 czy kupować dodatkowy błotnik i jakiej firmy?(myślę o Puigu), czy dają coś hondowskie osłony dłoni? czy ma ktoś może kufer 53l (myślę o givi albo kappie)? z tym kufrem chodzi mi głównie o to, czy nie zasłania widoku w lusterkach i czy nie przeszkadza przy szybszej jeździe, ze względu na szerokość 59cm? Błotnik wskazany- amor pożyje :lalag: do Varadero nic nie dalo rady dobrać więc wykombinowałem osłonę z twardej gumy. I oryginalny amortyzator mimo 10 latek działa jak nowy. W Varanie mam kufer 45L i nic nie zasłania, choć widzę go zza ramion. Ale lusterka mam na kierownicy, dużo szerzej niż w CBF na owiewce. I polecam osłony dłoni - w deszczu bezcenne. W połączeniu z podgrzewanymi manetkami dają komfort do jazd zimowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Hej ! już parę dni temu patrzyłem i kombinowałem jak tu coś z twardej gumy zapodać. Chyba górne nadkole po stronie amorka przedłużę gumą ku dołowi. tylko nie wiem jaką długość dać. Będę musiał mocna pobujać tyłem i zobaczę jakie jest maksymalne ugięcie wachacza. Ciekawy jestem jak Ty to zrobiłeś ? Jak na razie udało mi się założyć osłone dłoni po lewej stronie ale przy maksymalnym skrecie kierownicą wali o przednią owiewkę i chyba trzeba będzie kupić oryginały mocowane przy lusterku. Zbychu, może byś cyknął jedną fotę z bliska swojej osłony. To może sam sobie z czegoś wystrugam ! pozdr. widurek ZBYHU ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Yo! Teraz mam urwanie wacka w pracy i pozno do domu wracam, ale jak sie tylko luzniej zrobi (moze dopiero w weekend) to chce do garazu skoczyc, xenon zalozyc. Wowczas obfotografuje deflektory i wrzuce fotki gdzies na serwer :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam wszystkich! Jestem nowy i zapartym tchem czytam Wasze posty.Od tygodnia głaszczę w garażu nową czarną CBFkę. To jest mój pierwszy motorek po dość długiej przerwie. Mam takie pytanka, jeśli można: czy kupować dodatkowy błotnik i jakiej firmy?(myślę o Puigu), czy dają coś hondowskie osłony dłoni? czy ma ktoś może kufer 53l (myślę o givi albo kappie)? z tym kufrem chodzi mi głównie o to, czy nie zasłania widoku w lusterkach i czy nie przeszkadza przy szybszej jeździe, ze względu na szerokość 59cm? Co do błotnika - ja skusiłem się na oryginalny i jestem bardzo zadowolony. Dobrze chroni zawieszenie przed zabrudzeniami i jest bardzo łatwy w czyszczeniu. Dostajesz go w kolorze nadwozia. Ma tylko jedną wadę - cena ok. 600 jest lekką przesadą, ale co tam - raz się żyje :). Ja korzystam z kufra centralnego Givi (jest większy i tańszy od akcesoryjnego Hondy) i żeby zobaczyć go w lusterku, to muszę się nieźle nagminastykować. Co do prędkości - z kuframi bocznymi (35l), dużym centralym i z pasażerką nie zauważyłem żadnych problemów na drodze. Przelotowa na autostradzie 160-180 km/h spokojnie do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 W ofercie Hondy jest jeszcze CBF Classic, ciekawe czy sa rownolegle produkowane, czy wyprzedaz zeszlorocznego modelu. Wszystko wskazuje na to, że oba modele będą produkowane równolegle. Wg. oficjalnego cennika między nową a starą CBF1000 jest tylko 2000zł różnicy, a nowa CBF bez C-ABS jest nawet 1000zł tańsza :icon_eek: PS. W Niemczech różnica to 900€, no ale Niemcy to biedny kraj wiec muszą mieć taniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 górne nadkole po stronie amorka przedłużę gumą ku dołowi. tylko nie wiem jaką długość dać. Będę musiał mocna pobujać tyłem i zobaczę jakie jest maksymalne ugięcie wachacza. Ciekawy jestem jak Ty to zrobiłeś ? W Varadero nadkole jest zamocowane do metalowej poprzeczki. Wyciąłem kawał gumy i zaczepiłem opaskami zaciskowymi do tej poprzeczki. A długość tak dobrałem że jak motocykl stoi na centralnej podstawce to guma minimalnie wystaje poniżej poprzeczki wahacza, od strony koła, bo od strony silnika mam kolektor wydechowy tylnego cylindra. W sumie wyszło tak że osłania całe mocowanie wahacza, amortyzator i kolektor wydechowy. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sid_82 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 Mala opowiesc :) Tydzien temu koles z mojej ekipy mowi "Sid kup swiat motocykli, jest tam artykul o CBF-ie i jeszcze plyta z filmikiem jak nasi kolesie bawia sie w stunt". Nastepnego dnia ide do kiosku, kupuje gaztete, otwieram na 92 strunie i cos mi swita, ze zamieszczone fotki wydladaja cos znajomo. Patrze na autora i wszystko jasne :). Kurde troche sie zawidlem:) Liczylem na jakies krytyczne zdanie apropos mojej maszynki, a tu same pozytywy:) Zbychu - gratuluje artykulu i conajmniej kolejnych bezawaryjnych 50 tys km! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 a ja mam pytanie techniczne jak szybko załancza sie wam wentylator na chłodnicy ? bo mi podejrzanie szybko, jakies 8 minut pracy silnika w garazu wczoraj i wentylator sie zalączył. mam cbf od wrzesnia i zrobilem narazie z 500 km i musze przyznac ze wentylator u mnie zalancza sie wyjątkowo szybko Czy to normalne ? Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widurek Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 jak szybko załancza sie wam wentylator na chłodnicy ? bo mi podejrzanie szybko, jakies 8 minut pracy silnika w garazu wczoraj i wentylator sie zalączył. Nie martw się, wszystko w porządku. U mnie przy -10 C. chyba nawet szybciej sie wlączył. A motor od nowości. Jak stoi w miejscu to bardzo szybko się nagrzewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dimitrus007 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Potwierdzam, wentylator często się załącza. Taki urok hondowskiego literka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Yo! U mnie podobnie. Dlatego troche drazni brak czujnika temperatury, bo ew. awaria wentylatora przy takiej tendencji do nagrzewania moze troche krwi napsuc ;). No ale w sumie kontrolka jest. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trollsky Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 dzieki chłopaki, spie spokojniej. Cytuj www.trollsky.comhttp://www.youtube.com/user/Trollskyy?feature=watch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 witam! Osłony dłoni mocowane przy lusterkach - to wielka ściema za chore pieniądze , pomogą jak umarłemu ogarek . Jeździłem bez osłon - sami wiecie jak jest - zamontowałem i nic się nie zmieniło , oczywiście poza efektem wizualnym - bo wyglądają fajnie . Tego gadżetu to nawet w katalogu nie było , niestety ja kupiłem - ale to cała historia . Widurek - odpuść to sobie . Zbychu gratuluję artykułu - powiem świetny ! Konkretny z trafnymi spostrzeżeniami i ciekawymi uwagami , bez zbędnego ble-ble . Ciekawa uwaga dotycząca crash-padów - masz w zupełności rację - ja muszę niestety zmienić . Nic nie wspominałeś w swoim artykule o regulacji zawieszeń , czy coś ustawiałeś - zmieniałeś ? czy mierzyłeś SAG ? Honda niestety produkuje CBF-ę z wadą fabryczną przedniego zawieszenia , podobno dealerzy niemieccy przy tz. przeglądzie zerowym usuwali tą usterkę - na naszym rynku nikt o tym nie pomyślał . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Yo! No coz, ja je mam jak dlugo mam moto, wiec trudno mi powiedziec, ile daja. Dzis zalozylem ksenona i przy okazji sfocilem te deflektory. Mialem tylko komorke, wiec jakos taka sobie... Ale jest. Jesli za malo, to jeszcze moze jutro sie uda cos wiecej ;). http://zbyhu3.republika.pl/deflektory.zip Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.